Olen pulassa tämän sovellutuksen kanssa,irtisanomislomaketta en löydä,olen ehkä hieman tyhmä,mutta olen parhaani tehnyt,voisiko joku ystävällisesti auttaa,mitä teen asian suhteen,voisi olla monelle apua! Kiitos
Singles50.
6
2207
Vastaukset
- Anonyymi
Jossakin oli että se pitää vaan tehä kirjallisesti, ei ole kaavaketta..
Ketuttaa, kun ns maksoin viikon mutta ottivat puolen vuoden summan tililtä.. prosessi on vielä kesken, koska haluan perua koko tilauksen, ku toi o ihan syvältä, ku tulee vaa ihan hlvtin vanhoja ehdotuksia, vaikka ikähaarukka on asetettu.. ja kun ei voi edes paikkakuntaa valita..
Mites sulla on edennyt tämä..? - Anonyymi
Vähän vanhaa kommentointia jatkan..
Ite maksoin 3kk jakson, päättyis 5.1.2024
Laitoin sähköpostiviestissä että haluan poistaa profiilin HETI enkä maksa uutta jaksoa! Tuohon tuli vastausta että heillä on 4viikon irtisanomisaika ?
Sitä ei missään asiakkaalle ole mainittuna, vaan kun on palvelusta maksanut on sen sitten hyväksynyt ilmeisesti..
Viestissä luki että veloittavat seuraavan jakson 5.1.2024 ja palvelu päättyy siitä 3kk jälkeen.
Hienosti on sivustolla profiilin poistosta selvitys, jopa painike Poista profiili.
Mutta siihen tulee painettaessa teksti: Profiilia ei voi poistaa..
Ihan huijausta koko sivusto. - Anonyymi
Irtisanominen vaikeaa. Sopimus ehdoissa eri ehdot kuin jäsenyyden vahvistus s-postissa. Niitä hankala huomata. Harhaanjohtavaa mainontaa. Asiakaspalvelusta ihan ympäripyöreitä vastauksia. Jäseniä vähän.
- Anonyymi
Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm
Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
- Anonyymi
Lopetus onnistui hyvin kun ensin lopetin premium jäsenyyden. Se täytyy lopettaa niin että ilmoitus on liitteenä. Pelkkä ilmoitus sähköpostitse ei riitä.
Kun premium jäsenyys on lopetettu, profiilin poisto onnistui hyvin profiilin asetuksista.
Premium jäsenyys lopetettiin maksamani jakson loppuun eli rahoja ei tietenkään saa takaisin. - AnonyymiUUSI
Suurta kusetusta ja rikollista toimintaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293537- 851835
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151611Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541352VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901194Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1081162- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80915Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887