Ootteko muuten rakkaat tietoisia tuosta asiasta koskien Seutulaa?

Anonyymi-ap

Tuusulantieltä Ruskeasannalta Seutulaan johtaneen Seutulantien varteen rakennettiin 1950-luvulla uusi Helsingin lentokenttä (1952), nykyinen Helsinki-Vantaan lentoasema (1977). Jo rakennusvaiheessa sitä alettiin yleisesti kutsua Seutulan lentokentäksi, koska Tuusulantiellä oli viitta Seutulaan. Todellisuudessa lentokenttä rakennettiin noin 8 km Seutulasta kaakkoon.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Seutula

Seutulantie ei ole sama kuin Seutula. Tie on tie ja kaupunginosa on kaupunginosa.

32

526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lentokenttä on todellisuudessa veromiehessa mutta tosiaan monen monta opastetta opasti lentokentälle, seutulan opasteilla, lisäksi Irvin teki biisin autolla kanarian saarille sielläkin tuo seutula on mainittu.

• Anonyymi

Irwin joo lauloi tuon tositapahtumiin perustuvan kappaleen, sillä hän kärsi vankeustuomionsa työsiirtolassa kuokkimassa lentokenttätyömaalla ojia. Laulun sanat teki "Eemil Retee" eli Vexi Salmi. Sävellys on Irwinin.

Aikoinaan oli tapana valehdella että on matkoilla tai YK-joukoissa, jos oli lusimassa. Irwin toimi päinvastoin ja tekivät asiasta protestilaulun.

"Aiemmin samana vuonna 1966 Irwin oli levyttänyt kappaleen nimeltä Autolla Kanarian saarille. Kappaleen nimi tulee 1960-luvulla yleisesti tunnetusta sanonnasta, jonka mukaan rattijuopumuksesta tuomitut passitettiin sovittamaan rangaistustaan Seutulan työsiirtolaan lentoaseman rakennustyömaalle"
        https://www.is.fi/hs-vantaa/art-2000006492548.html

• Anonyymi

Tiedätkä mikä viitta oli hieman seutulan jälkeen... toisella puolella tietä... tikkurila, hiekkaharju voin kertoa.

• Anonyymi

Voin kertoa että Mr Numeromies vietti aikaansa Hiekkaharjussa vielä 2015-2016 sossukämpässä vääntämässä itseään sairaseläkkeelle, vaikka väitti muuttaneensa Thaimaahan alunperin jo 2009. Hiekkaharjusta kuultiin hurjia tarinoita doppareista ja terosta ja yhdessä käytiin koiranäyttelyissä niin että kellohameet vaan heilahteli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin kertoa että Mr Numeromies vietti aikaansa Hiekkaharjussa vielä 2015-2016 sossukämpässä vääntämässä itseään sairaseläkkeelle, vaikka väitti muuttaneensa Thaimaahan alunperin jo 2009. Hiekkaharjusta kuultiin hurjia tarinoita doppareista ja terosta ja yhdessä käytiin koiranäyttelyissä niin että kellohameet vaan heilahteli.

Niinkö kerro lisää olen asunut vuodet 2015-2016 kokonaan thaimaassa, olen ollut eläkkeellä muistaakseni vuodesta 2012, ja osatyökykyisenä vuodesta 2006
        En ole koskaan viettänyt aikaani Heikkaharjussa
        By NumBall HHN 62v.

• Anonyymi

Laiffila sinun elämäsi on todella vaikeaa, paraisilla olen ollut viimeeksi vuosia, vuosia sitten ex-vaimoni kanssa, kyllä hiekkaharju on ihan tuttu paikka, olen ajanut siitä junalla muutaman kerran ohikin, toisin olin vain kyydissä... sinun vainoharhasi on vain sairaan pääsi tuotetta, kuten nuo tekemäsi videot, sekä kattila aijaukset, laiffila palstan heikoin lenkki.

• Anonyymi

Todella mielenkiintoista, jopa aivan ennenkuulumattoman hienoa uutisointia junteilla, totta tosiaan, seutulan lentokenttähän on siinä hesasta pohjoiseen Vantaan pitäjän kupeessa, jossa juntti syö hampurilaisia ja valokuvaa lentolippujaan ennenkuin astuu bisnekseen matkalla metropoliinsa.

• Anonyymi

Isä-Pasanen ilman pankkikorttia vänkää vielä tuhkauurnassakin että Helsinki-Vantaan kenttä on Seutulassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isä-Pasanen ilman pankkikorttia vänkää vielä tuhkauurnassakin että Helsinki-Vantaan kenttä on Seutulassa.

Voi sinua rakas, ei kukaan ole väittänyt kentän olevan seutulassa vaan että sitä kutsutaan yleisesti seutulan kentäksi, mutta sehän sinua juntti vaivaa elämäsi loppuun asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun laiffilan elämä on vaikeaa, voin vakuuttaa että lentokenttä nimisessä kaupunosassa, vantaalla, lähellä tikkurilaa ja hiekkaharjua, tosin ovat tuusulantien toisella puolella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun laiffilan elämä on vaikeaa, voin vakuuttaa että lentokenttä nimisessä kaupunosassa, vantaalla, lähellä tikkurilaa ja hiekkaharjua, tosin ovat tuusulantien toisella puolella.

"voin vakuuttaa että lentokenttä nimisessä kaupunosassa"

.....okei.... Minä voin vakuuttaa että lopeta se dokaaminen siellä Suomessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"voin vakuuttaa että lentokenttä nimisessä kaupunosassa"

.....okei.... Minä voin vakuuttaa että lopeta se dokaaminen siellä Suomessa.

Onko parempi lopettaa dokaaminen suomessa vai thaimaassa, vaiko pattaya savossa, sehän ei kuin mielentila, ei fyysinen paikka.. siis pattayan savo... laiffila perhepotretti esille... ja framille vai eikö osaaminen riitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko parempi lopettaa dokaaminen suomessa vai thaimaassa, vaiko pattaya savossa, sehän ei kuin mielentila, ei fyysinen paikka.. siis pattayan savo... laiffila perhepotretti esille... ja framille vai eikö osaaminen riitä.

Se tulee sitten kun näen leiman Pasasen passissa, enkä skannattua mustavalkokuvaa pelkästä jonkun leimasta. Tai jos haluat että "todisteeni" on samaa tasoa kuin sinulla, niin tässä perhepotretti https://aijaa.com/qUunm2 olemme kuvassa Thaimaassa lasten kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se tulee sitten kun näen leiman Pasasen passissa, enkä skannattua mustavalkokuvaa pelkästä jonkun leimasta. Tai jos haluat että "todisteeni" on samaa tasoa kuin sinulla, niin tässä perhepotretti https://aijaa.com/qUunm2 olemme kuvassa Thaimaassa lasten kanssa.

Mietitkö yhtään mitä väität, skannasin extension leiman skannerilla passista, kun pyysit leiman niin sait sen, leima on minun passista ja varmasti alkuperäinen, joten laita se perhepotretti, tosin tiesin että et tule mitään laittamaan, minusta tuollainen on säälittävää, en laita muuta tietoa passista,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mietitkö yhtään mitä väität, skannasin extension leiman skannerilla passista, kun pyysit leiman niin sait sen, leima on minun passista ja varmasti alkuperäinen, joten laita se perhepotretti, tosin tiesin että et tule mitään laittamaan, minusta tuollainen on säälittävää, en laita muuta tietoa passista,

"varmasti alkuperäinen, mutta et voi laittaa muuta tietoa passista"? Joopa joo.
        Suomeksi sanottuna se leima ei siis ole sinun. Voin paljastaa minäkin että tuo perhepotretti ei ole meidän perheen perhepotretti. Suomessa olet reppana ja aimovaimo jäi Thaimaahan.
        Jatka sinä siellä, me lähdetään kohta illalliselle kun aurinko laskee tuossa varttia ennen seitentä.

laiffila

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"varmasti alkuperäinen, mutta et voi laittaa muuta tietoa passista"? Joopa joo.
        Suomeksi sanottuna se leima ei siis ole sinun. Voin paljastaa minäkin että tuo perhepotretti ei ole meidän perheen perhepotretti. Suomessa olet reppana ja aimovaimo jäi Thaimaahan.
        Jatka sinä siellä, me lähdetään kohta illalliselle kun aurinko laskee tuossa varttia ennen seitentä.

laiffila

Passi ei voi olla kenenkään muun kuin minun, tuo skannaustodistaa se 100%, ainahan sinä voit tulla tänne huahiniin, tarkastamaan tilanteen missä olen, tapaan sinut kyllä mutta se vaatii miestä johon sinusta ei yksinkertaisesti ole, laiffila palstan heikoinlenkki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Passi ei voi olla kenenkään muun kuin minun, tuo skannaustodistaa se 100%, ainahan sinä voit tulla tänne huahiniin, tarkastamaan tilanteen missä olen, tapaan sinut kyllä mutta se vaatii miestä johon sinusta ei yksinkertaisesti ole, laiffila palstan heikoinlenkki.

On sulla melkoinen järjenjuoksu... okei sitten tuo minunkin kuva todistaa 100% lomamme.
        Netti on täynnä passinleimoista kuvia ja minullakin on tuttuja Thaimaassa keneltä voin pyytää kuvaa leimasta, mutta mitä minä sellaisilla tekisin? Etkä sinä paksukainen ketään pelota. Pelottaisi vaan se että kun sinulle sanoo PÖÖ niin kaadut selälleen ja lyöt pääsi katuun ja siitä saa saman tuomion kuin ihmisestä. Tuossa kunnossa ukko ei pysy edes tuulella pystyssä ilman tukea. Kun palaan töihin, laadin sinusta ihan uusia kivoja kuvia hupailukäyttöön ;) Nyt syömään niin ehtii katsoa auringonlaskun.

laiffila

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi skannailet passia, miksi et ota suoraan valokuvaa? Tulee ihan mieleen kyrvånsyylån leikellyt ja tussilla sutetut valokopiot passeista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi skannailet passia, miksi et ota suoraan valokuvaa? Tulee ihan mieleen kyrvånsyylån leikellyt ja tussilla sutetut valokopiot passeista.

koska skannerilla tulee parempilaatuinen kuva, kuin kameralla... ja resupekka ei siihen tarvita skanneria jos kuvan varastaa netistä, otat vain oman passisi esille samalta sivulta kuin minun kuvani on, kuvassa on oikeassa reunassa kompassi, ja se on ainoastaann suomalaisessa uusimmassa passissa, joten leima on varmasti aito ja minun passista, sitä pysty mitenkään editoimaan, muuten passin sivun rakenne muuttuu, ja sinä resu pyysit nimenomaan kuvaa extensionista ja sait sen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

koska skannerilla tulee parempilaatuinen kuva, kuin kameralla... ja resupekka ei siihen tarvita skanneria jos kuvan varastaa netistä, otat vain oman passisi esille samalta sivulta kuin minun kuvani on, kuvassa on oikeassa reunassa kompassi, ja se on ainoastaann suomalaisessa uusimmassa passissa, joten leima on varmasti aito ja minun passista, sitä pysty mitenkään editoimaan, muuten passin sivun rakenne muuttuu, ja sinä resu pyysit nimenomaan kuvaa extensionista ja sait sen...

"koska skannerilla tulee parempilaatuinen kuva, kuin kameralla... "
        Nyt tulee taas aivan taattua Pasasta, ei hyvää päivää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja etköhän sinä laiffilan reppana olet jo näyttänyt missä piilee sinun kykysi... kertomasi mukaan dippi-inssi, just joo ja varmasti... mielenterveys kuntoutuja pattayan savosta.... pattyan savo ei paikka, vaan mielentila, perheineen... palstan heikoin lenkki...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan surkuhupaisaa tämä saariurvelon rimpuilu ja selitykset. Muut kyllä saavat helposti kuvan viisumistaan ihan kameralla vaan ei saariurvelo. Taisi olla Aasiantravel viimeksi keväällä kun laittoi ihan oikean valokuvan viisumistaan, näin muistelen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja etköhän sinä laiffilan reppana olet jo näyttänyt missä piilee sinun kykysi... kertomasi mukaan dippi-inssi, just joo ja varmasti... mielenterveys kuntoutuja pattayan savosta.... pattyan savo ei paikka, vaan mielentila, perheineen... palstan heikoin lenkki...

Muutama hassunhauska huomio näistä "todistekuvistasi" ja tarinoistasi.

Sinulta ja senssultasi katosi kielenkääntäjä-vaimot samaan aikaan kun sinä muutit "mummon kanssa päikseen vaihdettuun taloon" ja senssukka muutti "hesasta paraisiin, vaimo ajoi Jaguaria ja peräkärryssä muuttotavarat.

Ensin nappailit kuvaruudulta kuvia vanhoista kuviosta jotta saisit niihin päiväykset väärennettyä. Kun se ei oikein luonnistunut, sinulta katosi oma naama ja päiväykset kuvistasi ja esittelit vanhoja kuvia tuoreina. Senssukkasi ei ole esitellyt mitään kuvia muualta paitsi Suomesta, vaikka kovasti on "vakuuttanut"ja juntitellut Chiang Maista joka on Paraisissa taikka Jyväskylässä.

Nyt sitten postittelet skannattua mustavalkokuvaa jonkun leimasta ja skannikin on vielä rajattu pelkkään leimaan vaikka olet kaikkien tiedossa eikä lisäpaljastuksia siten voi tulla.
        Eli olet siis postittanut jonkun suomalaismiehen passileiman. Eikö sinua hävetä yhtään moinen pelleily? 62 vuotias mies pelleilee netissä? Sillä ei ole kenellekään mitään väliä missä sinä olet, mutta tuo älytön satuilu on uskomatonta. Kun haet vuodeksi visaa, siitä tulee tällainen tarra passiin. Missä on sinun tarrasi? https://aijaa.com/mqjyAP

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saman urpån tekosia nämä molemmat valokopio, saksilla leikkely ja tussilla sutatut passikuvat, ei epäilystäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saman urpån tekosia nämä molemmat valokopio, saksilla leikkely ja tussilla sutatut passikuvat, ei epäilystäkään.

Ja tuo tanopää on Kelan asiakas. Ei se muuten olisi mennyt Kelaan riitelemään lääkekorvauksista. Kyse oli vielä vain muutamasta kymmenestä eurosta, josta ei kukaan hyvn toimeentuleva menisi riitelemään varsinkin siitä tietoisena ettei kuulu Kelakorvausten piiriin. Nuo tarinat ovat niin täynnä satuja usealla eri versiolla että se ylittää kaikki järjelliset rajat. Yksi asia on myös päivänselvä. Ukko on rutiköyhä ja oleskelu Thaimaassa oli mahdollista vain paperilla olevan thaivaimon vuoksi. Toinen asia on nmyös varmaa, hetero hän ei ole. Siitä kertoo nämä kellohamefantasiat ja se kun hän sanoi että "hyi minuun et ainakaan työnnä tuota likaista peukaloa" Tuo torvelo ei tiedä edes onko hän mies vai nainen ja on laittanut koko ihmiskunnan biologian uusiksi ikiomilla ajatuksillaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muutama hassunhauska huomio näistä "todistekuvistasi" ja tarinoistasi.

Sinulta ja senssultasi katosi kielenkääntäjä-vaimot samaan aikaan kun sinä muutit "mummon kanssa päikseen vaihdettuun taloon" ja senssukka muutti "hesasta paraisiin, vaimo ajoi Jaguaria ja peräkärryssä muuttotavarat.

Ensin nappailit kuvaruudulta kuvia vanhoista kuviosta jotta saisit niihin päiväykset väärennettyä. Kun se ei oikein luonnistunut, sinulta katosi oma naama ja päiväykset kuvistasi ja esittelit vanhoja kuvia tuoreina. Senssukkasi ei ole esitellyt mitään kuvia muualta paitsi Suomesta, vaikka kovasti on "vakuuttanut"ja juntitellut Chiang Maista joka on Paraisissa taikka Jyväskylässä.

Nyt sitten postittelet skannattua mustavalkokuvaa jonkun leimasta ja skannikin on vielä rajattu pelkkään leimaan vaikka olet kaikkien tiedossa eikä lisäpaljastuksia siten voi tulla.
        Eli olet siis postittanut jonkun suomalaismiehen passileiman. Eikö sinua hävetä yhtään moinen pelleily? 62 vuotias mies pelleilee netissä? Sillä ei ole kenellekään mitään väliä missä sinä olet, mutta tuo älytön satuilu on uskomatonta. Kun haet vuodeksi visaa, siitä tulee tällainen tarra passiin. Missä on sinun tarrasi? https://aijaa.com/mqjyAP

Pasanen olisi jo kuvannut sen passin jos se olisi hänen. Sen jälkeen senssuna olisi kiljunut että "mulla hauskaa". Ilmeisiä vaikeuksia saada se passinhaltija kuvaamaan passinsa feikkitarkoituksiin sosiaaliseen mediaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Pasanen olisi jo kuvannut sen passin jos se olisi hänen. Sen jälkeen senssuna olisi kiljunut että "mulla hauskaa". Ilmeisiä vaikeuksia saada se passinhaltija kuvaamaan passinsa feikkitarkoituksiin sosiaaliseen mediaan.

Kiljunut ... ?

Laitappa nyt Numba ihan piruuttasi jo äläkä pitkitä nautintoa, valokuva siitä leimastasi, niin katsotaan piipityspärrien taso sen jälkeen.

Ei ole hukkapalalla neljää passileimaa, mutta toki vanhoja perhepotrettikuvia.

Muuten tuohon ... "Netti on täynnä passinleimoista kuvia ja minullakin on tuttuja Thaimaassa keneltä voin pyytää kuvaa leimasta, mutta mitä minä sellaisilla tekisin?"

On huomattu että on tuttuja joilla tiliotteita, kerrostalopapereita, kuitteja ynnä muuta tuubaa, jopa varpaita ja hotellin uima-allas.

Junttilaan kuitenkin juhannuskiitos, että juntti ajattelee mua juhannuksenakin, kiitos kiitos.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Kiljunut ... ?

Laitappa nyt Numba ihan piruuttasi jo äläkä pitkitä nautintoa, valokuva siitä leimastasi, niin katsotaan piipityspärrien taso sen jälkeen.

Ei ole hukkapalalla neljää passileimaa, mutta toki vanhoja perhepotrettikuvia.

Muuten tuohon ... "Netti on täynnä passinleimoista kuvia ja minullakin on tuttuja Thaimaassa keneltä voin pyytää kuvaa leimasta, mutta mitä minä sellaisilla tekisin?"

On huomattu että on tuttuja joilla tiliotteita, kerrostalopapereita, kuitteja ynnä muuta tuubaa, jopa varpaita ja hotellin uima-allas.

Junttilaan kuitenkin juhannuskiitos, että juntti ajattelee mua juhannuksenakin, kiitos kiitos.

Päänsisäinen asiamies kattilasta kajautti kehoituksen tuntemattomalle miehelle jota ei tunne, että tämä laittaisi leiman jota ei aikonut enää käsitellä koko asiaa. Eli siellä on saatu se valokuva leimasta, vaan onko se leima Pasasen ja onko se leima Thaimaassa? Ei muuta kuin passi naaman eteen leimoineen Thaimaassa niin sitten vasta uskotaan. Ei ole tullut todisteellisia kuvia aikoihin ja "molemmilta" katosi rouvat samaan aikaan kielitaitoineen päivineen. Kelamies ei ole kalamies.

• Anonyymi kirjoitti:

Päänsisäinen asiamies kattilasta kajautti kehoituksen tuntemattomalle miehelle jota ei tunne, että tämä laittaisi leiman jota ei aikonut enää käsitellä koko asiaa. Eli siellä on saatu se valokuva leimasta, vaan onko se leima Pasasen ja onko se leima Thaimaassa? Ei muuta kuin passi naaman eteen leimoineen Thaimaassa niin sitten vasta uskotaan. Ei ole tullut todisteellisia kuvia aikoihin ja "molemmilta" katosi rouvat samaan aikaan kielitaitoineen päivineen. Kelamies ei ole kalamies.

Ai että on rouvat kadonneet, voi sentään että mikä katastrooffinen tapaus, miten mahdankaan pärjätä.

Eikös se Tyttönen ole saanut päästötodistuksenkin sieltä kielikoulustaan jonka voi selfienä valokuvata naamansa edessä .... kielitaitoisena pätevänä opettajana.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Ai että on rouvat kadonneet, voi sentään että mikä katastrooffinen tapaus, miten mahdankaan pärjätä.

Eikös se Tyttönen ole saanut päästötodistuksenkin sieltä kielikoulustaan jonka voi selfienä valokuvata naamansa edessä .... kielitaitoisena pätevänä opettajana.

Montakos todistetta sinä Pasasen asiamies olet esittänyt? Juhannuspäivänä päivystät täällä kuten kaikkina muinakin juhlapyhinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Montakos todistetta sinä Pasasen asiamies olet esittänyt? Juhannuspäivänä päivystät täällä kuten kaikkina muinakin juhlapyhinä.

Päivystys on varsin outo ilmaisu kun tarkastelee kommentteja.
        '*'

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päivystys on varsin outo ilmaisu kun tarkastelee kommentteja.
        '*'

Tässä videolla sensukka esittelee vastaohjaustekniikkaansa
        https://youtu.be/O5zFogRxVI8?t=124

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 536
      8692
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3708
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      2231
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      170
      1267
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      936
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      794
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      762
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      744
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      725
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      657
    Aihe