Kaikkihan joskus suuttuvat jostain jollekin. Mikä sai sinut suuttumaan kaikkein eniten?
Mistä olet suuttunut eniten?
12
765
Vastaukset
- Anonyymi
Minua suututtaa eniten nuo, joille ei mikään riitä. Ja raivostuttaa päättäjät typeryyksineen, samoin sellaiset jotka tekevät pahaa toisille.
- Anonyymi
Mulla suututtaa kun on tuollaisia joutavia aloituksia. Niin kuin tämä ja monta muuta. Mistä niitä sikiää. On vilkas mielikuvitus tämmöisillä keksijöillä. Varmaan saman aloittajan.
Olipa hyvä alotus. En oo koskaan suuttunu koskaan kellekkään enkä ees itelle. Pittää olla elämänmyönteinen.
- Anonyymi
Hyvä aloitus ja tärkeä.
- Anonyymi
Siitä olen suuttunut iäkkäänä veronmaksajana, etten pääse leikkauksia vaativine vaivoineni eteenpäin, vaan lojun leikkaujonoissa.
- Anonyymi
Tuu hyvä ihminen poikkee sieltä jonosta, ainakin juhannukseksi ja veä peä täyteen.
- Anonyymi
Tyhmä aloitus. Tietää että Lumperin, kun kehui sitä. No siltä voi oottaakkin tyhmiä aloituksia.
- Anonyymi
Flow- festivaali järjestettiin 12.-14.8.2022 eli seuraavana viikonloppuna Sannan edellisistä bileistä. Flow- festivaali on Sannalle ilmeisen tärkeä. Se sai koronatukea [10]780 000€, vaikka jakoi osinkoja kaksi miljoonaa euroa samana vuonna. Flow- festivaalien tukisumma vastaa 11%:a koko Suomen avustussummasta.
- Anonyymi
Perkule, kun tipahti euron kolikko lattialle pyörimään, enkä päässyt siihen käsiksi, piti sängyt, tuolit ja muut raivata ensin pois.
- Anonyymi
Kun sukulainen käänsi perinnön ja kääri rahat liiviinsä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875