Lievä älyllinen kehitysvamma

Kun soitin vammaissosiaali työntekijälle ne ei suostu etsimään välttämättä minun kohdalla kehitysvamma puolella laitosasuntoa, koska olen muka viisaampi kuin muut selkeän älyllisen kehitysvamman saaneena ne sanoo vammaissosiaali työntekijät olen saanut Heikkolahjaisuus jutun takia Lievän älyllisen kehitysvamman joka on Lievän älyllisen kehitysvamman yli mennyt testeissä.

Ja ne sanoo, kun itsellä on kaikki verkkopankin tunnukset eikä ole vanhemmilla eikä ole edunvalvonta juttua niin ne sanoi, että ne joutuu selvittää johtavan vammaissosiaali työntekijä kanssa olenko kehitysvamma puolella laitos juttuun kuuluva.

Miksi jos on vaikea Adhd meitä ei halua pitää kehitysvamma puolella vaikka on Lievä älyllinen kehitysvamma laitettu.

Miksi kehitysvamma työntekijät sanoo ne joilla ei ole Adhd eikä muita diagnoosi juttuja kuin pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma ne osaa ainoastaan toimii ohjatusti ja me muut kuulumme mielenterveys puolelle.

Ei ole oikein tämä minua kohtaan, kun kehitysvamma puolella ei haluaa meistä joilla Adhd tekee ongelma jutut kehitysvamma puolella ryhmässä saada mielenterveys puolelle.

Onko totta, että Adhd hoito muka ei kuulu enää kehitysvamma puolelle ollenkaan, kun kehitysvamma psykiatri kirjotti, että Adhd hoito ei kuulu kehitysvamma puolelle enää.

Jos on Adhd ja sen lisäksi Lievä älyllinen kehitysvamma ja Sosiaaliset ongelmat jotka on todettu olevan nolla tasolla niihin verrattuna joilla on pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma ilman Adhd juttua.

Ei ole oikein että Kehitysvamma työntekijät ei halua pitää minua asiakkaana kehitysvamma puolella.

Aina saan kuulla muilta älyllisen kehitysvamman saaneena ja ohjaajilta, että kuulun muka Adhd takia mielenterveys puolelle.

Mutta koska laitettu entisen Mbd jutun tilalle Lievä älyllinen kehitysvamma koska käytös on lähellä älyllistä kehitysvamma juttua ei se minun syy.

Entinen MBD johtuu myös aivoista mutta joka voi heikentää älyllistä tasoa.

Esim kuvien tunnistus psykologi paperissa jotka tilasin oli vaikean älyllisen kehitysvamman tasolla.

Kokonaisen kielellinen älyllisen taso oli 75Äö joka on yli Lievän älyllisen kehitysvamman.

Silti vaikka olen kehitysvamma ohjaajien mielestä yli Lievän älyllisen kehitysvamman ymmärrys tason minun kuuluisi saada myös taksikortti jne kuten ne joilla on pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma.

0

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Petteri Orpo on satusetä

Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi
        Maailman menoa
        42
        2998
      2. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
        Maailman menoa
        87
        2906
      3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
        Maailman menoa
        160
        2812
      4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
        Maailman menoa
        201
        2105
      5. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
        Ikävä
        112
        1978
      6. Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta

Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä
        Maailman menoa
        15
        1963
      7. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
        Maailman menoa
        50
        1579
      8. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
        Euroviisut
        37
        1564
      9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
        Sinkut
        370
        1421
      10. Gallup! Mitä kirjainta kaipaat ja rakastat?

Etunimen eka kirjain? Aloitan V
        Ikävä
        87
        1061
      Aihe