Ei löydy mitään tietoa tästä mistään, vissiin 2022 perustettu firma ja käyttävät Ollikaisen Hirsirakenteen hirsiä.
Onko kukaan ostanut Pluspuulta taloa? Yksi negatiivinen kommentti oli Facessa, että myyjä olisi johtanut harhaan, jonkun eristeiden hinnan kanssa.
Pluspuu kokemuksia?
8
3545
Vastaukset
- Anonyymi
Pluspuu talojen Facebookin seuraajat ainakin vaikuttavat "ostetuilta" 18 000 seuraajaa, kun Kontiolla on ~9 000. Vähän haiskahtaa koko homma
- Anonyymi
Yrityksen toimitusjohtajana on tällä hetkellä Tero Ollikainen, eli sama mies kuin Ollikaisen Hirsirakenteella. Huomionarvoista mielestäni tässä on, että kyseessä ei ole aputoiminimi vaan täysin eri yritys. Pluspuu voisi tuoda selkeämmin ilmi, että miksi on pitänyt tehdä täysin uusi yritys myymään samaa tuotetta?
- Anonyymi
Helpompi laittaa firma konkkaan, kun ongelmia ilmaantuu. Ollikaisen Hirsirakenteella kuitenkin ihan fyysistä omaisuutta tehtaan muodossa.
En suostuisi tekemään sopparia Pluspuun kanssa vaan vaatisin sopimusta Ollikaisen Hirsirakenteen kanssa. Ongelmien ilmaantuessa helpompi saada jotain hyvitystä konkurssipesältä yms.. - Anonyymi
Tere!
Jos on Tero Ollikainen toimistusjohtajana en olisi pätkääkään huolissaan!
Kaikki projektit tähän mennessä mennyt Ollikaisen hirsirakenteen kanssa todella hyvin ja aina löytynyt apua ja asiakaspalvelua! 3kpl Ollikaisten rakennuksia tilanneena ja rakentaneena voin suositella!- Anonyymi
Teroko siellä ihan itse?
- Anonyymi
Ja mitä suositellaan seuraavaksi ?
- Anonyymi
Tässä taloustilanteessa kuka uskaltaa ostaa 2022 perustetulta firmalta talon tai mökin? Varsinkin, kun toimitusjohtajana häärää Ollikaisen hirsirakenteen omistaja, joka voisi myydä näitä taloja Ollikaisen hirsirakenteelta suoraan.
- Anonyymi
Pluspuu on ollut kyllä ennen vuotta 2022 ollut olemassa. Aiempi omistaja eläköityi ja myi yrityksen ymmärtääkseni Ollikaiselle ja muille yhtiökumppaneille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374