Voin toki kertoa siitä lääkäri käynnistä, jossa lääkäri kehui kuntoani.
Matkalla sairaalaan pysähdyin kuvaamaan mopo onnettomuuden ruumita.
Sitten jätin mopon bandog hospitalin pihalle parkkiin ja laitoin nahka sandaalien tarra remmit tiukemmalle, pistin björn borg tyylisen hiki pannan päähän ja katsoin edessäni olevaa rakennusta, joka kohosi pilviin saakka kuin mont ernesti konsanaan.
Yleisö oli jo tullut paikalle, lapsia ja aikuisia. Nostin farkuista leikattuja sortseja ylemmäs ja säntäsin omiin nopeusluokkiini hurraahuutojen saattelemana. Ekoissa portaissa ei ollu vielä paikat lämmenneet ja kompastuin kahdesti. Toisen kerroksen tasanteella otin eväät ja pienen retkijakkaran esiin taukoa varten. Mehukatti-tiivistettä ja voikkoleipiä, polveen laastareita.
Neloskerroksessa jouduin menemään jo poikittain kaiteesta kiskomalla, koska takajalasta oli mennyt tunto. Tauon jälkeen olinkin jo vitosessa. Menin silleen taka perin että istuin joka portaalle yksi kerrallaan. Jo kolmas hiki panta oli menossa ja talouspaperia oli mennyt neljä rullaa. Siivooja kolusi siinä perässä koko ajan. Tuska oli suunnaton kun kutos kerros lähestyi... pakotti polvea, selkää, nilkkaa, lonkkaa, lapa luuta, hartioita, niskaa, varpaita, pää nahkaa ja jopa tuntui siltä että sandaalit ovat liekeissä kuin taiteilija Palmulla.
Ehdin hengähtää odotus salissa tipassa kolmisen tuntia, ennen kuin lääkäri tuli.
Lääkäri kysyi thaimaisella kielellä että mikä on miehen kunto?
Vastasin samalla kielellä että "veri mats kunto minä tulla portaita tänne"
Lääkäri oli thaimaaksi ihmeissään että "eiks sulla ole edes hikiki?"
Minä siihen thaimaaksi että "ei hikiki yhtään"
Lääkäri punoi päätään ja sanoi että eipä tässä sen enempää sitten tarvitakkaan tutkimuksia ja antoi minulle thaimaalaisten jalka väki voimien kuntoisuus mitallin. Olisin laittanut siitä muuten kuvan tähän, mutta se putosi Kalla veen lossilla.
By NumBaII, 62 v HHN, NHL, BMW ja HIV
Kun kuntoa mitattiin Bandogissa
6
308
Vastaukset
- Anonyymi
Laiffila sinulla taitaa oikeasti olla hätä, hae apua itsellesi, palstan heikoin lenkki.
- Anonyymi
Pasasen kunto ja seikkalut on ylivertaisia. Vai pitäisikö sanoa yli vertaisia?
Kerran olin taas sairaalassa kun sisä elimet ja aivot ei toimineet ja nivelissä oli rikko, reuma raateli lumpioita, lonkkaa ja lapaluita. Lääkäri tuli siihen ja katsoi silmiini ja totesi että harvemmin näkee noin tervettä ja reipasta ukkelia muualla kuin yleis urheilun MM kisoissa miesten finaalissa. Eipä siinä muuta ku lähdin sitte kotia maate siitä kävellen ni lääkäri sanoi että "eihän tuossa pysy kukaan normaali ihminen perässä".
Kiihdytin hissille saakka matka nopeuttani ja toinen lääkäri sanoi hississä että näkee minun veriarvot jo kynsi valleistani ja mainitsi että haluaa tuon peukalon sisäänsä. Naurahdin ja sanoin että "voi sinua höpsöä nuorta miestä"- Anonyymi
Psykopatia on luonnehäiriö. Jos tämä piirre on vahva, ihminen on sydämetön ja välinpitämätön. Psykopaatit ovat usein manipuloivia ja impulsiivisia. He eivät juuri tunne empatiaa muita kohtaan, eivätkä pode syyllisyyttä.
Tämä palstahäirikkö on tyypillinen psykopaatti.
Oli muuten hieno riman alitusItselläni on vaan kova, lääkärin vahvistama kunto. Porras nopeus ylittää ääni vallin ja haju vallin siinä kolmannessa kerroksessa. Aimo on pseudo paatti ja ateisti, mutta moni kertainen SM mies sado masokismissa. Aimo oli nuorempana keijojen pornari leffoissa stuntti hanurina.
Tunnetuimpia leffojaan on "tulikuumat pako putket" ja elokuvassa "tässä välissä on majoneesia". Mukana hesburgerin heikki paasonen. Kerran aimo otti mut sairaalan portaissa, onneksi oli apu lähellä sillä astma piippu meni henki torveen vitos kerroksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514
