Olen ihmetellyt kun ihmiset nykyään tuo polkupyöriään kauppaan sisälle ja taluttelee niitä pitkin kauppaa koska "mun pyörä on niin kallis en minä sitä ulos jätä". Toisen kerran näin kun pyörä otettiin ravintolan puolelle. Työntekijä kävi pyytämässä että siirtää pyörän mutta mitään ei tapahtunut.
Saako nykyään polkupyöriä yms viedä julkisiin sisätiloihin? Ainakin ennen oli kaiken maailman tarroja yms ovissa että ei tuotaisi sisälle.
Polkupyörät yms. kaupassa
Anonyymi-ap
3
925
Vastaukset
- Anonyymi
En ole kyllä itse koskaan nähnyt tällaista. Kyllä ne tonnien arvoiset laitteet on pihalla jopa ilman lukitusta ihan missä vaan, kaupan parkkipaikoilla tai lenkkipolkujen varrella.
- Anonyymi
Lapsukaiset ajelevat kaupoissa sähköpotkulaudoilla. Lieneekö tuo luvallista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka662382- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww651115EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41077- 77803
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82650- 43648
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23615- 27571