BMW:n maine Suomessa on tärvelty käyttäjien kannalta, kukaan täysjärkinen ei Suomessa halua BMW kuskin mainetta.
Audissa sama juttu.
Volkswagenin hyvä maine tärveltyi myös.
Opel sen sijaan on edelleen se luotettavin perinteisin vaihtoehto. Kuin naimisiin menisi hyvän naisen kanssa. Siitä minä kiitän Opelia.
Kiitän Opelin saksalaisuutta
Anonyymi-ap
4
462
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö nuo ranskan kuminaamat oo tärvelly jo opelinki jos uusista puhutaan? Paskat psa öljykylpyjakopäät jotka ei kestä ja aiheuttaa häiriöitä moottoriin. 2017 vuotta uudempia opeleita ei kannata ostaa koska ne on sitä ranskan paskaa. Sitä ennen taattua gm laatua ja kettinkijakopäät ilman ongelmia.
- Anonyymi
Meilläpäin on sanonta että kaikista autoista tulee opeleita jos niitä pitää tarpeeksi kauan ja voortilla taivasosuus on lunastettu. Mitäköhän sillä tarkoittavat?
- Anonyymi
Kateus on rumaa ja kertoo avaajan henkisestä heikkoudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232592- 632478
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062300- 341559
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381552- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371452- 281250
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201206- 951171