Kesti 7 viikkoa kasta, pysyy hädin tuskin kasassa ja on kallellaan oikealle.
Tuollaisen vitsin luin.
IKEA-hallitus
17
493
Vastaukset
- Anonyymi
Suomen maine maailmalla.....
https://www.euronews.com/2023/06/20/racism-and-rape-fantasies-the-pr-headache-facing-finlands-new-right-wing-government
Google kääntäjä auttaa....- Anonyymi
En välitä tippaakaan, mitä muut maailmalla ovat mieltä Suomesta.
- Anonyymi
KIITOS tästä linkistä, joka kertoo ps:n natsismista koko euroopalle.
Perussuomalaiset on ITSE kertoneet Euronewsille, että Halla-aho "on yksi Suomen arvostetuimmista poliitikoista".
Hehe. Juttukin kertoo täysin päinvastaista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perussuomalaiset on ITSE kertoneet Euronewsille, että Halla-aho "on yksi Suomen arvostetuimmista poliitikoista".
Hehe. Juttukin kertoo täysin päinvastaista.Juttu on toimittajan näkemys asioista. Voi pitää paikkansa tai voi olla pitämättä paikkansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehe. Juttukin kertoo täysin päinvastaista.Äänestäjät vaaleissa sen arvostuksen kertovat, miten on ollut ja mennyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äänestäjät vaaleissa sen arvostuksen kertovat, miten on ollut ja mennyt?
Kokoomus voitti tällä kertaa. Kokoomus ajaa yriysten ja rikkaiden etua. Hölmö on sellainen joka äänesti, vaikka ei ole rikas. Ei sitä rikkaiden klubiin pääse, vaikka äänestäisikin Kokoomusta.
Omituinen vitsiksi, ehkä peräisin demariajatushautomosta, mene ja tiedä.
Toisaalta siinä mielessä hyvä ajatus,
että nuoret pitävät ikeasta.
Eivät halua harmaapartojen vanhoja romuja.- Anonyymi
Parta on Suomen sisulaisten tunnus, jota vaalien edellä on vältetty kasvattamasta ....
Ha-hollakin se on välillä .Minä ole kuvitellut parran kasvamisen olevan miehen tunnus ja siksi ei edellisen hallituksen puolueitten puheenjohtajilla ollut partaa.
- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Minä ole kuvitellut parran kasvamisen olevan miehen tunnus ja siksi ei edellisen hallituksen puolueitten puheenjohtajilla ollut partaa.
Loistavaa !!!! Sinä olet suuri ajattelija.
- Anonyymi
marinpres eon demarin tunnus ja siitä seuraa pitkä krapula nyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
marinpres eon demarin tunnus ja siitä seuraa pitkä krapula nyt
Miksi seuraisi? Ei ole mitään syytä, että tulisi joku krapula. Sen sijaan uuden hallituksen rikkaiden etuja ajava politiikka voi poikia kaikenlaisia asioita.
- Anonyymi
Hesarin viherpunikkitoimittajat
lähtettivät maailmalle
englanniksi
a) marinpreseen kuvia
b) rasistilausuntoja
Ylen pskasakki verorahoilla avusti
Kumpikaan ei uskalla kerto marinpreseen paljastumisesta tyhjäksi- Anonyymi
Opettelisit kirjoittamaan!
- Anonyymi
Riikka Purra ei näytä eroavan edeltäjästään. Perussuomalaiset jatkavat fasismin "normalisointia" katsomalla läpi sormien puolueensa jäsenten toimintaa väkivaltanatsien kanssa.
- Anonyymi
Nainen ja äiti. Purra.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631513929Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503305Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4742764Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2721783Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321443- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611300- 771278