Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Anonyymi-ap

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita.
Hyvää yötä miehelle.

Naiselta

43

503

Vastaukset 43

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kiusaa vaa lisää. 😢

• Anonyymi00002

Miksi olet aseistautunut?

• Anonyymi00003

Jotenkin ymmärrän vielä palstalla pilkkaamisen, kateuden niitä kohtaan joilla on asiat paremmin, mutta miten jotkut pilkkaavat kehitysvammaisia tai muita ihmisiä jotka silti jaksavat yrittää ja iloita elämästä. Sitä en ymmärrä ja sellainen ihminen on mielestäni alinta kastia.

• Anonyymi00004

Ihmisiä jotka ovat sairaita tai joutuneet onnettomuuden tai muun ikävän asian kohteeksi piti lisätä.

Itsellä on asiat verrattain hyvin, jotenkin silti ihailen ihmisiä jotka vaikeuksista huolimatta jaksavat yrittää.

Haluaisin nähdä miten tuollainen ivallinen ihminen reagoisi onnettomuuden kohdatessa? Riistäisikö hengen itseltään kun ei voisi käsitellä asiaa?

• Anonyymi00005

Miten haavoittuvuuteni on tullut ilmi?

• Anonyymi00009

Kyllä hän tietää. En tee mitään.

• Anonyymi00006

Oikeesti rakastan täysiä mun rakasta vaimoa, joka päivä yritän muistaa tehä niin

• Anonyymi00030
        UUSI

Oisko se helpompaa, jos sulkisit tämän palstan?

• Anonyymi00007

Suolaa haavoihin. 🤒

• Anonyymi00008

En tahtoisi niin, mutta en pysty lähestymään, miehen pitää tehdä se.

• Anonyymi00010

Itse olet aiheuttanut vaikeasti lähestyttävyyden. Jos kaikki alkaisi puhtaalta pöydältä, miten helppoa se olisikin. Hyvää yötä naiselle.

• Anonyymi00012

Niin, mutta sinun pitäisi haluta pelastaa minut itseltäni. Se olisi ymmärrystä. Hyvää yötä.

• Anonyymi00013

Miten hän sen on aiheuttanut?
        sivusta

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Niin, mutta sinun pitäisi haluta pelastaa minut itseltäni. Se olisi ymmärrystä. Hyvää yötä.

Mikä vaatimus!!! Toisen pitää pelastaa sinut itseltäsi, no jopas

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Elikkä sinun aktiivisuutesi on oikeastaan sitä, että yrität vaikuttaa negatiivisesti mieheen kun normaalimpaa olisi yrittää suhtautua positiivisesti mieheen ja olla henkilökohtaisesti kiinnostunut. Miten voi olettaa että olisit miehestä henkilökohtaisesti kiinnostunut jos mies lähestyisi sinua. Hyvää yötä naiselle.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Elikkä sinun aktiivisuutesi on oikeastaan sitä, että yrität vaikuttaa negatiivisesti mieheen kun normaalimpaa olisi yrittää suhtautua positiivisesti mieheen ja olla henkilökohtaisesti kiinnostunut. Miten voi olettaa että olisit miehestä henkilökohtaisesti kiinnostunut jos mies lähestyisi sinua. Hyvää yötä naiselle.

Monimutkaista, menin jo sekaisin tuosta kaikesta, mutta niin se on, olisin kiinnostunut. Minulla on lähestymisongelma. Hyvää yötä miehelle.

• Anonyymi00031
        UUSI

Luultavasti itse olet aiheuttanut, kun et osaa kommunikoida muualla kuin palstalla. Kauniita unia.

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Luultavasti itse olet aiheuttanut, kun et osaa kommunikoida muualla kuin palstalla. Kauniita unia.

Varmasti, mutta jos hän haluaa yhteyden minuun, hän kertoo minulle haluavansa.
        Nuku hyvin.

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Jos tiedät tarvitsevasi pelastusta itseltäsi, mutta et tee sen eteen mitään, olet itsetuhoinen.

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Jos tiedät tarvitsevasi pelastusta itseltäsi, mutta et tee sen eteen mitään, olet itsetuhoinen.

Ok, sitten tilanteen täytyy muuttua. Keksin jotain… opettelen rakkautta siinä, missä olen. Hän ei ole tuonut minulle rakkautta, joten tilanne ei korjaannu häneen tukeutumalla.

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Nainen
        Sinun pitää itse toimia
        Et voi odottaa pelastajia koko elämääsi .
        Eli kasva henkisesti aikuiseksi .

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Mikä vaatimus!!! Toisen pitää pelastaa sinut itseltäsi, no jopas

Narsistit odottaa ja vaatii noin.
        Nyt mies äkkiä pakoon ja tuo nainen jätetään selvittään sotkunsa yksin !

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Nainen
        Sinun pitää itse toimia
        Et voi odottaa pelastajia koko elämääsi .
        Eli kasva henkisesti aikuiseksi .

Kyllä minä toiminkin. Jos tämän päiväinen oli pään avaus, olen mukana. Lähestyn sinua jos tahdot, mutta sinun täytyy vahvistaa minua.

• Anonyymi00011

Irrotin pidikkeen äsken. Pari pikku ruuvia.
      Pozidraiveja.

• Anonyymi00016

Ymmärrän logiikkasi, syytä toista, jos olet itse niin röpelöitynyt elämässäsi ettet kehtaa kunnon ihmisiin tutustua. P*not tietty onnistuu ilman tunteita.

• Anonyymi00018

Kunnon ihmisillä tuskin on painot heti ensimmäisenä mielessä.

• Anonyymi00021
        UUSI

Se että sinä tekisit noin kun sanot ei tarkoita, että aloittaja tekisi niin. Koska et tunne aloittajaa niin oletat asioita ja silloin teet sen oman kokemuksesi ja näkemyksesi kautta.
        Sivusta

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Se että sinä tekisit noin kun sanot ei tarkoita, että aloittaja tekisi niin. Koska et tunne aloittajaa niin oletat asioita ja silloin teet sen oman kokemuksesi ja näkemyksesi kautta.
        Sivusta

Kokemusta ja näkemystä, osin totuuttakin. Oletus on tietysti tässä tapauksessa totuutta. Se miten oletettu aloittaja on toiminut. Totuutta ei kukaan voi selittää oletukseksi.

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Kokemusta ja näkemystä, osin totuuttakin. Oletus on tietysti tässä tapauksessa totuutta. Se miten oletettu aloittaja on toiminut. Totuutta ei kukaan voi selittää oletukseksi.

Totuus muuttuu, kun vaihtaa näkökulmaa. Eri ihmisillä on omat näkökulmat eli eri totuus. Jos sinun oletuksesi perustuu totuuteen, se perustuu vain sinun totuuteesi eli on sinun näkökulmasi asiaan.
        Edellinen

Ps. Kiitos mielenkiintoisesta ja asiallisesta keskustelusta 🤝

• Anonyymi00017

Meidän elämään ei pääse kukaan.

• Anonyymi00025
        UUSI

Oletko aivan varma?

• Anonyymi00029
        UUSI

Kukaan edes kiinnostunut J läski sinun elämästä ja sinun tavaroistasi.

• Anonyymi00019

Ei minulta sitten tämmöiset.
      M-nainen

• Anonyymi00022
      UUSI
    • Anonyymi00023
      UUSI

Pelkän säälin takia suhteessa en olisi

• Anonyymi00024
      UUSI

Sääli ei ole rakkautta, vaan toisen aliarvioimista

• Anonyymi00026
        UUSI

Joku sanoo että sääli on sairautta. Rakkaudesta se on kaukana. Se ei ole edes empatiaa

• Anonyymi00027
      UUSI

Se oli niin outoa, tämä villiintynyt olento minussa, tuo ruumis. Pidättymistä, ja sitten, yhdellä kosketuksella, hetken vapisevalla harkitsemattomuudella, se nousi ja ojentui epäröimättä kohti sitä, mitä se halusi, täysin vastoin kaikkia aiempia käsityksiä kunniasta, sopivuudesta ja moraalista.

• Anonyymi00032
      UUSI

Näin ihmiset toimii, himon vallassa huudellaan tuleeko vielä joku.

• Anonyymi00040
        UUSI

Noin juuri olen sen ymmärtänyt olevan ja omasta puolesta voin kertoa ettei tule! En ole kokenut himoa moniin vuosiin ketään kohtaan!

• Anonyymi00039
      UUSI

Laastariksi ei ka nata

• Anonyymi00042
        UUSI

Jos minua ei tunne, kaikki tietäisivät etten todellakaan ala koskaan laastariksi yhdellekään miehelle! Tulen olemaan aina yksin jos en löydä ikäistäni miestä ystäväksi!

• Anonyymi00041
      UUSI

Pieni ja hento ote.
      Job

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      25
      1645
    2. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      68
      1387
    3. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      96
      1171
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      77
      1114
    5. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      84
      799
    6. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      48
      747
    7. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      746
    8. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      64
      667
    9. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      43
      656
    10. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      639
    Aihe