"Kaksi hyväntuulista kunkkua Marko Maunuksela & Jukka Hallikainen ja Jackpot-orkesteri samalla lavalla. Saattaa tapahtua mitä vaan, mutta kaikki se mitä tapahtuu, tehdään leveä hymy huulilla ja yleisölle – kesästä 2018 alkaen! Marko & Jukka -duo on kuin nykyajan Matti ja Teppo."
- sama tuli minullakin joskus mieleen kun herrojen keikalla joskus olin. Tosin vähän tekohauskaa oli heidän silloinen huumorinsa.
Tuolloin Markolla ja Jukalla oli jokin leikkikala mukana keikalla, lähinnä myötähäpeää aiheuttivat vitsailullaan.. Laulu toki sujui. Kannattaisi näiden tangokunkkujen keskittyä vaan siihen laulamiseen ja pitää spiikit lyhyinä. Mattia ja Teppoa ei kannata matkia, siihen ei kukaan kykene :D
Marko ja Jukka
Anonyymi-ap
5
500
Vastaukset
- Anonyymi
Riutanharjun lavalla heillä on keikka lauantaina 22.7. Tuolloin aattelin katsastaa mikä kunkkujen keikalla on meno. Aiemmasta kerrasta on jo tovi vierähtänyt.
- Anonyymi
Vitsailu ei ole harrastajien laji. Voit olla laulaja ja muusikko ihan toppiin asti mutta huumori silti alle nollan.
- Anonyymi
Saapa nähdä löytävätkö jatkoon yhtä hyvän taustabändin kun Jackpot lähtee tangokuninkaallisten matkaan.
- Anonyymi
Laulut lauluna. Ei puujalkavitsejä, noloa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2004128- 2413304
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12331En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792245Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851933Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391589- 1361236
- 481208
- 151188
- 991111