Miten löytää itselleen sopiva ura? Tuntuu että eri vaihtoehtoja on liikaa, ja liian vaikea valita mitä haluaisi tehdä lopun elämää.
Miten olette itse selvittäneet mielenkiintoista uraa, tai miten olette valinneet opiskelualanne?
Oman uran löytäminen
1
208
Vastaukset
- Anonyymi
Valitsin alan ja uran sen perusteella, missä olin hyvä koulussa. Pääsin heti ekalla haulla yliopistoon.
En koskaan ajatellut, että teen yhtä ja samaa koko lopun elämääni. Enkä tehnytkään. Koulutus antoi hyvän pohjan pariinkin erilaiseen työhön. Nyt hienosti vanhuuseläkkeellä.
Neuvoksi antaisin, että valitse se, mitä NYT haluat ja mistä olet kiinnostunut NYT. Et voi tehdä lopun elämää koskevia päätöksiä, sillä moni asia muuttuu vuosien saatossa joka tapauksessa. Et tiedä sitäkään, kuinka pitkä koko elämä on. Keskity tähän päivään, huominen pitää huolen itsestään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623