Ihmettelen mikä kiire oli Liikunpuistoston lähellä leikata kesäkukat pois ennen Juhannusta. Valaistun ladun reunoilla kasvoi paljon kukkia ja muualla latujen lähellä. Tänä aamuna leikattiin kaikki pois. Varmaan hyönteiset olisi myös nauttinut kukista. Olisi annettu yli Jussin kukkien kukkia!
Kukkien leikkaaminen:
7
450
Vastaukset
- Anonyymi
Tilalle pistetään itämään höpöheinää
- Anonyymi
Tuleeko sen käyttämisestä yhtä tyhmäks kuin sää oot ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleeko sen käyttämisestä yhtä tyhmäks kuin sää oot ?
Oohh kokkeli nokka kilahti
- Anonyymi
ja lintuje pesimisaikaan leikataan puista oksia, iha järetöntä
- Anonyymi
Kukkia leikataan siksi että saadaan uusille nupuille elinvoimaa kun vanhat jo kuolevat kukkaset eivät vie sitä. Oksia poistetaan pesimäaikana ihan turvallisuuden takia esim. risteysten näkymät.
T. Tätä työtä tekevä - Anonyymi
Olipa yllättävä kommentti aloittamaani keskusteluun. Tarkoitin kyllä monivuotisia luonnonkukkia liikuntapuistossa pururadan varressa ja niistä ei ainakaan minun tiedon mukaan oteta kuoleita kukkia pois? Ja traktori leikkasi kaikki vartta myötä juuri ennen juhannusta kun kukat oli kauneimillaan. Mutta olihan tässä uutta tietoa....
- Anonyymi
Tilalle höpöheinää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235568Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891928Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60834- 72801
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714