Ostin MacBook pron 19 kuukautta sitten.
Asetin tietokoneeseen sammumisen klo 21.00.
Löysin asetuksen tuolloin: Järjestelmäasetukset->akku.
Nyt on tullut useita päivityksiä ja olen tuskaillut niin naurettavan asian kanssa että en löydä järjestelmäasetuksista kohtaa mistä muokata tätä!
En ole mitenkään uusi macin käyttä edellinen oli iMac eli olen käyttänyt maceja nyt 14 vuotta.
Osaako kukaan auttaa?
Macbook pro ventura 13.4 ajastettu sammuminen.
9
823
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi se pitää aikasammuttaa?
- Anonyymi
Muuten se on koko yön päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä ole, kunhan sammutat, etkä laita lepotilaan.
Minulla on tuo epäilyttäväniminen Ventura 13.4 ja eilen se alkoi tarjoamaan versiota 13.4.1
Sammutan aina itse koneen, kun en sitä enää aio käyttää ko. päivänä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on tuo epäilyttäväniminen Ventura 13.4 ja eilen se alkoi tarjoamaan versiota 13.4.1
Sammutan aina itse koneen, kun en sitä enää aio käyttää ko. päivänä.Sellainen vimpula.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sammutan aina itse koneen, kun en sitä enää aio käyttää ko. päivänä.Aloituksessa nimen omaan haettiin ajastettua sammutusta. Manuaalinen sammutus oli itsestään selvää. Viestisi ei anna mitään apua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloituksessa nimen omaan haettiin ajastettua sammutusta. Manuaalinen sammutus oli itsestään selvää. Viestisi ei anna mitään apua.
Koskaan kuulutkaan että joku moista haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskaan kuulutkaan että joku moista haluaa.
Ja miksi? ei ymmärrä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miksi? ei ymmärrä!
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17902239g
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 264091
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1323987- 563559
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans203445- 793427
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe633280- 812856
- 542775
- 202524
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142264