Vihdin kirkon konfirmaatio-tilaisuus

Kappaleen sanat menivät näin:

Pidän kaksin käsin kiinni raamatusta, huudan Jee Jee Jee Je Jee Jee sus

En mieti pyhää henkeä, kun tartun raamatusta, huudan Jee Jee Jee Je Jee Jee sus

Haluun olla pyhä henki ja vapaa huolista, huudan Jee Jee Jee Je Jee Jee sus

Ja mä rukoilen, kunnes tipun tuolista, wou

Nyt lähden rukoilee, niin kuin Ha ha ha, enkä pelkääkään enää Saatanaa-a

Niin kuin Ha ha ha, kun pyhä henki mua rakastaa-a

Niin kuin Ha ha ha, enkä pelkääkään enää Saatanaa-a

Niin kuin Ha ha ha, kun pyhä henki mua rakastaa-a

Näin siis Cha cha cha sai kirkkoversion.

20

967

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Upeeta! Mahtavaa!

      Koko Taivaallinen Valtakunta kiittää nöyrästi tästä huomionosoituksesta ja ehkä Jeesus lähettää Facebookiin ryhmäkuvan, jossa Isä, Poika ja Pyhähenki huutavat tsattsatsaata ja vispaavat siivillään sivusuunnassa.
      Ja taustalla Taivaan Enkelit ratsastavat possujunalla lipevästi hymyillen.

      Paljon on Köyrijää vedetty esille, mutta tämä oli jo mautonta.

      • Tämä kirkko-esitys on niin paha riman alitus kuin voi ikinä.
        Miten tämä on edes mahdollista.
        Kirkkoherrako on
        tämän järkyn esityksen siunannut.

        Ja kansa taputtaa kirkossa tälle irvokkaalle esitykselle.

        Kait se Käärijä on kohta Vihdin kirkon pääjehuna jollain kolehtihaavilla.
        Vihti on rikas paikkakunta.
        Käärijälle sinne tontti järvenrannalta ja muutama hehtaari maata.
        Voi Luoja

        Taidan erota kirkosta.
        Olen muuten aikoinani kuulunut Vihdin seurakuntaan.


    • Anonyymi

      Kamoon peipi,,jeejeejee jeesus!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Näyttää melkoisen murheelliselta jopa näin kirkkoon kuulumattoman silmin.
      Eikä nuo perus kirkkoasiakkaatkaan (ikähaarukassa 60 -kuolema) järin innostuneelta vaikuttaneet.
      Kummelihuumoria todella, ei jatkoon.

      • Kirkko on pyhä paikka.
        Aina ollut.
        Se on kyllä iskostettu päähän ja lapsuudessa ja koulussa.
        Jotenkin taputukset eivät ole koskaan kuuluneet kirkkoon.
        Vaadin kirkkoherralle eroa.


    • Anonyymi

      No lueppa sanoitus uudelleen ja eläydy vaikka 14-15 vuotiaan nuoren ajatusmaailmaan.
      Siis, mitään pahaa noissa sanoissa ei ole, tuskin Jumala rankaisee eikä paholainenkaan houkuttele luokseen.

      • Katseleppas se esitys netistä.


      • Anonyymi

        Onneksi sentään yksi järkipäinen on avannut sanaisen arkkunsa. Ko. jutussa ei todellakaan ole muuta pahaa kuin pikkusieluisten ihmisten (?) ahtaus, näköalattomuus ja yksisilmäisyys. Ja ne ovat suurempi synti kuin cha-cha kirkossa sen omin sisällöin.


    • Anonyymi

      Nyt täytyy sanoa että onneksi olen eronnut kirkosta jo 50 vuotta sitten.

      • Kuulun kirkkoon.
        Vähän käytännön syistä.
        Olen ilmoittanut sairaalassa, että lähiomaisen paikalle voi pistää oman seurakuntani papin.

        Olen lapseton leski.
        Sisarteni kanssa en ole yhteydessä kuin pakosta.

        Jos satun kuolemaan, hoitakoon seurakunnan pappi ilmoituksen sossuun.
        YH-Isännöinti saa heittää kamat kaatopaikalle.

        Jos tili on tyhjä, sossu hommatkoon arkun, krematoriossa poltetaan.
        Tuhkalaatikko viedään samaan paikkaan missä on edesmennyt mieheni.
        Muistolehtoon.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Kuulun kirkkoon.
        Vähän käytännön syistä.
        Olen ilmoittanut sairaalassa, että lähiomaisen paikalle voi pistää oman seurakuntani papin.

        Olen lapseton leski.
        Sisarteni kanssa en ole yhteydessä kuin pakosta.

        Jos satun kuolemaan, hoitakoon seurakunnan pappi ilmoituksen sossuun.
        YH-Isännöinti saa heittää kamat kaatopaikalle.

        Jos tili on tyhjä, sossu hommatkoon arkun, krematoriossa poltetaan.
        Tuhkalaatikko viedään samaan paikkaan missä on edesmennyt mieheni.
        Muistolehtoon.

        Hyvin olet suunnitellut lähtösi, jos satut kuolemaan. Miten aiot viettää iankaikkisuutesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin olet suunnitellut lähtösi, jos satut kuolemaan. Miten aiot viettää iankaikkisuutesi?

        Höh!

        Miten 60+ voivat kirjoittaa näin hölmöä`?
        Sairaita kannanottoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin olet suunnitellut lähtösi, jos satut kuolemaan. Miten aiot viettää iankaikkisuutesi?

        Minkä ihmeen iankaikkisuuden?
        Se on kerrasta poikki.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Kuulun kirkkoon.
        Vähän käytännön syistä.
        Olen ilmoittanut sairaalassa, että lähiomaisen paikalle voi pistää oman seurakuntani papin.

        Olen lapseton leski.
        Sisarteni kanssa en ole yhteydessä kuin pakosta.

        Jos satun kuolemaan, hoitakoon seurakunnan pappi ilmoituksen sossuun.
        YH-Isännöinti saa heittää kamat kaatopaikalle.

        Jos tili on tyhjä, sossu hommatkoon arkun, krematoriossa poltetaan.
        Tuhkalaatikko viedään samaan paikkaan missä on edesmennyt mieheni.
        Muistolehtoon.

        Minä erosin kirkosta heti kun oli mahdollista ilman vanhempien lupaa 18 vuotiaana. Olin saanut tarpeekseni jo ihan pikkulapsesta asti pakollisine pyhäkouluineen yms ja koulussa uskontotunneilla tunne vain vahvistui ja päätös kypsyi jo kouluaikana että eroan heti kun mahdollista. Lapseni hoitaa asiat kun minusta aika jättää ja asiat on jo selvitetty miten. Perintöjä minun ei hänelle ole tarvinnut kerätä, olen hommannut mitä on tarvinnut jo ennenkuin muutti omilleen ja silloin kielti keräämisen ja käski elämään niin kauan kuin jalat kantaa ja pääsen kulkemaan. Nyt laitan lapsenlapsille rahaa tilille. Pankkitilille ei tarvitse säästää mitään mutta pienestä eläkkeestä jätän senverran että pakolliset mm. krematorio ja arkkukulut kattaa, hautajaisia ei järjestetä ja tuhkat viskataan tunturiin eikä mitään muistolaattoja mihinkään. Näin olemme sopineet ja tuhkille on luvat hoidettu, nyt enää toivon että saan lähteä "suorilta jaloilta" kuten isäni kesken askeleen postia laatikolta hakiessaan. Kamalinta olisi joutua petipotilaaksi toisten käänneltäväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin olet suunnitellut lähtösi, jos satut kuolemaan. Miten aiot viettää iankaikkisuutesi?

        Kirkolla ei ole mitään tekemisrä kuoleman ja sielun kanssa.
        Kaikki uskonnot ovat satanistien juutalaisten tao vale juutalaisten Spin Off muotoja. Keksittyä rahan ja vallan kerääjiä. Kontrollia kaikin tavoin.
        Usko korkeimpiin voimiin ei tarvitse kirkkoa eikä pappeja.
        Ihmisillä siis human lajilla on sielu. Ei siihen asiaan mitään välittäjiä tarvita.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Minkä ihmeen iankaikkisuuden?
        Se on kerrasta poikki.

        Oletteko miettineet sielu asiaa? Ihmislajilla on sielu. Ihmiset ovat luotuja ei mistään apinoista eikä merestä. Kun ihminen kuolee niin ruumis keho haudataan ja sielu siirtyy odottamaan uutta jälleen syntymistä toisenlaiseen kehoon. Entisiä elämiä ei muisteta. Eihän se muuten toimi. Toisaalta muistoja voi palauttaa kun tietyt esteet poistuu ja asiat ja tiedot mikä liittyy tähän asiaan on meitä paljon edistyneempien maan ulkopuolisten hyvien olentojen hallussa jotka ovat tietoisia planeettame asioista. Emme ole täällä maailman avaruudessa todellakaan edistynein paikka. Menneisyytemme salaajat jotka ovat pahoja niin pitäneet meidät tietämättöminä erilaisin tempuin. Jos tunnette että jotain vikaa ja väärää on olemassa kun elämä n tälläistä niin siihen on syitä.
        Inkarnaatio oppi kuului aikoinaan kirkon opetuksiin mutta sen Rooman katolinen kirkko poisti. 80v palstalla on ketju nimellä,: Onko ihmisellä sielu.
        Olemme uuden tiedon porteilla. Monissa asioissa.


    • Anonyymi

      Palli Hikeekö nämä vihaajahihhulit ovat nuuskineet?
      kun ovat niin katkeria ja tyhmiä

      Kirkon noitavainot ja ja nyt myös kirkon rienaus esiintyminen ja pappien mekon väri ja mielen lipominen vanhoilla Jeesustaruilla on ismojen tapa kertoa mitä ovat ja edustivat.

      Kirkon jutut, ovat aina olleet satanistien esiintymispaikka rituaali mm. Jeesus oli biologinen mies.

      Rippikoulut käytiin vain siksi että oli edusti rahaa ja tylsyytt'ä mitä ne ihänikuiset kaavat ripareilla levittää nuorisoon ja lapsiin

      . Ne , kirkon vanhat kaavat eivät voi sietää kauneutta ja hyvyyttä. Haluavat rikkoa ihmislajin ja pilata kaiken luonnon ja tavarat .🤡👹🤖🦎 🍌👅🐍🐲👽🐉💩 🤮 tässä emojen keinoin mitä ne pahat Riparien viikonpäivät ovat

      Saunotaa kuin homoporukassa konsanaan, tööt.

      • Tämä keskustelu alkoi vähän keulimaan.
        Se on moro


      • Anonyymi

        Kaksi päivää rippikoulua riitti.......ei ollu mun paikka


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      241
      2132
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      154
      1378
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1270
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1025
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      999
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      930
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      835
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      650
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      649
    Aihe