Miehet on kuohittu

Anonyymi-ap

Syntyvyys maassamme sen kun laskee, kun kohta miehilläkään ei ole jalkojen välissä muuta kuin väliliha. Näinhän jo opetetaan ihan virallisesti tässä hourulassa. Onnea vaan tuleville sukupolville on siinä ainakin psykiatreilla töitä tiedossa, jos ei kätilöitä enää tarvitakaan.
Syyllisiä tähän ovat idiootit jotka käyvät jatkuvaa sukupuoltenvälistä taisteluaan. Sahaavat ymmärtämättään omaa oksaansa. Vahvemmat kulttuurit tulevat tilalle.

12

471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juuri siksi syntyvyys laskee koska miehillä on munaa olla suostumatta femakkojen mielivaltaan. Miksi suostua vain maksajan rooliin kun isillä ja lapsilla ei ole mitään oikeuksia tässä femakkomaassa.

• Anonyymi

Huh huh, onneksi meillä on hyvä parisuhde ja lapsia. Jokainen päättäköön itse haluaako lapsia vaiko ei.

• Anonyymi

Oikeat naiset puuttuvat myös. Se johtuu samasta syystä, naisten itsekkyden lisääntymisestä ja myötätunnon vähenemisestä. Naisten tapa verkostoitua on hyvä asia, mutta sillä on negatiivinenkin puoli.

• Anonyymi

http://www.e-pages.dk/ilkkapohjalainen/1229/article/1852097/13/1/render/?token=d4916530e9cf687c2fd95a1c8ca535d8&vl_app_id=fi.ilkkapohjalainen.areader&vl_app_version=1.9.0&vl_platform=android
      OTSIKKO ... SYNTYVYYDELLÄ SUOMI NOUSUUN !

Mutta siinä se onkin ja tähän tarvitaan vain yksi kysymys MITEN ?
      Se mitä ja mikä Suomessa ei varmasti edesauta lasten syntyvyyden lisääntymistä on tämä vihervasemmistolainen politiikka kaikkien translakeineen, suvaitsevaisuuden tyrkyttämisineen, Opetushallituksen opetuslakeineen yms.
      Jo vuosi tuhansia ihmiset ovat lisääntyneet ja siihen on tarvittu mies ja nainen tai nainen ja mies. Tämä biologinen toimenpide ei totuutta muuksi muuta.
      MIES JA MIES, SIITÄ EI SYNNY KUIN PASKAA.
      NAINEN JA NAINEN, SAMA JUTTU.
      TRANS.....ON SE NYT VOI OLLA SITTEN JOKIN MUU.
      ELÄIMETKIN LISÄÄNTYMISEEN TARVITAAN NAARAS JA KOIRAS JA NÄIHIN EI IHMISEN KANNATA SEKAANTUA.

TUULIMYLLYJÄ VASTAAN ON TURHA TAISTELLA

• Anonyymi

Syntyvyys laskee koska miehet ei pidä itsestään huolta ja pyri kehittämään itseään. Sitten katkerina valitetaan ettei naiset huoli. "Femakko" salaliittoteorioitanne suoltamalla varmistatte vain sen ettei yksikään nainen tule rakastumaan teihin ja jäätte katkeriksi inceleiksi.

• Anonyymi

Älä ole femakko katkera vaikka et ole saanutkaan miestä, tai ole vaan :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ole femakko katkera vaikka et ole saanutkaan miestä, tai ole vaan :D

Yksikään nainen ei tule ikinä rakastumaan sinuun. Tulet jäämään yksin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksikään nainen ei tule ikinä rakastumaan sinuun. Tulet jäämään yksin

Heh, minä olen ihan omasta tahdostani ilman suomifemakkoja, ne rakastuneet saa ihan vapaasti valita kenet tahansa muun. Matuja haluavat saatte mennä ulkomaille mokkakyrsän perässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh, minä olen ihan omasta tahdostani ilman suomifemakkoja, ne rakastuneet saa ihan vapaasti valita kenet tahansa muun. Matuja haluavat saatte mennä ulkomaille mokkakyrsän perässä.

Ketjuja kun lukee,niin sama äijä täällä kommentoi ja valittaa ja vinkuu ja vikisee naiset sitä ja naiset tätä. Eikö ole muuta tekemistä,kuin roikkua kommentoimassa ja vinkumassa samasta aiheesta vuodesta toiseen. Kannattais hankkia ihan oikee elämä. Mitä tällä ainaisella vinkumisella voitat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketjuja kun lukee,niin sama äijä täällä kommentoi ja valittaa ja vinkuu ja vikisee naiset sitä ja naiset tätä. Eikö ole muuta tekemistä,kuin roikkua kommentoimassa ja vinkumassa samasta aiheesta vuodesta toiseen. Kannattais hankkia ihan oikee elämä. Mitä tällä ainaisella vinkumisella voitat.

Varmasti olet oikeassa että teitä tyhmiä femakkoja on paljon, vaikka itse oletkin eniten aivopieremässä. Olet varmasti huomannut myös että femakkous tekee mahoksi ja katkeraksi vanhaksi piiaksi :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti olet oikeassa että teitä tyhmiä femakkoja on paljon, vaikka itse oletkin eniten aivopieremässä. Olet varmasti huomannut myös että femakkous tekee mahoksi ja katkeraksi vanhaksi piiaksi :D

Pitäähän sun aina puolustella tavalla tai toisella typerää itseäsi. On oltava köyhä elämä,kun jaksaa vinkua samasta aiheesta vuodesta toiseen. Edelleen mitä tällä voitat. Jotain tyydytystä vissiin. Aika naurettava tapaus olet.

• Anonyymi

Alkuasukkaat uhraa elukoita jumalilleen vaikka mulkku olisi miten ympärileikattu niin kehitysmaa vaikuttaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      292
      6396
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2019
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1780
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1241
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      14
      1235
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      168
      1143
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1116
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1011
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      50
      991
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      962
    Aihe