Kun koulussa ajatellaan ja tehdään asioita kaksiulotteisesti paikallaan istuen, niin tytöt menestyvät opiskelussa poikia paremmin.
Kaksiulotteiselle liitutaululle ja paperille piirretään kuvia, kirjoitetaan sanoja ja lasketaan numeroilla - kaikki kaksiulotteisina.
Pojat ovat kolmiulotteisessa maailmassa tyttöjä parempia hahmottamaan asioita.
Pojat haluavat mennä ja tehdä asioita käsillään, ja usein luokassa se tulkitaan häiriköinniksi.
Jos poikien halutaan menestyvän opiskelussa, niin kouluissa olisi järjestettävä enemmän ryhmätyöskentelyä, jolloin oppilaat kommunikoisivat toistensa kanssa enemmän opettajan delegoidessa tehtäviä oppilaille.
Kouluopiskelu
Anonyymi-ap
1
189
Vastaukset
- Anonyymi
Poikienkin halutaan oppivan myös ajattelemaan eikä vain menemään ja soittamaan suutaan. Liian moni tekee ensin ja ajattelee vasta sitten, jos silloinkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043