yritätkö sä aina taikoa niin että mä tuun varmasti lukemaan tänne kaikki loukkaukset ja uhkaukset ja mielestäsi "kateutta" aiheuttavat kirjoitukset? Toivotaan yhtä pahaa sinulle kuin sinä toivot minulle ja muille. 🎩🪄
Velho hei,
4
459
Vastaukset
- Anonyymi
Pidät myös huolen että heilut kaikkien niiden kanssa jotka ovat minua jotenkin lähellä, joko perheenjäsenet, sukulaiset, ystävät, naapurit tai vihamiehet ja ylipäätään ketkä tahansa keiden tiedät jotenkin liipannern läheltä elämääni tai yrität vaikuttaa heidän tekemisiinsä ja valintoihinsa jne? Minun valintohini myös yrität vaikuttaa ja ylipäätään ihan kaikkien elämään ja olemukseen tunkeudut jotenkin että he manifestoivat ja muistuttaisivat joistain ja yrität vaikuttaa. Minut esitetään aina ihan karseana ja nuivana ja etovana ja kaikinpuolinen negatiivisena ja muut joilla kuvittelet vaikuttavasi minuun surua tuottavasti esitetään mahtavina ja kateutta minulle aiheuttavana tai asiat meinaavat epäonnistua tai tilanteet ovat mahdollisimman vaikeita ja noloja tms. Hohhoijaa 🥱
- Anonyymi
Sellainen on saatana 😈
- Anonyymi
Sellaisia ovat tuntemattomia voimia hyödykseen käyttävät henkilöt taikoineen ja loitsuineen. Sellainen ei ole leikin asia.
- Anonyymi
Jos voi niin kannattaa välttää katkeria ihmisiä. ☠
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379