Onko täällä ketään IS:n digilehden tilaajaa ja James Bond -elokuvien tuntijaa. Itse ja pari nettituttuani ei 28.5.2018 hahmoista montaa tietänyt. Jos ristikosta tuntee kymmenen hahmoa, on varmaan oikea James Bond -asiantuntija.
Täältä löytyy hahmot.
https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/forums/topic/is-arki/#post-28712
IS:n Histikset
5
444
Vastaukset
- Anonyymi
Vahvistatko Tapio sen onko vuoden alusta Ilta-Sanomat pienentänyt ristikoista arvonnassa luvattuja rahapalkintoja, kiitos.
Esim. tiistain uutisristikko 1000 € -> 500 €- Anonyymi
Joo, näin on-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, näin on-
OK, muistetaan tämä sitten yhtenä muuttujana, jos muutaman kuukauden kuluttua kiirii tuutista uutisia siitä, että iltapäivälehtien myynti on alamäessä.
Tapio on vuosia jakanut kokemuksia kirjastojen lehdistä ja kaikista niistä hyödyistä mitä kuluttaja e-kirjastoista saa.
Tänään (2.1.2024) koitti se päivä, kun itsekin melkein innostuin. Etsin kirjastossa käsiini lauantaina ilmestyneen paperisen Ilta-Sanomat. Sitten marssin monitoimilaitteelle. Kesti minuutteja ennen kuin hahmotin sen käyttöliittymän edes välttävästi. Minun vaatimaton mielipiteeni yhden käyttökerran jälkeen on se, että käyttöliittymästä oli saatu rakennettua sekava. Lopulta pääsin omasta mielestäni maaliin ja lähdin katsomaan sähköpostiani olisiko kyseinen kirjasto kenties lähestynyt minua meilin merkeissä. Ja olihan se, Olin saanut viestin, missä liitteenä oli lehdestä skannattu sivu nro 39, jossa kyljellään makoili uudenvuoden pahis. Korjaan, kovis.
Tätä kaikkea Tapio on siis kansalle opettanut ja nyt minäkin olen kokenut sen, miten kirjaston paperilehdestä saa digitaalinen kuvakopion.
Onko linjoilla muita, jotka uskaltaa tunnustaa edes kokeilleensa samaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, näin on-
En näemmä ole maksanut uitisristikoista tarpeeksi tekstareita lähettömällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412615Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k3982120Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens201902Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1381724Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1221610Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau151541Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat211113Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01112- 741019
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.63915