..tämän upean fiiliksen!
Käen kukuntaa, ja ensimmäiset nupulliset kielot bongattu eteläisessä Suomessa :)
Tunnustautuuko moni muuten auringon palvojaksi?
Haluan jakaa..
16
1268
Vastaukset
- mari
ja eilen oli kevään ensimmäinen kunnon sumu. Kävelin rannassa ja pikkusaaret näkyivät sumun takaa... Joutsen uiskenteli pesältään ruuanhakuun, pikkulinnut laulavat läkähtymäisillään ja lokit kirkuvat. Rentukat kukkivat keltaisenaan, Ketunleivät tekevät valkoisia mattoja. Tämä on ihana vuodenaika ja paranee vaan.
- Sani
on varmaan ihan oma maailmansa, ja vielä asua siellä.
Ahvenanmaa ja Kustavi ovat minulle ainoita, joita kuvittelen jollain tapaa saari -kokemuksiksi.
Ihanat muistot etenkin viimeksimainitusta, ja siihen ympäristöön tutustumisesta.
Lossikin taitaa kohta olla jo 'eksottiikkaa'? :))
- MysNa
tuntui siltä, että kesä on tullut! Samanlaisia nuppuja bongasin itsekin eilen :)
En jaksa maata auringossa, siitä tulee paha olokin - läkähdyn tai jotain...
Muuten viihdyn kyllä oikein hyvin auringossa kävellen, pyöräillen tai kaikenlaista puuhaillen. Veneily aurinkoisella kelillä on ihanaa...
Ruskettua on kiva!- Sani
..tosiaan on kivaa.
Se jotenkin kaunistaakin entisestään, hih! ;) Noh, täällä ruudun takana on niiiin helppoa :)
Se on kumma kun monia mukavia asioita väitetään epäterveellisiksi... minullekin - liika lämpö kauhistaa.
Liikkuminen helteellä kyllä sujuu, jos edes pieni tuulenvire...
Rakastan pääskysten pitkää "pii..tä" (ääntä), ja aina mieleeni muistuu mummolan pellon yllä tosi matalalla hyönteishaussa viilettäneet pääskyt.
Toisaalta myös moottoripyörien matala murina, saa minut positiivisella tavalla levottomaksi;)
Edellämainittujen väliin mahtuu... kerronko ...?
Tokkopa kukaan haluaa lukea viestiäni aamuun asti:)
Ihania alkukesän elämyksiä Teille kaikille!!!- MysNa
Sani kirjoitti:
..tosiaan on kivaa.
Se jotenkin kaunistaakin entisestään, hih! ;) Noh, täällä ruudun takana on niiiin helppoa :)
Se on kumma kun monia mukavia asioita väitetään epäterveellisiksi...juu, saman olen todennut :) vaan joku väittää sen myös rypistävän - sellaista en kylläkään ole huomannut....
Niinhän se käy ruoka-aineidenkin kanssa, vuoroin todetaan meille hyväksi ja sitten taas haitaksi. Nautitaan siis kaikesta kohtuudella, niin eiköhän siitä tule yhteensä sitten aika hyvä??? - MysNa
Minea44 kirjoitti:
minullekin - liika lämpö kauhistaa.
Liikkuminen helteellä kyllä sujuu, jos edes pieni tuulenvire...
Rakastan pääskysten pitkää "pii..tä" (ääntä), ja aina mieleeni muistuu mummolan pellon yllä tosi matalalla hyönteishaussa viilettäneet pääskyt.
Toisaalta myös moottoripyörien matala murina, saa minut positiivisella tavalla levottomaksi;)
Edellämainittujen väliin mahtuu... kerronko ...?
Tokkopa kukaan haluaa lukea viestiäni aamuun asti:)
Ihania alkukesän elämyksiä Teille kaikille!!!vaan! Ainakin muutama lisää. Eikö ole hienoa, kun on monia ääniä, makuja ja hajuja jotka tuovat mieleen kauniita kesämuistoja tai muuten herättävät positiivisen "kutinan" :) Itselläni taitaa suurin osa liittyä kesään maalla tai veden äärelle.
- puutarhurin alku
kukkui myös täällä pohjoisemmassa ja lämpöä 25, ihana kesäpäivä, koko päivän olen ollut ulkona puutarhatöissä, se on elämää!!
- Sani
..on jännä juttu, kun muistan olleen useitakin keväitä, etten ole kuullut käen kukkuvan lainkaan?!
Luulisi iän myötä kuulon heikkenevän, eikä päinvastoin ;) käen kukunnan muutama vuosi sitten niin läheltä, että ensin luulin jonkun pilailevan metsässä.
Mieheni kyllä tunnisti äänen aidoksi - olimme lisäksi niemekkeellä, jossa ei asutusta tai tietä ollut.
Kokemus oli jopa vähän pelottava, kun on näitä "laskelmia" käen kukunnan ja tulevien elinvuosien määrästä.
Kukkui pitkään ja hartaasti:)- Sani
Minea44 kirjoitti:
käen kukunnan muutama vuosi sitten niin läheltä, että ensin luulin jonkun pilailevan metsässä.
Mieheni kyllä tunnisti äänen aidoksi - olimme lisäksi niemekkeellä, jossa ei asutusta tai tietä ollut.
Kokemus oli jopa vähän pelottava, kun on näitä "laskelmia" käen kukunnan ja tulevien elinvuosien määrästä.
Kukkui pitkään ja hartaasti:)..sillä, kun jo kerroinkin, menneen vuosia, etten ole kukuntaa kuullut lainkaan. Hengissä ollaan silti vielä.. joskus on kuulunut vain pari kolme, siitäkin on enemmän aikaa kuin nuo määrät vuosia :)) Mikäs pahan...jne ;)
- MysNa
Sani kirjoitti:
..on jännä juttu, kun muistan olleen useitakin keväitä, etten ole kuullut käen kukkuvan lainkaan?!
Luulisi iän myötä kuulon heikkenevän, eikä päinvastoin ;)Tuli mieleeni, kun mainitsit iän myötä heikkenvästä kuulosta, että olen ikäväkseni huomannut heinäsirkkojen kuolleen sukupuuttoon =O.
Vai kuuletko sinä niiden sirittävän?? - Sani
MysNa kirjoitti:
Tuli mieleeni, kun mainitsit iän myötä heikkenvästä kuulosta, että olen ikäväkseni huomannut heinäsirkkojen kuolleen sukupuuttoon =O.
Vai kuuletko sinä niiden sirittävän??..tule mieleen.
Toisaalta, jospa ei olla oltu sellaisilla paikoilla, missä niitä esiintyy.. uskotellaanko itsellemme vaikka niin ;)) - MysNa
Sani kirjoitti:
..tule mieleen.
Toisaalta, jospa ei olla oltu sellaisilla paikoilla, missä niitä esiintyy.. uskotellaanko itsellemme vaikka niin ;))ja voidaan uskotella myös, että ne lapset nyt kuulee ihan mitä sattuu ;))
Hei
Hienoa, että jaoit hyvän fiiliksen, minäpä laitan oman hyvän fiiliksen biisin sanat tähän. Tämä on Edu Kettusta...
on harmaja aamu
hämärä työmaalla viipyy
kuin eilisen haamu tekis vuoroaan vielä
mul on pieni onnen hetki
yksin hiacessa tässä
tässä kohtaa elämässä
mun systeri on käymässä
sil on s-sarjan mersu
sil on hong kongin passi
ja siitä puhutaan monelaista
ja se kertoilee maista
missä kadut ovat kultaa
missä pieninkin suru maksaa pari miljoona
ja meillä vantaalla onni on vain pari olutta ja pitsa
ja kehä kolmosen pyörteinen kulku
ja mul on esikoisen vastuu tästä loppuunpalaneesta
tästä tikkurilan dianasta, voi jeesus
mun faijalla on byroo
tossa pitkäsillan alla
se elää punkulla ja aromalla
aika selvinpäin
sil on kavereita ja aikaa
ja sil on kerskurin maine
mutta sydän sil on ollut aina ihan paikallaan
se sanoo: kaikki on hyvin ollaan voitolla vielä
on saatu niin paljon niin kauan
nyt on tällainen päivä ja tällainen vuosi
ja suosion salaisuus on tallessa poka
meidän ipanoilla on astma
eikä yksi osaa kirjoittaa
nimeään kuin nurinpäin
ja silloinkin että peka
ekamarket on niiden taivas
eikä meillä ole varaa
kuin ihan niihin pienimpiin kumiukkoihin
sä sanot: kaikki on hyvin ollaan matkalla vasta
meillä on edessä niin paljon niin kauan
nyt on tällainen päivä ja tällainen vuosi
hmmmm, laa-la laa
on harmaja aamu
hämärä työmaalla viipyy
kuin eilisen haamu tekis vuoroaan vielä
mul on pieni onnenhetki
yksin hiacessa tässä
tässä kohtaa elämässä
Edu Kettunen
Kaikki on hyvin- Sani
.. paljon sinulle Edun tekstistä!
Ihan oli ennenkuulumaton minulle, äkkilukemalta vaikutti jotenkin elämältä, maanläheiseltä ..
Tulen lukemaan sen myöhemmin vielä uudelleen, enemmän ajatuksella..
Kaikki on hyvin
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271944
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001690Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561306Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731265Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311008Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47916Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51913Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 108830
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830