Kauklahden kaksoissurma

Anonyymi-ap

Yli kymmenen vuotta on kulunut kaksoismurhasta Espoon Kauklahdessa. Tekojen motiivit jäivät hämärän peittoon. Miksi surmaaja valitsi uhrikseen samana iltana tapaamansa nätin 17-vuotiaan tytön ja sammuksissa olleen nuoren miehen? Miksi tekijä vasikoi itsensä poliisille mutta väitti murhien motiiviksi pelon väkivaltaisuutensa paljastumisesta poliisille? Minkä vuoksi tönäisi uhrin 16-vuotiaan pikkusiskon rappukäytävään?

https://www.is.fi/perhe/art-2000009291161.html

4

536

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse tunnen väkivaltaisen ihmisen, joka on ollut vähällä surmata useamman kuin yhden ihmisen ja ainakin yhden ihmisen on myös tappanut. Hän itse on myöntänyt olevansa julma ihminen, eikä tule pahoittelemaan tekemistään rikoksia. Hän myös on myöntänyt, että rikollisilla on parempi turva, kuin tavallisella kansalla. Rikolliset saavat aina ilmaisen asianajajan valtion kustantamana, joka kepluttelee rikollisen vapaaksi vastuusta. Tämä sama ihminen saattaa milloin tahansa kilahtaa ja on täysin mahdollista, että joku onnettomassa asemassa oleva pääsee hengestään.

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

💋 ­­N­y­­m­­­f­­­o­­­m­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#179008714

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Tekijä on halunnut tappaa, koska on väkivaltainen ja nauttii ihmisten surmaamisesta. Tilaisuus tuli. Yksi oli sammunut kundi, sitten humalainen pienikokoinen tyttö ja tämän vielä humalaisempi pikkusisko. Täydellinen paikka aloittaa verilöyly. Tekijä eli elämänsä nautinnollisimmat hetket sen puolentoista tunnin aikana, pääsi vihdoin vähän toteuttamaan itseään. Sairas yksilö, sairaat motiivit.

• Anonyymi

Tekijä Mikko Johannes Harju on jutun mukaan lyönyt aiemmin vanhempaa, tuntematonta miestä kulkutiellä kasvoihin täysin yllättäen. Käyttiköhän vanhus kävelykeppiä? Olisi voinut sillä tempaista takaisin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3023
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2675
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2275
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      35
      1775
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1507
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1350
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe