Markkinat Sunny Beachin lähellä???

Linda

Elikkäs lueskelin Matkaopas-lehdestä et Sunny Beachin lähistöllä on torstaisin markkinat...onko kukaan käyny siällä???millast kamaa myynnissä?vaatteita vai mitä???hinnat luultavammin edukkaammat kuin SB:llä...vai

9

1911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MISA

      Toi voi tarkoittaa et ne on Nessebaris mut siel markkinat joka päivä,kannattaa kysyä taksikuskilta et viekö "mustalaismarkettiin",ei kannata säikähtää nimeä..se on noin 30 km SB:ltä.kuski vei ja haki kahen tunnin päästä ja maksoi 50 levaa eli 25e,siellä vaikka mitä ja paljon halvempaa kuin keskustassa.

      • Linda

        En tarkota Nessebaaria kun oon yleisest sunny beachilla ollu 2 vuotta sit...mut jotain tollast ns. mustalaismarkkinatyylist...ku matkalehes luki et sinne on jotain 25 kilsaa matkaa...oisko sama oliko ne markkinat just torstaisin???


      • MISA
        Linda kirjoitti:

        En tarkota Nessebaaria kun oon yleisest sunny beachilla ollu 2 vuotta sit...mut jotain tollast ns. mustalaismarkkinatyylist...ku matkalehes luki et sinne on jotain 25 kilsaa matkaa...oisko sama oliko ne markkinat just torstaisin???

        Nyt en valitettavasti muista minä viikonpäivänä ite olin mut musta tuntuu et ne markkinat oli kyl joka päivä.Ettei ne sit Burgasis ois..


      • 28.5 Beachille
        MISA kirjoitti:

        Nyt en valitettavasti muista minä viikonpäivänä ite olin mut musta tuntuu et ne markkinat oli kyl joka päivä.Ettei ne sit Burgasis ois..

        Kablezkovon kylässä noin 25 kilometrin päässä Sunny Beachista järjestetään torstaisin maalaismarkkinat. Kaupan on kaikkea aasin valjaista ja kananpojista autojen varaosiin. Markkinoilla on aivan oma tunnelmansa, jota ei voi kokea muualla kuin paikallisten ihmisten keskuudessa.


      • Nimetön
        28.5 Beachille kirjoitti:

        Kablezkovon kylässä noin 25 kilometrin päässä Sunny Beachista järjestetään torstaisin maalaismarkkinat. Kaupan on kaikkea aasin valjaista ja kananpojista autojen varaosiin. Markkinoilla on aivan oma tunnelmansa, jota ei voi kokea muualla kuin paikallisten ihmisten keskuudessa.

        Jeps just noit markkinoita tarkotin...mut onks kukaan noilla käynyt????toi oli just siit matkaopas lehdestä=)


    • Anonyymi

      olin siellä kaikkea löytyy hevosenkenkästä lähtien mut en olin humalassa

    • Anonyymi

      olin niin humalassa en muista kaikkia

      • Anonyymi

        Koeta nyt hyvä mies saada se putki poikki.


    • Anonyymi

      Onko ihan lihatiski?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      461
      3391
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      456
      3324
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      136
      2931
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2262
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2130
    6. 192
      1487
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1377
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1246
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      86
      1242
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1070
    Aihe