Hei, olen alle nelikymppinen mies uudeltamaalta ja tarjoan siitosapua naisille joilla ei ole miestä tai kaipaa apua tällä saralla.
Minulla on jo useita lapsia, joista suurin osa on saanut alkunsa ensimmäisestä ovulaatiokierosta. Siittiömääräni on korkea, ja se on tarkastettu alle vuosi sitten. painoindeksini on normaali, en tupakoi, en juo alkoholia tai käytä mitään lääkkeitä.
Ota yhteyttä ja voimme keskustella hedelmöitysvaihtoehdoista. Voin osallistua lapsen elämään jos näin sovitaan, tai voidaan pysyä täysin anonyymeinä koko prosessin ajan jos näin haluat.
Yhteydenotot: [email protected]
Kokenut Siittäjä tarjolla
Anonyymi-ap
4
1087
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos onnistuneesta avusta!
Sarjasiittäminen johtaa sukurutsaukseen näin pienessä maassa..
- Anonyymi
Trolli 😂😂😂😂
- Anonyymi
Suosittelen.. itselle syntyi kaunis tyttölapsi!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733904Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92081Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2301370- 1361289
- 1141169
- 1121168
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil711067Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61015- 60984
- 35906