Katsoin vähän Outlookin asetuksia ja muutin vahingossa ilmoitusääntä ja en saanut enää vaihdettua sitä Outlookin oletusääneen, koska kun painoin ilmoitusäänenvalinta kohtaa niin se meni puhelimen asetuksiin, jossa ei ole tietenkään sitä oletusääntä.
Microsoft Outlookin ilmoitusääni
4
510
Vastaukset
- Anonyymi
NYT TARKKANA! Näin paljon Microsoft tietää sinusta
Kaikki, mitä Microsoft tietää sinusta, on Microsoftin verkkosivuston hallintapaneelissa, johon pääset helposti itse käsiksi. Sieltä näet yhteenvedon ja voit poistaa esimerkiksi haku- ja sijaintihistorian.
Microsoftin tiedot sinusta eivät ole mitään pikkuasioita.
Kun esimerkiksi surffaat internetissä Edge-selaimella, hakuhistoriasi tallentuu selaimeen evästeiden muodossa, jotta mainostajat voivat kohdistaa mainoksia sinulle.
Tällainen tiedonkeruu on hyvin tiedossa, ja se on yksi syy siihen, miksi Vivaldin kaltaiset selaimet antavat sinun liikkua verkossa täysin yksityisesti.
Microsoft kerää tietoja myös monista muista lähteistä.
Kaikki tietokoneella tekemäsi kirjataan ylös
Toimintasi Windowsissa, kuten hakupalkin käyttö, ovat siten Microsoftin valvonnan alla. Sama koskee sovellusten käyttöä, tietokoneen sijaintia, mikrofonin ja webkameran käyttöä ja paljon muuta.
Itse asiassa lähes kaikki tekemäsi asiat tallentuvat, kun olet kirjautunut Microsoft-tilillesi Windowsissa, sovelluksessa tai Edgessä.
Suuri kysymys on nyt se, miten saat edes selville, mitä Microsoft tietää sinusta.
Onneksi Microsoft auttaa siinä itse. Microsoft tarjoaa esimerkiksi Googlen tavoin verkossa yhteenvetosivun, jossa on täydellinen luettelo henkilö-, tietokone- ja puhelintiedoista.- Anonyymi
On se Microsoft kamala VAKOILIJA!
- Anonyymi
Sovelluksen ilmoitusasetuksista voi ilmoitusäänet säätää. Asetukset > Sovellukset > Outlook > Ilmoitukset. Siellä on eri ilmoitusluokkia. Joku niistä on tyyliin saapuvat viestit tai mails tai postilaatikko tms. Katsopa, jos niistä löytyis oikea asetus. Sitä ilmoitusluokkaa täppäämällä saat auki ilmoitusasetukset ja voit vaihtaa ilmoituksen soittoäänen.
- Anonyymi
windows pois koneelta heti ja välittömästi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1291538- 371441
- 681243
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa551190- 691014
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255991Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei198986- 74935
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16840Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106838