kesäruno

neiti kesäheinä

Tulisko kelleen mieleen jotain mukavaa ja keveää kesärunoa?

27

71524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neiti kesäheinä tanssii
      aamukasteisessa ruohikossa
      paljain varpain.

      Pienet pulleat varpaat
      iloitsevat uudesta vapaudestaan
      ja punastuvat somasti.

      Kasteinen hento heinä
      hyväilee hellästi
      pieniä punastuneita varpaita.

      Neiti kesäheinä
      paljain varpain
      kuun valossa tanssii.

      Pienten punastuneiden
      varpaiden välissä
      puoliksi salaa
      lähtevät
      nuokkuhelmikän siemenet
      suureen seikkailuun.

      • neiti kesäheinä

        upeaa, lisää tälläisiä :)


    • Kahjo

      Syksy saa,
      minä en . .

    • käkönen kukkuu

      sulhonsa suloutta ylistää. Paimenen soitanto laitumen teillä, kuin honkien huminana vilistää. Hoi laari, laari laa, hoi laari, laari laa, kaikuu näin suloinen kesäinen maa! ;-)))

    • Kirsti

      Aamulla aurinko nousee varhain, kesä vuodenajoista
      on kaikkein parhain. Koulutkin loppuu,ei huolia näy, kesällä kukatkin kukkimaan käy.
      Voi uimassa käydä ja nukkua pitkään.Eivät kesää kai voita asiat mitkään.

      • Hellu

        Kiitos Kirsti kivasta runosta :=)


      • ope

        Tämän luen huomenna koulussa, kun jaan 3- luokkalaisille todistukset.


      • koululaine
        ope kirjoitti:

        Tämän luen huomenna koulussa, kun jaan 3- luokkalaisille todistukset.

        Ope luki aamuavaukses tuli kiva pv : )


      • Hipsu&Helinä

        Kenet saan laittaa tekijäksi, jos lainaan? Todella kiva runo!


    • kesäihminen

      tässä aikas kiva

      Koe seikkailut
      matkoja taita
      Näe vehreitä marjamaita
      Maut maista ja ääniä kuule
      Ota selvää
      älä vain luule
      Koe villisti
      elämän retki
      elä jokainen,
      jokainen hetki.


      Ja tämä kanssa :

      Huomenna on patemmin

      Jo huomenna on paremmin
      - siis jaksa sihen asti
      ja rakkaudesta
      puhu hiljaa
      puhu varovasti
      Voit ilon löytää nkkumasta
      suolaheinän alta
      Ja ruoho uusi alkaa
      nousta aina matalalta...

      • Kiitos..Minä pidin tästä!
        Hyvää kesää kaikille!


      • Jokuääliöp
        Lente kirjoitti:

        Kiitos..Minä pidin tästä!
        Hyvää kesää kaikille!

        Minä odottelen kesää, ja pikkulinnut tekevät kaunista pesää. Kevät sai kyytiä, kesä tuli, nyt on kuuma ja uimaan polskahdetaan kylmään veteen. Heinäkuu jo koitti, kesän linnut visertää.

        Okei laatu kusee ja pahasti xD


    • Oonux

      Kun kesäpäivä koittaa, sammakko ulkona loikkaa. Helle pian koittaa myös, kelle sitä voisi soittaa. Jäätelöitä mä pakastimesta otan, kutsun kylään naapurin lotan.

    • Eino Leino, Nocturne

    • Anuskuula

      Odotan jälleen kesää,
      että saisin paljon pesää

    • Runoilija_147

      Kesäilta tummenee,
      suvituuli vaimenee.
      Linnunlaulu hiljenee,
      rantasauna lämpenee.
      Kaljapullot viilenee,
      kossupullo tyhjenee.
      Martti iloitsee,
      viskit tarjoilee.
      Kirsi huokaisee,
      tiskit pesaisee.

    • Runoilija_147

      I found a duck,
      but I hav'nt luck.
      Instead price of buck,
      farmers daughter promised to s..k

    • Runoilija_147

      Rick,sick mick hick, lick sick dick

    • Runoilija_147

      Ops tuli pieni virhe.piti olla.
      Rick , sick mick hick, lick tick dick.

    • joskuskuultujossain

      Olipa kerran itikka jolla oli rättisitikka ja sen sitikan takapenkillä oli itikka iltalenkillä

    • Anonyymi

      Minä sinä hän me te he

    • Anonyymi

      Nauti uusia perunoita ja voita
      Mansikoita ja makkaroita.
      Tee saunaan tuore vasta,
      Varpaat veteen kasta.
      Hakkaa liiteriin halkoja,
      Oio nurmikolla jalkoja.
      Ihastele poutapilviä,
      Siristele auringossa silmiä.
      Haista kesän tuoksut,
      Unohda turhat juoksut.
      Muista paljon lekotella,
      Laiturilla elämää hekotella.
      Mieti kivoja juttuja,
      Tapaa ystäviä, tuttuja.
      Älä murehdi ötököitä,
      Vietä rauhallisia kesäöitä.

    • Anonyymi

      Aishwarya Raita miksi peittää paita
      Vaan eiköhän se noiki, varsin hyvin maita. Sama vaik on saita, eikä meikkii laita, vaikka leikkis haita, tekis mieli naita.

    • Anonyymi

      Mainio

    • Anonyymi

      " kesä keikkuen tulevi
      puoli kuuta peipposesta
      västäräkistä vähäsen
      pääskysestä ei päivääkää "

      • Anonyymi

        Unohdit alusta Kuu kiurusta kesään


        Runoilija 147


    • Anonyymi

      Rannalla
      aurinko kuuma
      röyhkeästi hyväilee ihoani

      ei ihme
      punastun

      onhan kesä

      uteliaat katseet
      hävettää

      käänän kylkeä
      punastukoon toinenki puoli,,

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe