Ruuvin kannassa on 2 noin 2mm reikää. Reiät ovat noin 10mm etäisyydellä toisistaan.
Itsellä on noita netin mukaan U-Shape kärkiä mutta ei tarpeeksi isoa.
Mikä on tämän kärjen nimi?
Mistä noita ruuvareita tai kärkiä voi hommata noin isoja jolla saisin vanhan tukin aseestani irti?
Mikä ruuvimeisseli vanhan kiväärintukin irroitukseen.
4
153
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaisi kertoa mikä kivääri. Vanhoihin kivääreihin on omia työkaluja. Nuo uudet eivät niihin käy kunolla.
Itse käytin vastaavaan seger-rengaspihtejä, mutta työkalun voi helposti viilata.- Anonyymi
Tämä kuulostaa tukin vahvikepultilta, jos haluat irrottaa raudat puista ei tähän tarvitse koskea. Tukin kunnostuksen yhteydessä saa myös jäädä paikoiseen. vanha pinnoite poistetaan maali irroitus aineella ja pestään kiehuvalla vedellä
ja messinki harjalla. Jos tarvitsee kiristää ne edellä mainitut lukkorengas pihdit toimivat. Unohtui mainita tukki kannattaa hioa teräsvillaa ei hiekkapaperilla.😁😁😁
- Anonyymi
Kiitos viesteistänne.
Kyseessä vanha Mauser 98. Ei sotapyssy vaan alunperin saksalainen metsästysase.
Olen avannut muut ruuvit paitsi tuon ihmeellisen 2-reikäisen.
En saanut tukkia irti kun tuo ainokainen piti sitä vielä kiinni.
Teen homman vielä uudestaan josko tuo olisikin tukin vahvistusruuvi ilman mitään kiinnitysominaisuutta kuten joku tuossa ylempänä ehdotti. - Anonyymi
No nyt homma toimii kun käytin seger-rengaspihtejä. Ei tullut mieleenkään, että upporuuvin avaamiseen tarvitaan pihtejä mutta näinhän se on!
KIITOS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409