yritätkö sä aina taikoa niin että mä tuun varmasti lukemaan tänne kaikki loukkaukset ja uhkaukset ja mielestäsi "kateutta" aiheuttavat kirjoitukset? Toivotaan yhtä pahaa sinulle kuin sinä toivot minulle ja muille. 🎩🪄
Velho hei,
4
1030
Vastaukset
- Anonyymi
Pidät myös huolen että heilut kaikkien niiden kanssa jotka ovat minua jotenkin lähellä, joko perheenjäsenet, sukulaiset, ystävät, naapurit tai vihamiehet ja ylipäätään ketkä tahansa keiden tiedät jotenkin liipannern läheltä elämääni tai yrität vaikuttaa heidän tekemisiinsä ja valintoihinsa jne? Minun valintohini myös yrität vaikuttaa ja ylipäätään ihan kaikkien elämään ja olemukseen tunkeudut jotenkin että he manifestoivat ja muistuttaisivat joistain ja yrität vaikuttaa. Minut esitetään aina ihan karseana ja nuivana ja etovana ja kaikinpuolinen negatiivisena ja muut joilla kuvittelet vaikuttavasi minuun surua tuottavasti esitetään mahtavina ja kateutta minulle aiheuttavana tai asiat meinaavat epäonnistua tai tilanteet ovat mahdollisimman vaikeita ja noloja tms. Hohhoijaa 🥱
- Anonyymi
Sellainen on saatana 😈
- Anonyymi
Sellaisia ovat tuntemattomia voimia hyödykseen käyttävät henkilöt taikoineen ja loitsuineen. Sellainen ei ole leikin asia.
- Anonyymi
Jos voi niin kannattaa välttää katkeria ihmisiä. ☠
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905137
- 534046
- 252149
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271807Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151424
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271207Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201026T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21970