halpaa majoitusta syyskuulle yhdeksi yöksi. Jos niin missä olette yöpyneet. Samoin kysyn Interlakenista neljäksi yöksi. Itse en löydä kuin kallista ja vielä kalliimpaa yösijaa. Halvin tarjous Zurichistä, jonka löysin, oli 67 euroa yö.
Olen yksin liikenteessä, joten yhdelle hengelle etsin majapaikkaa.
Löytyykö
6
657
Vastaukset
- Suisse
Osoitteesta:
www.jugendherberge.ch
löytyy retkeilymajoja jos sen tasoinen majoitus kiinnostaa. Interlakenissa yövyin kyseisessä retkeilymajassa, oli kyllä ihan viihtyisä ja rauhallinen, ihanalla paikalla.
Zürichin retkeilymajasta ei ole omaa kokemusta, mutta tuttujen kertoman mukaan ihan ookoo sekin.- retkeilymajat
kiinnostavat. Ainoa seikka on, että haluan nukkua yöni yksin en yhteismajoituksessa. Ajattelin jo, että olen tosi köyhä, kun hinnat tuntuivat todella korkeilta minulle.
Kiitos vinkistä. - fani_
retkeilymajat kirjoitti:
kiinnostavat. Ainoa seikka on, että haluan nukkua yöni yksin en yhteismajoituksessa. Ajattelin jo, että olen tosi köyhä, kun hinnat tuntuivat todella korkeilta minulle.
Kiitos vinkistä.Schwiiz on tunnetusti _kallis_ maa mutta löytyypähän suomalaisellekin paikka jossa kaikki on vielä kalliimpaa kuin kotona ;) no, sveitsiläisten tulotkin on kyllä ihan eri sfääreissä kuin meillä..
- Sinna
Hei, jatka Interlakenin tasamaalta vielä vähän ja päädy Grindelwaldin hostelliin - siellä on myös parin hengen huoneita, joita varmaan saa yhdellekin. Aamulla kun avaa silmänsä ja katsoo ylös Mönchille/Eigerille suoraan punkastaan, niin olo on oiva - pyydä huone vuoren puolelta! Aivan ihanaa maastoa ja paljon nähtävää lähistöllä - junalla ja bussilla pääsee hyvin kulkeman - ellei sitten hurahda patikoimaan.
Ja jos ei ole mitään erityistä syytä olla nimenomaan Zürichissä, niin ole lähikylissä - hinta tippuu roimasti ja junalla pääsee liikkumaan hyvin iltasellakin. Mm. Jona-Rapperswill hieno paikka järven puolivälissä - viinipeltojen keskellä - tai Richterwil järven toisella puolella - yli pääsee tietä pitkin tai laivalla. Aivan jotain muuta kuin tyyris city. yksi edullisimmista, jonka saa helposti netin kautta varattua, on varmasti formule1. niillä on myöskin ilmainen kuljetus lentokentältä hotelliin. http://www.accorhotels.com/accorhotels/fichehotel/gb/for/3177/fiche_hotel.shtml
huoneen hinta on 62chf/yö eli n. 40eur.- .,.
Zurichissä ainaki on leirintäalue, joten sinne siis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708