Ystäviä kaipaan

Anonyymi-ap

Löytäisinkö mä täältä naispuoleisia sateenkaarevia ystäviä? Olen 39 vuotias ulospäinsuuntautunut,mutta kotiin ystävien puutteesta jumiutunut nainen pks-seudulta. Olisi kiva löytää ja muodostaa pieni ystäväporukka samanhenkisistä ihmisistä. Iällä ei väliä,ja toki en rajas pelkästään kehä kolmosen sisään hakualuetta.

27

976

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko jollain hyviä kokemuksia aikuisena ystävystymisestä lesbojen kesken ? Mulla vähän, oikeastaan yks l-nainen ja hän on vakaasti suhteessa ja ollaan ystäviä.

      Vaikuttaa siltä ett monilla menee ystävyys ja romanttiset tunteet sekasin hyvin äkkiä. Usein jtn hankausta kun uus tuttava tutustuu suhun ystävänä, omien sanojensa mukaan, mut kohta toivotaan jotain muuta. Itse en ihastu helposti mut harmittaa kuin vaikeeta on löytää fiksua, hyvätapasta, suht rentoa, ei riidanhaluista, pomottelevaa ja päälle puhuvaa, puhtaasti ystäväseuraa ilman fwb-mankumisia ja romanttisia toiveita.

      • Anonyymi

        Näin se näyttäisi menevän, että ei näköjään voi olla ystävä tai kaveri l-naisen kanssa ilman, että joko toinen a) vonkaa, b) ihastuu, c) ihastuu salaa, d) toivoo salaa seksiä ja sitten pettyykin kun ei saa. Tämä tarkoittaa sitä, että ystöviä on aika vähän tai ei ollenkaan tai ne pitää etsiä heteroista. Toisaalta myös jos lesboille kertoo jostain kaverista niin heti olettavat, että on/on ollut suhde tai on/ollut tunteita eli ihan semmoinen kun tavallinen kaveruus tai ystävyys ilman seksiä ja tunteita näyttäisi olevan aivan vieras käsite.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se näyttäisi menevän, että ei näköjään voi olla ystävä tai kaveri l-naisen kanssa ilman, että joko toinen a) vonkaa, b) ihastuu, c) ihastuu salaa, d) toivoo salaa seksiä ja sitten pettyykin kun ei saa. Tämä tarkoittaa sitä, että ystöviä on aika vähän tai ei ollenkaan tai ne pitää etsiä heteroista. Toisaalta myös jos lesboille kertoo jostain kaverista niin heti olettavat, että on/on ollut suhde tai on/ollut tunteita eli ihan semmoinen kun tavallinen kaveruus tai ystävyys ilman seksiä ja tunteita näyttäisi olevan aivan vieras käsite.

        Noniin samanlaisia kokemuksia löytyy. Heterokavereihin voinut aina luottaa enkä ole vonkaamassa heiltä yhtään mitään, ei kiinnosta sekoilu ja hyvien ihmissuhteiden sekoittaminen draamalla. Haluasin enemmän omasta vähemmistöstä ystäväseuraa, mut en jaksa mm kyräilyä ja turhaa mustasukkaisuutta. Toisaalta heteroiden ja bissejen kanssa tulee helposti ulkopuolinen olo ja joutuu kohtuuttoman paljon kuulemaan mm miesten kuolaamista, mitä en nyt jostain syystä kovin kauaa jaksa kuunnella:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se näyttäisi menevän, että ei näköjään voi olla ystävä tai kaveri l-naisen kanssa ilman, että joko toinen a) vonkaa, b) ihastuu, c) ihastuu salaa, d) toivoo salaa seksiä ja sitten pettyykin kun ei saa. Tämä tarkoittaa sitä, että ystöviä on aika vähän tai ei ollenkaan tai ne pitää etsiä heteroista. Toisaalta myös jos lesboille kertoo jostain kaverista niin heti olettavat, että on/on ollut suhde tai on/ollut tunteita eli ihan semmoinen kun tavallinen kaveruus tai ystävyys ilman seksiä ja tunteita näyttäisi olevan aivan vieras käsite.

        Ei voi kuin ihmetellä miten helppoja osa lepakoista on retkahtaa, kun joku keskivertoa lepakkoa paremmannäköinen hetken kuuntelee toisen ränttäystä elämästä. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se näyttäisi menevän, että ei näköjään voi olla ystävä tai kaveri l-naisen kanssa ilman, että joko toinen a) vonkaa, b) ihastuu, c) ihastuu salaa, d) toivoo salaa seksiä ja sitten pettyykin kun ei saa. Tämä tarkoittaa sitä, että ystöviä on aika vähän tai ei ollenkaan tai ne pitää etsiä heteroista. Toisaalta myös jos lesboille kertoo jostain kaverista niin heti olettavat, että on/on ollut suhde tai on/ollut tunteita eli ihan semmoinen kun tavallinen kaveruus tai ystävyys ilman seksiä ja tunteita näyttäisi olevan aivan vieras käsite.

        Itselläni on paras kamu lesbo.
        Tullaan hyvin juttuun. Alusta asti on ollut selvää ettei meistä tule kumppaneita eli olemme vaan toistemme Ystäviä. Ei ole ollut ongelmia.


    • Anonyymi

      Kuulostaa kivalta, mutta miten toteuttaa käytännössä. Tänne ei kannata laittaa yhteystietoja.

      • Anonyymi

        No, ajattelin HETKEKSI tänne sitten yhteystiedot laittaa,kun jos löytyy halukkaita ihmisiä ystävyyssuhteeseen. Luulen että jos mulle kirjoittaa koki jonks ei pitäisi, niin tunnistan hänet kyllä hyvän intuitioni ansiosta.

        T. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, ajattelin HETKEKSI tänne sitten yhteystiedot laittaa,kun jos löytyy halukkaita ihmisiä ystävyyssuhteeseen. Luulen että jos mulle kirjoittaa koki jonks ei pitäisi, niin tunnistan hänet kyllä hyvän intuitioni ansiosta.

        T. Ap

        Kyllä voi tehdä vaikka jonkun anonyymin profiilin ihan tätä varten. Oon täälläkin nähnyt sähköpostiosoitteita.


    • Anonyymi

      Mitä kaikkea haluaisit tehdä ystävien kanssa? Liikuntaa, kultuuritapahtamia, rentoja tapaamisia kahvin tai ruuan ääressä jutellen, lautapelejä?? Mä 50+ bi nainen. Ystäviä ja kavereita on, mutta uusiakin mahtuisi. En etsi mitään seikkailuja, seksiseuraa enkä ystävien kanssa suhdettakaan.

      • Liikuntaan,kultuuria,leffassa käyntiä,kahvittelua,,kävelyä metsissä tai muuten vaan jotain mukavaa yhteistä tekemistä
        T.ap


    • Anonyymi

      Täällä myös yksi 50+ kavereita vailla. Olen huono pitämään yhteyttä ihmisiin ja siksi ystävyyssuhteet ovat hiipuneet pois. Naisystävä löytyy, eli en ole ihastumassa kehenkään, enkä etsimässä fwb tai muitakaan säätöjä.

    • Anonyymi

      Totta, haastavaa voi toki olla kahden lesbo ystävyys ihastuksen kannalta. Haluan kuitenkin uskoa ettö ystävyys voi olla mahdollista.. kaipaan ystävää yhdessä liikkumaan kanssani,kahviloihin(en kyllä juo kahvia,mutta aina voi pepesiä tilata) kokemaan kultuurielämyksiä ja ihan vaan tuonne metsään kävelemään. T. Ap

      • Anonyymi

        Mä kaipaisin samoja asioita 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kaipaisin samoja asioita 😊

        Miten saisin suhun yhteyden? T. Ap


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä kaipaisin samoja asioita 😊

        Mitenhän saisin sinuun yhteyden. Minuun saa yhteyden treffien kautta ylläolevalla nimimerkillä
        T. Ap


    • Anonyymi

      Mistä päin Suomea olette?

      • Anonyymi

        Täällä Savo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä Savo.

        Varsinais-Suomi/ Uusimaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinais-Suomi/ Uusimaa

        Täällä p-pohjanmaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä p-pohjanmaa

        Etelä-Pohjanmaa


    • Mä olen ap, harmikseni jotenkin kaiken arjen kiireiden keskellä mulla jäin tämä ketju seuraamatta. Parempi myöhään,kuin ei milloinkaan. Mikäli joku kaipaisi uutta/uusia ystäviä voi mulle viestiä laittaa. Asun pks-seudulla.

      • Anonyymi

        PKS on lyhenne mistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PKS on lyhenne mistä?

        Pohjois-Karjalan Sähkö, tietenkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        PKS on lyhenne mistä?

        Pääkaupunki seutua tarkoittaa. Toki ystäviä voin elämääni ottaa kauempaakin. T. Ap


    • Anonyymi

      Mä asun Helsingissä. Suunnilleen saman ikäinen, kuin sinä.

    • Minuun saa yhteyden esim. Suomi24 treffien kautta,nimimerkkini Johanna 84
      T. Ap

    • Minuun saa yhteyden ylläolevalla nimimerkillä suomi.24 treffien kautta. T.ap

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5195
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3257
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1385
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe