Onks kukaan koskaan testannut kädenvääntöö vastakkaista sukupuolta olevan kanssa?
Esim. tyttö poikaa vastaan tai onks kukaan pojista kokeillut esim. isoa aikuista naista vastaan, esim. oman äidin tai isosiskon kanssa?
Miten kävi?
Gallup: Kädenvääntö kokemuksia?
10
1654
Vastaukset
- lolleroinen
oon testannu äitiä ja siskoa vastaan, äidille hävisin ja siskon voitin aivan helposti, sitten olen testannut kaverin siskon kanssa ja senkin voitin aivan helposti.heh edes isä ei meinaa pärjätä äidille kädenväännössa.
- spiritsi
kokeillut ja hävinny :D ja tyttö oon...
- näiyä
kädenvääntökysymyksii oo ollu ihan tarpeeks?!?!?! tympii pikku8huljaa.. keksikää jotain uutta..
- Sami15wee
Mä olen vääntänyt aika montaakin samanikäistä tyttöä vastaan, ja aina hävinnyt!
Meidän luokan vahvimmat kädenvääntäjät on muuten kaks isoo tyttöö jotka käy punttiksella ainakin 3 kertaa viikossa, ei meidän luokalla kukaan pojista voi niille mitään.
Noloo!
Sit mä oon kans kokeillut useampaa yli 20 wee muijaa vastaan (tuttavii, sukulaisii) ja aina hävinnyt ja äkkiä niille. Mä en tajuu miten sellaset 175 cm pitkät isot naiset voi olla niin saakelisti mua vahvempii ja niiden habakin on ihan eri planeetalta (paljon isompi) vaik mäkin oon 174 cm pitkä ja painan 67 kg.
Kaikki aikuiset muijat mitä olen ehdottanut kädenvääntöön (ja luullu voittavani) on osoittautuneet ihan sikavahvoiks.
Aikas pelottavaa, ihan oikeesti.
Varokaa vaan jätkät, muijat on oikeesti vahvoja, monesti vahvempii kuin me.- Doom.
Tuohon nyt ei taas kukaan usko! Mikähän pervessio sullakin on?
- Andy the Great
Mä oon poika ja oon voittanu mun äidin ja isosiskon oikellakin kädellä ( oon vasuri ) ja voitan kaikki meiän luokan tytöt kädenväännössä.( oon meiän luokan paras kädenvääntäjä )
- Tony87
Harrastan punttisalia ja olen väännellyt kättä isosiskon, pikkusiskon ja äidin kanssa, ja voittanut kaikki todella helposti. Isää en vielä voita, mutta pärjään jotenkin...
- neiti
Kuudennella luokalla nöyryytin poitsuja, koska vielä silloin olin aika iso niihin verrattuna (pituutta 158 senttiä jo silloin). Nykyään väännän kättä vain Poikaystävän kanssa, jolle aina häviän! xD
- Nimetön
Jeps !
Kokeilin, tai itse asiassa minua pyydettiin kokeilemaan voimia luokan tyttöjen kanssa. Ehkä siksi että olin luokkani pienin ja heikoin poika. Arvaatte varmaan kuinka siinä kävi. Jokainen tyttö joiden kanssa väänsin voitti minut. Olisihan se näin nelikymppisenä hyvä tietää pärjäisikö naisille kädenväännössä tai merimiespainissa. Tiedättehän tuon kättelyä muistuttavan matsin jossa toisen tasapaino horjutetaan. Monet tytöt sitä kuulemmaharrastavat. - Anonyymi
Henrikö siellä taas selittelee tappiotaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1878579
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264708- 504218
- 593762
- 513206
- 502970
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262666- 432471
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362147