Onko täällä ketään IS:n digilehden tilaajaa ja James Bond -elokuvien tuntijaa. Itse ja pari nettituttuani ei 28.5.2018 hahmoista montaa tietänyt. Jos ristikosta tuntee kymmenen hahmoa, on varmaan oikea James Bond -asiantuntija.
Täältä löytyy hahmot.
https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/forums/topic/is-arki/#post-28712
IS:n Histikset
5
387
Vastaukset
- Anonyymi
Vahvistatko Tapio sen onko vuoden alusta Ilta-Sanomat pienentänyt ristikoista arvonnassa luvattuja rahapalkintoja, kiitos.
Esim. tiistain uutisristikko 1000 € -> 500 €- Anonyymi
Joo, näin on-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, näin on-
OK, muistetaan tämä sitten yhtenä muuttujana, jos muutaman kuukauden kuluttua kiirii tuutista uutisia siitä, että iltapäivälehtien myynti on alamäessä.
Tapio on vuosia jakanut kokemuksia kirjastojen lehdistä ja kaikista niistä hyödyistä mitä kuluttaja e-kirjastoista saa.
Tänään (2.1.2024) koitti se päivä, kun itsekin melkein innostuin. Etsin kirjastossa käsiini lauantaina ilmestyneen paperisen Ilta-Sanomat. Sitten marssin monitoimilaitteelle. Kesti minuutteja ennen kuin hahmotin sen käyttöliittymän edes välttävästi. Minun vaatimaton mielipiteeni yhden käyttökerran jälkeen on se, että käyttöliittymästä oli saatu rakennettua sekava. Lopulta pääsin omasta mielestäni maaliin ja lähdin katsomaan sähköpostiani olisiko kyseinen kirjasto kenties lähestynyt minua meilin merkeissä. Ja olihan se, Olin saanut viestin, missä liitteenä oli lehdestä skannattu sivu nro 39, jossa kyljellään makoili uudenvuoden pahis. Korjaan, kovis.
Tätä kaikkea Tapio on siis kansalle opettanut ja nyt minäkin olen kokenut sen, miten kirjaston paperilehdestä saa digitaalinen kuvakopion.
Onko linjoilla muita, jotka uskaltaa tunnustaa edes kokeilleensa samaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, näin on-
En näemmä ole maksanut uitisristikoista tarpeeksi tekstareita lähettömällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 201475
Joskus rakkaus
on luopumisen taitoa. Näin sanon itselleni, yritän kietoa sanoista lohduttavat käsivarret ympärilleni, koska sinun sylis37925Miksi sinusta tykkää kaikki
Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔11785- 57702
- 47683
- 49680
Nainen, olisi kiva kuulla sinusta
Kohtaaminen piristäisi oloani, joskus valokin pilkahtaisi elämäni pilviverhon takaa. Olen ollut jo pitkään alamaissa sen28669Tule vaimokseni
En voi sinulle Rakkain luvata kuuta taivaalta tai loputonta menestystä. En voi myöskään luvata aina helppoja aikoja tai43651- 42644
- 40622