Käytän zoelyn e pillereitä ja otin viimesen lume pillerin torstaina ja menkat alkoivat perjantaina jolloin söin ensimmäisen valkosen pillerin uudesta levystä. Menkat oli todella runsaat perjantaina ja yleensä ne eivät ole koska e pillerit vähentävät vuotoa. Vuoto väheni lauantaina ja loppui kokonaan la-su yön aikana. Mulla menkat kestää aina vähintään 6päivää, joten aloin miettimään mistä tämä johtuu. Huomasin sitten sunnuntaina(eli tänään) että olin vahingossa ottanut viimeisen lume pillerin vaikka piti ottaa toinen valkoinen pilleri. Otin sitten tänään ne 2 valkoista ja mietin että johtuukohan menkkojen poisjäänti koska otin keltaisen pillerin, mutta kuukautiset oli melkein loppunut jo lauantai iltaan mennessä, joten en usko että tästä se johtuu. Mietin sitten että olenkohan raskaana koska seon mahdollista ja nämä olisivat sitten olleet valemenkat. Luin netistä että valemenkat eivät ole runsaat ja tuo perjantai oli todellakin tosi runsasta ja erittäin kivuliasta vuotoa, enkä usko että keskenmeno tulisi 2 raskausviikon jälkeen heti. Joten mistäköhän tämä johtuu?
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47818
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21786Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha521734Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650- 66648
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561