Nato aiheista junaratsastusta!
Suomessa kiellettyä, mutta pian taas alkava.
Natossa ei voi jäädä junaratsastuksesta paitsi, koska se on ilmainen lippu kalliissa unionissa ja tuskin se vie rajan taakse.
https://www.youtube.com/watch?v=gI0K_GbWiNg
Wild Journey Across Montenegro | Part 1
Junaratsastusta pian alkavassa harrastuksessa myös Suossa
Anonyymi-ap
4
369
Vastaukset
- Anonyymi
Tulokkoo lappalaiset junaratsastaen näkkee ja kuullee
- Anonyymi
toisaalta on tyhmää kun rikas poika sen sijaan, että ostaisi junalipun niin tykkää junaratsastuksesta...
köyhät kun junailevat pakosta mutta nykytrendi on trendin takia Mikä tarkoittaa junaratsastus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2733401Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031693- 681259
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991087Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is1991071- 581051
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:511000- 63971
- 42827
- 51815