Miten voisi treenata jalkapallossa kesän aikana?
Oon siis 12-v ja pelaan huonomassa jengissä haluaisin kovasti ammattilaiseksi mutta se edellyttää työtä olen valmis siihen mutta jos jollakin olisi ideoita miten kehittää kuntoa ja tekniikkaa. Futareita paikalla?
Miten kehittyä/treenata jalkapallssa
4
1127
Vastaukset
- Anonyymi
Harrastan kyllä jalkapalloa, ja olenkin siinä joukkueeni paras, mutta en oikein osaa sanoa, miten siinä voi kehittyä... Tässä pari vinkkiä, mitä minä teen (olen itse 13-vuotias):
1. Käy juoksulenkeillä ja urheile muutenkin vapaa-ajalla. Siitä saat voimaa ja energiaa peliin!
2. Harjoittele kaikenlaisia temppuja pallolla. Opit käsittelemään palloa paremmin.
3. Pelaa muuallakin kuin harrastuksissa ja kouluissa!
En osaa neuvoa muuta, mutta kokeile noita juttuja! :) - Anonyymi
Niin, ja äläkä juo mitään energiajuomia tai mitään muutakaan epäterveellistä! Vesi ja mehu on parhaita juomia. Syö myös terveellisesti.
- Anonyymi
No siis kehittyminenhän perustuu pitkälti treeniin ja sen kovuuteen.Olen itse valmentajana ja jotta nostan pelaajia parempaan jengiin heidän pitää olla hyviä. Heidän ei tarvitse olla huippuluokkaa mutta
Heissä tarvitsee olla pontettiaalia jos ymmärät mitä tarkoitan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831536
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall1961367Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431119Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad43823- 14720
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30701Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21700- 36681
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .20640Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617