Palkkio luvassa

Anonyymi-ap

Hätilästä varastettiin viime Lauantaina vaimoni pyörä.Pyörä oli kellarissa ja lukossa .Tänään kuulin että Hml - Poliisi oli Rautatieaseman läheisyydestä saanutalkuviikosta yöllä vereksiltään kiinni 20v naisen ja keski ikäisen miehen itse teossa .Miehellä oli ollut mukana välineitä jolla pystyy murtautua kellareihin ym sekä leikkurit jolla saa järeämmätkin pyörän lukot auki. Tietääkö joku kertoa nimiä ?

24

700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kai ne nyt ainoat varkaat tällä maapallolla ole? Muutenkin ihmisten täytyy itse pitää parempaa omaisuudestaan huolta jo pelkästään näiden uusien hallitusohjelmien takia.

    • Anonyymi

      Tarvitsee varmaan pyörä viedä sängyn viereen. Toi äsken kirjoitus ihan pestä

    • Anonyymi

      Toi sama kaksikko vienyt kuulema useita pyöriä ! Myyvät saavat viinaa ja huumeita .Täältä Jukolasta on hävinnyt paljon fillareita.

    • Anonyymi

      Kuka niitä varastettuja pyöriä muka ostaa.

    • Anonyymi

      Onhan niillä oma ostajakunta. Jääkö ne edes Suomeen??

    • Anonyymi

      Missäpäin hätilää

    • Anonyymi

      Tosta pariskunnasta on juttu Faces Rikosuutiset et lukekaa sieltä

      • Anonyymi

        Ei minun pyörääni ole varastettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minun pyörääni ole varastettu.

        No se onki niin paska!


    • Anonyymi

      Onneksi en omista polku pyörää.

      • Anonyymi

        Niin et enää.


    • Anonyymi

      Juu

    • Anonyymi

      Sama tyyppi varmaan varasti minun vaimoni. Minäkin lupaan palkkion, jos ei palauta sitä. Se kuitenkin lupasi minulle palkkion, jos suostun ottamaan ämmäni takaisin. On se niin kamala ilmestys nykyään ja vielä mahdottoman paha suustaan.

    • Anonyymi

      Onpa todella typerää ilkeilyä vakavassa asiassa. Mikä on ihmisten oikeudentajun tila!

      • Anonyymi

        No kyllä pyörän pölliminen on veemäinen tapaus kun se kohdalla sattuu. Mutta se on myös arkipäivää. Vakuutuksesta ei saa mitään ja pyörää ei löydy ikinä. Kalliimmat pyörät on aina kannettava sisälle.


    • Anonyymi

      Päihdeongelmaisia perussuomalaisia, jotka käyvät kukkarollasi.

    • Anonyymi

      Mikä tänään on sun, se seuraavana päivänä latvialaisella torilla jonkun muun !

    • Anonyymi

      Hätilässä kulkee mieskaksikko joka pöllii pyörät. Kokemusta on..jostain saavat avaimia joilla pääsevät varastoihin. Huumejuttuja.. joku ostaja reitti on jonne fillarit häipyy. Ja vakuutus on ihan vitsi.mitään ei saa. Tästä kaksikosta on niin paljon havaintoja ja kuviakin poliisilla. keltään ei tunnu kiinnostavan

      • Anonyymi

        Pistä nimet ja kaupunginosa mis asuvat


    • Anonyymi

      Narkkaava polkupyörävaras on kuin mesimyyrä, joka ei välitä paskaakaan siitä mitä sinä hänestä ajattelet.

      • Anonyymi

        Ehkä välittää kun saa lyijypiipun suuhun !


    • Anonyymi

      Näinköhän mä ne kundit r-asemalla kerran, pyörät oli telineessä ihan solmussa kun ne verkkarihousut lähti, mikähän vitsi siinäkin oli ja poliisimaija ajoi heti sen jälkeen kaikki pihat läpi. Myöhästyivät pari minuuttia. Tää tapahtu ihan keskellä päivää.

      • Anonyymi

        Varastelevia narkkareita on kaupungissa ehkä noin pari tuhatta. Täällähän oli se huumepulssi joka lisäsi käyttäjien määrää ainakin tuplasti.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1500
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1257
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      120
      1227
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1156
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1024
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      82
      823
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      762
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      755
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      377
      731
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      686
    Aihe