Sipilän meriitit ylivoimaiset. Sai 8 vuoden aikana pudotettua keskustan kannatuksen 21 prosentista 11 prosenttiin.
Tulevien keskustan puheenjohtajien tuleekin jatkaa Sipilän viitoittamalla tiellä ja asettaa seuraavaksi tavoitteeksi keskustalle 5 prosentin kannatus.
Sipilästä keskustan kunniapuheenjohtaja
10
226
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179011782
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Sipilä nostaa eduskunnasta sopeuttamisrahaa. Tekisi nyt niitä työhakemuksia ja eläisi samalla rahalla kuin muutkin työttömät.
- Anonyymi
Sipilä varajeesus kaikkien kepulaisten sankari! 17-vuotiaiden pakolaispoikien kaveri.
- Anonyymi
Aika näyttää lyökö Purra Sipilän ennätyksen. Kannattaisiko odottaa annetaanko mitalit molemmille.
- Anonyymi
Mene sinä vaan maalaamaan Paavon kanssa.
- Anonyymi
Sipilä ja Berner, eipä siinä muuta tarvita. Suunta vauhdilla alaspäin. Niin huonoja politiikan päätöksiä, jotta voi vain ihmetellä.
- Anonyymi
Berner oli alun perin menossa Kokoomuksen ehdokkaaksi mutta tämä Puolangan lupaus maailmalle saikin houkuteltua Bernerin kepulipuolueen puolelle jotta saatiin sotkettua maailman parhaiten toimiva taksijärjestelmä. On se kepu hieno puolue!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Berner oli alun perin menossa Kokoomuksen ehdokkaaksi mutta tämä Puolangan lupaus maailmalle saikin houkuteltua Bernerin kepulipuolueen puolelle jotta saatiin sotkettua maailman parhaiten toimiva taksijärjestelmä. On se kepu hieno puolue!
Odotetaan nyt rauhassa se vuosi, silloin Purra voi lyödä Sipilä ennätyksen.
Tiedättekö muuten. En yleensä ole väärässä, tuskimpa nytkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sipilä piti Bernerin toimintaa hyvänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289