IRONMAN ON TAAS TÄÄLLÄ

Anonyymi-ap

IRONMAN 70.3 Finland järjestetään lauantaina 1. heinäkuuta. Tapahtumakeskuksena toimii Lahden matkustajasatama ja Sibeliustalo, mutta pyöräilyreitti kulkee myös Hollolan ja Kärkölän kuntien alueella. Kilpailijoiden ja muiden liikkujien turvallisuuden vuoksi pyöräilyreitti on kokonaan suljettu autoliikenteeltä pyöräilyosuuden ajan 1.7.2023. Tiesulut ovat aikavälillä 14.30–21.10. Tämä vaikuttaa alueen asukkaiden liikkumiseen.

Kilpailun pyöräilyreitti on suunniteltu yhdessä Ely:n sekä Hämeen Poliisilaitoksen kanssa. Tapahtuman myöhäisellä alkamisajalla (iltakilpailu) sekä reitin suunnittelulla on pyritty siihen, että tiesuluista alueen asukkaille aiheutuva haitta olisi mahdollisimman pieni.

Sulkualueella on satoja liikenteenohjaajia ja toimintaa valvoo poliisi. Reitillä on valvottuja ylityskohtia ja kattava kiertotieverkosto. Hälytysajoneuvoilla on pääsy reitille normaalisti.

Tapahtumapaikalle saapuvaa yleisöä kannustetaan saapumaan kilpailualueelle jalan, pyörällä tai julkisilla kulkuvälineillä.

https://www.lahti.fi/tiedostot/ironman-70-3-finland-muuttuneet-liikennejarjestelyt-2023/

6

886

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koskahan feministit vaativat muuttamaan iron manin esim. iron personiksi?

• Anonyymi

Tuhaa touhua aivan paskaa kukahan nyt hukkuu...manolo.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Taas aivan älytön kouhotus kisoista ja paikalliset järjestäjät/toimitsijat pääsevät pitämään itseään vi.. un ylitärkeinä pätejinä

• Anonyymi

Kerron teille tarinan iron manista olipa kerran iron man joka oli suojeleva rakastava pelastava supersankari hän teki kaikkensa suojellakseen ja turvatakseen ihmisiä pahuudelta ja vaaroilta ja niin hän tekikin eräänä päivänä hän oli taas lentämässä kunnes hän huomasi kuusen alla olevan muodon laskeutuesaan se olikin tyttö lapsi pahoin jäätynyt elintoiminnot hyvin alhaiset iron man ei haaskannut aikaa vaan kietoi tämän lämpöiseen viltiin ja lennätti hänet kotiinsa suoraan kylpyhuoneeseen siellä hän sai riisuttua pahasti jäätyneet vaateet pois ja laitetuaan tämän lämpimään kylpyammeeseen jossa iron man tarkkaili veden lämpötilaa sekä tytön elintoimintoja kunnes yhtäkkiä tämän silmät avautuivat hän katseli ympärilleen huomatessaan robotin joka oli hänen vierellään tämä yritti lähteä pakoon rimpuilen iron man vain rauhoitteli häntä sanoen rauhoitu ei ole mitään hätää enää olet nyt turvassa jatkuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerron teille tarinan iron manista olipa kerran iron man joka oli suojeleva rakastava pelastava supersankari hän teki kaikkensa suojellakseen ja turvatakseen ihmisiä pahuudelta ja vaaroilta ja niin hän tekikin eräänä päivänä hän oli taas lentämässä kunnes hän huomasi kuusen alla olevan muodon laskeutuesaan se olikin tyttö lapsi pahoin jäätynyt elintoiminnot hyvin alhaiset iron man ei haaskannut aikaa vaan kietoi tämän lämpöiseen viltiin ja lennätti hänet kotiinsa suoraan kylpyhuoneeseen siellä hän sai riisuttua pahasti jäätyneet vaateet pois ja laitetuaan tämän lämpimään kylpyammeeseen jossa iron man tarkkaili veden lämpötilaa sekä tytön elintoimintoja kunnes yhtäkkiä tämän silmät avautuivat hän katseli ympärilleen huomatessaan robotin joka oli hänen vierellään tämä yritti lähteä pakoon rimpuilen iron man vain rauhoitteli häntä sanoen rauhoitu ei ole mitään hätää enää olet nyt turvassa jatkuu

Ei sinä tapat minut päästä minut pois tästä kylpyammeeseeta iron man otti ja kietoi tämän isoon pehmeään lämpöiseen pyyhkeeseen tytön ollessaan viellä peloissaan mutta hyvin heikko eikä hän jaksanut paljoa kunnes iron man puki tälle puhtaat vaateet ja harjasi hiukset kas noin nyt sinä olet taas puhdas siisti tyttö muuten mikä on nimesi tämä sanoi olen Iraida ja olen 10 V minut hylättiin kun olin 6 V ja siitä asti olen asut aina ulkona ilman ruokaa ja kunnollista nukkuma paikaa iron man ei voinut uskoa tämän kertomusta ja mitä kaikkea hänellä oli tapahtunut niinpä hän lähti tekemään ruokaa Iraidan tutustuessaan uuteen kotiinsa ja hänestä alkoi tuntua kun olisi saanut uuden kodin ja viellä uuden isäänkin kunnes ruoka oli valmista tein sinulle höyryävän kuumaa tomaatti keittoa leivän kera ja nyt minä menen laitamaan sinulle sängyn valmiiksi niin pääset jossain vaiheessa yö unille jatkuu

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      266
      5341
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      65
      4566
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      123
      4315
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3740
    5. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      46
      3734
    6. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3677
    7. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      76
      3048
    8. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      53
      2888
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      28
      2863
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2626
    Aihe