Onko täällä ketään IS:n digilehden tilaajaa ja James Bond -elokuvien tuntijaa. Itse ja pari nettituttuani ei 28.5.2018 hahmoista montaa tietänyt. Jos ristikosta tuntee kymmenen hahmoa, on varmaan oikea James Bond -asiantuntija.
Täältä löytyy hahmot.
https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/forums/topic/is-arki/#post-28712
IS:n Histikset
5
405
Vastaukset
- Anonyymi
Vahvistatko Tapio sen onko vuoden alusta Ilta-Sanomat pienentänyt ristikoista arvonnassa luvattuja rahapalkintoja, kiitos.
Esim. tiistain uutisristikko 1000 € -> 500 €- Anonyymi
Joo, näin on-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, näin on-
OK, muistetaan tämä sitten yhtenä muuttujana, jos muutaman kuukauden kuluttua kiirii tuutista uutisia siitä, että iltapäivälehtien myynti on alamäessä.
Tapio on vuosia jakanut kokemuksia kirjastojen lehdistä ja kaikista niistä hyödyistä mitä kuluttaja e-kirjastoista saa.
Tänään (2.1.2024) koitti se päivä, kun itsekin melkein innostuin. Etsin kirjastossa käsiini lauantaina ilmestyneen paperisen Ilta-Sanomat. Sitten marssin monitoimilaitteelle. Kesti minuutteja ennen kuin hahmotin sen käyttöliittymän edes välttävästi. Minun vaatimaton mielipiteeni yhden käyttökerran jälkeen on se, että käyttöliittymästä oli saatu rakennettua sekava. Lopulta pääsin omasta mielestäni maaliin ja lähdin katsomaan sähköpostiani olisiko kyseinen kirjasto kenties lähestynyt minua meilin merkeissä. Ja olihan se, Olin saanut viestin, missä liitteenä oli lehdestä skannattu sivu nro 39, jossa kyljellään makoili uudenvuoden pahis. Korjaan, kovis.
Tätä kaikkea Tapio on siis kansalle opettanut ja nyt minäkin olen kokenut sen, miten kirjaston paperilehdestä saa digitaalinen kuvakopion.
Onko linjoilla muita, jotka uskaltaa tunnustaa edes kokeilleensa samaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, näin on-
En näemmä ole maksanut uitisristikoista tarpeeksi tekstareita lähettömällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346