Sanokaapas viisaammat, kun olen tilaamassa ikäihmiselle taksia (ei mitään Kela-taksia), voinko pyytää esim. korkeampaa autoa. Hänellä on liikkumisen kanssa haasteita, en tarkoita kuitenkaan inva-taksia.
Taksin tilaamisesta
8
265
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai voi pyytää, se on sitten eri asia saako sitä mitä pyytää. Harvassa taitaa kuitenkin olla muita korkeampia kuin tila-autoja. Kannattaa sinne välityskeskukseen kuitenkin toive esittää niin pystyyvät heti sanomaan löytyykö sopivaa autoa.
- Anonyymi
Just noin, kertoo usein tavallista ja invataksia tilannut. Sinne vaan toivomukset, ystävällisesti pyrkivät parhaaseen palveluun.
Yritän miettiä mikä on ongelma on, seisaallaakon pitää matkustaa. Mutta olkoon mikä on, mitä se mulle kuuluu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just noin, kertoo usein tavallista ja invataksia tilannut. Sinne vaan toivomukset, ystävällisesti pyrkivät parhaaseen palveluun.
Yritän miettiä mikä on ongelma on, seisaallaakon pitää matkustaa. Mutta olkoon mikä on, mitä se mulle kuuluu.Senverran tiedän omasta sukulaisesta jolla liikkumisen kanssa myös haastetta, että tavallisesta henkilöautosta hankalampi nousta kyydistä/ kyytiin, mutta korkeammasta esim. katumaasturista huomattavasti helpompi. Sama saattaa olla kyseessä aloittajankin mainitsemassa tapauksessa.
t: Anonyymi
2023-06-28 10:56:23 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senverran tiedän omasta sukulaisesta jolla liikkumisen kanssa myös haastetta, että tavallisesta henkilöautosta hankalampi nousta kyydistä/ kyytiin, mutta korkeammasta esim. katumaasturista huomattavasti helpompi. Sama saattaa olla kyseessä aloittajankin mainitsemassa tapauksessa.
t: Anonyymi
2023-06-28 10:56:23Voi pyhä yksinkertaisuus mua 2023-06-28 19:58:26. Miten mietinkään että kyseessä tarkoitetaan vain katon korkeutta. Tottakai alloittaja tarkoittaa korkeutta maasta. Voi muuten olla että se kannattaa tarkentaa tilatetessa, ei ne tilauksen vastaanottajat mitään tähtiä ole. Jos en ole minäkään.
- Anonyymi
Voit kysyä taksi keskus,Eri asia onko vapaana juuri haluamaasi taksia?
- Anonyymi
Voi mutta en tiedä miten käy saako
- Anonyymi
Voisi olettaa, ettei se korkeampi ainakaan pyytämättä tule.
- Anonyymi
😂🤣😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472