Miten voisi treenata jalkapallossa kesän aikana?
Oon siis 12-v ja pelaan huonomassa jengissä haluaisin kovasti ammattilaiseksi mutta se edellyttää työtä olen valmis siihen mutta jos jollakin olisi ideoita miten kehittää kuntoa ja tekniikkaa. Futareita paikalla?
Miten kehittyä/treenata jalkapallssa
4
610
Vastaukset
- Anonyymi
Harrastan kyllä jalkapalloa, ja olenkin siinä joukkueeni paras, mutta en oikein osaa sanoa, miten siinä voi kehittyä... Tässä pari vinkkiä, mitä minä teen (olen itse 13-vuotias):
1. Käy juoksulenkeillä ja urheile muutenkin vapaa-ajalla. Siitä saat voimaa ja energiaa peliin!
2. Harjoittele kaikenlaisia temppuja pallolla. Opit käsittelemään palloa paremmin.
3. Pelaa muuallakin kuin harrastuksissa ja kouluissa!
En osaa neuvoa muuta, mutta kokeile noita juttuja! :) - Anonyymi
Niin, ja äläkä juo mitään energiajuomia tai mitään muutakaan epäterveellistä! Vesi ja mehu on parhaita juomia. Syö myös terveellisesti.
- Anonyymi
No siis kehittyminenhän perustuu pitkälti treeniin ja sen kovuuteen.Olen itse valmentajana ja jotta nostan pelaajia parempaan jengiin heidän pitää olla hyviä. Heidän ei tarvitse olla huippuluokkaa mutta
Heissä tarvitsee olla pontettiaalia jos ymmärät mitä tarkoitan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4511042
- 827479
- 755459
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445434Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764738Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334143- 472978
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412425- 402420