yritätkö sä aina taikoa niin että mä tuun varmasti lukemaan tänne kaikki loukkaukset ja uhkaukset ja mielestäsi "kateutta" aiheuttavat kirjoitukset? Toivotaan yhtä pahaa sinulle kuin sinä toivot minulle ja muille. 🎩🪄
Velho hei,
4
837
Vastaukset
- Anonyymi
Pidät myös huolen että heilut kaikkien niiden kanssa jotka ovat minua jotenkin lähellä, joko perheenjäsenet, sukulaiset, ystävät, naapurit tai vihamiehet ja ylipäätään ketkä tahansa keiden tiedät jotenkin liipannern läheltä elämääni tai yrität vaikuttaa heidän tekemisiinsä ja valintoihinsa jne? Minun valintohini myös yrität vaikuttaa ja ylipäätään ihan kaikkien elämään ja olemukseen tunkeudut jotenkin että he manifestoivat ja muistuttaisivat joistain ja yrität vaikuttaa. Minut esitetään aina ihan karseana ja nuivana ja etovana ja kaikinpuolinen negatiivisena ja muut joilla kuvittelet vaikuttavasi minuun surua tuottavasti esitetään mahtavina ja kateutta minulle aiheuttavana tai asiat meinaavat epäonnistua tai tilanteet ovat mahdollisimman vaikeita ja noloja tms. Hohhoijaa 🥱
- Anonyymi
Sellainen on saatana 😈
- Anonyymi
Sellaisia ovat tuntemattomia voimia hyödykseen käyttävät henkilöt taikoineen ja loitsuineen. Sellainen ei ole leikin asia.
- Anonyymi
Jos voi niin kannattaa välttää katkeria ihmisiä. ☠
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566848
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264058- 453326
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323114- 512896
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432206
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722003Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt521958- 291816