IKEA-hallitus

Anonyymi-ap

Kesti 7 viikkoa kasta, pysyy hädin tuskin kasassa ja on kallellaan oikealle.

Tuollaisen vitsin luin.

17

639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        En välitä tippaakaan, mitä muut maailmalla ovat mieltä Suomesta.


      • Anonyymi

        KIITOS tästä linkistä, joka kertoo ps:n natsismista koko euroopalle.

        Perussuomalaiset on ITSE kertoneet Euronewsille, että Halla-aho "on yksi Suomen arvostetuimmista poliitikoista".

        Hehe. Juttukin kertoo täysin päinvastaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KIITOS tästä linkistä, joka kertoo ps:n natsismista koko euroopalle.

        Perussuomalaiset on ITSE kertoneet Euronewsille, että Halla-aho "on yksi Suomen arvostetuimmista poliitikoista".

        Hehe. Juttukin kertoo täysin päinvastaista.

        Juttu on toimittajan näkemys asioista. Voi pitää paikkansa tai voi olla pitämättä paikkansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KIITOS tästä linkistä, joka kertoo ps:n natsismista koko euroopalle.

        Perussuomalaiset on ITSE kertoneet Euronewsille, että Halla-aho "on yksi Suomen arvostetuimmista poliitikoista".

        Hehe. Juttukin kertoo täysin päinvastaista.

        Äänestäjät vaaleissa sen arvostuksen kertovat, miten on ollut ja mennyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äänestäjät vaaleissa sen arvostuksen kertovat, miten on ollut ja mennyt?

        Kokoomus voitti tällä kertaa. Kokoomus ajaa yriysten ja rikkaiden etua. Hölmö on sellainen joka äänesti, vaikka ei ole rikas. Ei sitä rikkaiden klubiin pääse, vaikka äänestäisikin Kokoomusta.


    • Omituinen vitsiksi, ehkä peräisin demariajatushautomosta, mene ja tiedä.

      Toisaalta siinä mielessä hyvä ajatus,
      että nuoret pitävät ikeasta.
      Eivät halua harmaapartojen vanhoja romuja.

    • Anonyymi

      Parta on Suomen sisulaisten tunnus, jota vaalien edellä on vältetty kasvattamasta ....
      Ha-hollakin se on välillä .

      • Minä ole kuvitellut parran kasvamisen olevan miehen tunnus ja siksi ei edellisen hallituksen puolueitten puheenjohtajilla ollut partaa.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Minä ole kuvitellut parran kasvamisen olevan miehen tunnus ja siksi ei edellisen hallituksen puolueitten puheenjohtajilla ollut partaa.

        Loistavaa !!!! Sinä olet suuri ajattelija.


      • Anonyymi

        marinpres eon demarin tunnus ja siitä seuraa pitkä krapula nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        marinpres eon demarin tunnus ja siitä seuraa pitkä krapula nyt

        Miksi seuraisi? Ei ole mitään syytä, että tulisi joku krapula. Sen sijaan uuden hallituksen rikkaiden etuja ajava politiikka voi poikia kaikenlaisia asioita.


    • Anonyymi

      Hesarin viherpunikkitoimittajat
      lähtettivät maailmalle
      englanniksi

      a) marinpreseen kuvia
      b) rasistilausuntoja

      Ylen pskasakki verorahoilla avusti

      Kumpikaan ei uskalla kerto marinpreseen paljastumisesta tyhjäksi

      • Anonyymi

        Opettelisit kirjoittamaan!


    • Anonyymi

      Riikka Purra ei näytä eroavan edeltäjästään. Perussuomalaiset jatkavat fasismin "normalisointia" katsomalla läpi sormien puolueensa jäsenten toimintaa väkivaltanatsien kanssa.

      • Anonyymi

        Nainen ja äiti. Purra.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe