Miten kehittyä/treenata jalkapallssa

Anonyymi-ap

Miten voisi treenata jalkapallossa kesän aikana?
Oon siis 12-v ja pelaan huonomassa jengissä haluaisin kovasti ammattilaiseksi mutta se edellyttää työtä olen valmis siihen mutta jos jollakin olisi ideoita miten kehittää kuntoa ja tekniikkaa. Futareita paikalla?

4

1132

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Harrastan kyllä jalkapalloa, ja olenkin siinä joukkueeni paras, mutta en oikein osaa sanoa, miten siinä voi kehittyä... Tässä pari vinkkiä, mitä minä teen (olen itse 13-vuotias):

1. Käy juoksulenkeillä ja urheile muutenkin vapaa-ajalla. Siitä saat voimaa ja energiaa peliin!
      2. Harjoittele kaikenlaisia temppuja pallolla. Opit käsittelemään palloa paremmin.
      3. Pelaa muuallakin kuin harrastuksissa ja kouluissa!

En osaa neuvoa muuta, mutta kokeile noita juttuja! :)

• Anonyymi

Niin, ja äläkä juo mitään energiajuomia tai mitään muutakaan epäterveellistä! Vesi ja mehu on parhaita juomia. Syö myös terveellisesti.

• Anonyymi

No siis kehittyminenhän perustuu pitkälti treeniin ja sen kovuuteen.Olen itse valmentajana ja jotta nostan pelaajia parempaan jengiin heidän pitää olla hyviä. Heidän ei tarvitse olla huippuluokkaa mutta
      Heissä tarvitsee olla pontettiaalia jos ymmärät mitä tarkoitan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      80
      2127
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      367
      1290
    3. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      32
      1210
    4. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1058
    5. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      153
      929
    6. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      876
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      45
      747
    8. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      62
      746
    9. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      61
      716
    10. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      692
    Aihe