Samaisen henkilön on nähty usuttavan koiransa hanhen- ja sorsanpoikasten kimppuun Vesijärven rannalla.
Ettän näin Lahdessa. Sairas kaupunki.
Nelikymppinen mies hirtti hanhenpoikasen pyöräkellarissa Lahdessa
8
375
Vastaukset
- Anonyymi
Ai koko kaupunki on sairas, jos yksi hullu tekee noin? Tuolla perusteella ei tässä maassa ole yhtään "tervettä" kaupunkia, sillä vastaavia luusereita löytyy ihan joka paikasta.
- Anonyymi
Lahdessa näitä hulluja valitettavasti piisaa 🤔
- Anonyymi
Voisi linkata itse juttuun. Sitten tietää, ettei ihan tuulesta temmattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lahdessa näitä hulluja valitettavasti piisaa 🤔
No tänne suuntaan on rakennettu junarata ja moottoritie jotta pääsee tulemaan toisaalta kaikenlaista matkaajaa....
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17901548B
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Luin kanssa jutun ja ällötti koko juttu.
- Anonyymi
Melko yleisesti tapetaan tai annetaan koirien tappaa hanhenpoikasia Lahdessa. Olen sen verran monta tapausta todistanut ihan itse että on aika systemaattista touhua. Hanhenvihaajilla on oma Facebook sivukin missä yllyttävät tuohon toimintaan. Todella outoa toimintaa aikuisilta ihmisilta.
- Anonyymi
Voisin niin mielelläni tavata tämän kus...än ja antaa kunnon selkäsaunan ettei kahteen viikkoon tunnistaisi itseään peilistä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947106- 1723722
- 533259
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2332384- 482125
- 411978
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?241818- 601768
- 191753