Onko täällä ketään IS:n digilehden tilaajaa ja James Bond -elokuvien tuntijaa. Itse ja pari nettituttuani ei 28.5.2018 hahmoista montaa tietänyt. Jos ristikosta tuntee kymmenen hahmoa, on varmaan oikea James Bond -asiantuntija.
Täältä löytyy hahmot.
https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/forums/topic/is-arki/#post-28712
IS:n Histikset
5
412
Vastaukset
- Anonyymi
Vahvistatko Tapio sen onko vuoden alusta Ilta-Sanomat pienentänyt ristikoista arvonnassa luvattuja rahapalkintoja, kiitos.
Esim. tiistain uutisristikko 1000 € -> 500 €- Anonyymi
Joo, näin on-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, näin on-
OK, muistetaan tämä sitten yhtenä muuttujana, jos muutaman kuukauden kuluttua kiirii tuutista uutisia siitä, että iltapäivälehtien myynti on alamäessä.
Tapio on vuosia jakanut kokemuksia kirjastojen lehdistä ja kaikista niistä hyödyistä mitä kuluttaja e-kirjastoista saa.
Tänään (2.1.2024) koitti se päivä, kun itsekin melkein innostuin. Etsin kirjastossa käsiini lauantaina ilmestyneen paperisen Ilta-Sanomat. Sitten marssin monitoimilaitteelle. Kesti minuutteja ennen kuin hahmotin sen käyttöliittymän edes välttävästi. Minun vaatimaton mielipiteeni yhden käyttökerran jälkeen on se, että käyttöliittymästä oli saatu rakennettua sekava. Lopulta pääsin omasta mielestäni maaliin ja lähdin katsomaan sähköpostiani olisiko kyseinen kirjasto kenties lähestynyt minua meilin merkeissä. Ja olihan se, Olin saanut viestin, missä liitteenä oli lehdestä skannattu sivu nro 39, jossa kyljellään makoili uudenvuoden pahis. Korjaan, kovis.
Tätä kaikkea Tapio on siis kansalle opettanut ja nyt minäkin olen kokenut sen, miten kirjaston paperilehdestä saa digitaalinen kuvakopion.
Onko linjoilla muita, jotka uskaltaa tunnustaa edes kokeilleensa samaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, näin on-
En näemmä ole maksanut uitisristikoista tarpeeksi tekstareita lähettömällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384