Onko täällä ketään IS:n digilehden tilaajaa ja James Bond -elokuvien tuntijaa. Itse ja pari nettituttuani ei 28.5.2018 hahmoista montaa tietänyt. Jos ristikosta tuntee kymmenen hahmoa, on varmaan oikea James Bond -asiantuntija.
Täältä löytyy hahmot.
https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/forums/topic/is-arki/#post-28712
IS:n Histikset
5
597
Vastaukset
- Anonyymi
Vahvistatko Tapio sen onko vuoden alusta Ilta-Sanomat pienentänyt ristikoista arvonnassa luvattuja rahapalkintoja, kiitos.
Esim. tiistain uutisristikko 1000 € -> 500 €- Anonyymi
Joo, näin on-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, näin on-
OK, muistetaan tämä sitten yhtenä muuttujana, jos muutaman kuukauden kuluttua kiirii tuutista uutisia siitä, että iltapäivälehtien myynti on alamäessä.
Tapio on vuosia jakanut kokemuksia kirjastojen lehdistä ja kaikista niistä hyödyistä mitä kuluttaja e-kirjastoista saa.
Tänään (2.1.2024) koitti se päivä, kun itsekin melkein innostuin. Etsin kirjastossa käsiini lauantaina ilmestyneen paperisen Ilta-Sanomat. Sitten marssin monitoimilaitteelle. Kesti minuutteja ennen kuin hahmotin sen käyttöliittymän edes välttävästi. Minun vaatimaton mielipiteeni yhden käyttökerran jälkeen on se, että käyttöliittymästä oli saatu rakennettua sekava. Lopulta pääsin omasta mielestäni maaliin ja lähdin katsomaan sähköpostiani olisiko kyseinen kirjasto kenties lähestynyt minua meilin merkeissä. Ja olihan se, Olin saanut viestin, missä liitteenä oli lehdestä skannattu sivu nro 39, jossa kyljellään makoili uudenvuoden pahis. Korjaan, kovis.
Tätä kaikkea Tapio on siis kansalle opettanut ja nyt minäkin olen kokenut sen, miten kirjaston paperilehdestä saa digitaalinen kuvakopion.
Onko linjoilla muita, jotka uskaltaa tunnustaa edes kokeilleensa samaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, näin on-
En näemmä ole maksanut uitisristikoista tarpeeksi tekstareita lähettömällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475425Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612246Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181830Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1451761- 171555
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301467Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5135881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171107Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771078Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se213963