Lievä älyllinen kehitysvamma

Kun soitin vammaissosiaali työntekijälle ne ei suostu etsimään välttämättä minun kohdalla kehitysvamma puolella laitosasuntoa, koska olen muka viisaampi kuin muut selkeän älyllisen kehitysvamman saaneena ne sanoo vammaissosiaali työntekijät olen saanut Heikkolahjaisuus jutun takia Lievän älyllisen kehitysvamman joka on Lievän älyllisen kehitysvamman yli mennyt testeissä.

Ja ne sanoo, kun itsellä on kaikki verkkopankin tunnukset eikä ole vanhemmilla eikä ole edunvalvonta juttua niin ne sanoi, että ne joutuu selvittää johtavan vammaissosiaali työntekijä kanssa olenko kehitysvamma puolella laitos juttuun kuuluva.

Miksi jos on vaikea Adhd meitä ei halua pitää kehitysvamma puolella vaikka on Lievä älyllinen kehitysvamma laitettu.

Miksi kehitysvamma työntekijät sanoo ne joilla ei ole Adhd eikä muita diagnoosi juttuja kuin pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma ne osaa ainoastaan toimii ohjatusti ja me muut kuulumme mielenterveys puolelle.

Ei ole oikein tämä minua kohtaan, kun kehitysvamma puolella ei haluaa meistä joilla Adhd tekee ongelma jutut kehitysvamma puolella ryhmässä saada mielenterveys puolelle.

Onko totta, että Adhd hoito muka ei kuulu enää kehitysvamma puolelle ollenkaan, kun kehitysvamma psykiatri kirjotti, että Adhd hoito ei kuulu kehitysvamma puolelle enää.

Jos on Adhd ja sen lisäksi Lievä älyllinen kehitysvamma ja Sosiaaliset ongelmat jotka on todettu olevan nolla tasolla niihin verrattuna joilla on pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma ilman Adhd juttua.

Ei ole oikein että Kehitysvamma työntekijät ei halua pitää minua asiakkaana kehitysvamma puolella.

Aina saan kuulla muilta älyllisen kehitysvamman saaneena ja ohjaajilta, että kuulun muka Adhd takia mielenterveys puolelle.

Mutta koska laitettu entisen Mbd jutun tilalle Lievä älyllinen kehitysvamma koska käytös on lähellä älyllistä kehitysvamma juttua ei se minun syy.

Entinen MBD johtuu myös aivoista mutta joka voi heikentää älyllistä tasoa.

Esim kuvien tunnistus psykologi paperissa jotka tilasin oli vaikean älyllisen kehitysvamman tasolla.

Kokonaisen kielellinen älyllisen taso oli 75Äö joka on yli Lievän älyllisen kehitysvamman.

Silti vaikka olen kehitysvamma ohjaajien mielestä yli Lievän älyllisen kehitysvamman ymmärrys tason minun kuuluisi saada myös taksikortti jne kuten ne joilla on pelkkä Lievä älyllinen kehitysvamma.

0

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

        Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
        Maailman menoa
        131
        7871
      2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

        RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
        Maailman menoa
        84
        3941
      3. Se viime kohtaaminen

        Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
        Ikävä
        68
        1333
      4. Ihan rakentavassa mielessä

        Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
        Ikävä
        76
        1095
      5. Mitä kehon osia

        Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
        Ikävä
        57
        1052
      6. Taidan olla ihan sairas

        Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
        Ikävä
        94
        1017
      7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

        Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
        Sinkut
        125
        848
      8. Olen sinusta nainen

        Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
        Ikävä
        37
        728
      9. Luin jostain että skorpioni

        Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
        Ikävä
        102
        725
      10. Pitäisikö alkaa

        Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
        Ikävä
        40
        689
      Aihe