Olen ylpeästi alkoholisti!

Anonyymi-ap

Otan joka päivä alkoo olutta ym. Miten sontasepot kommentoi tätä?
Kuolo korjaa kun aika on. Mutta elän täysillä! Huumeita viina naisia ja rahaa, maailma on täynnä kaikenlaista pahaa....? Lauloi Popedan Pate💟

21

881

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minusta mainstream-räppipoppiasenne tarkoittaa, että voin koska vaan vaikka tappaa kenet vaan, ainakin epäsuorasti, koska olen Voittaja Elämässä, Ja se on hullun siistiä. Kuka muu muka?

    • Anonyymi

      Valitettavasti ennen kuolon korjaamista voi olla edessä pitempikin tuskallinen ja rankka vaihe sairastamisineen.
      Päihteet kun eivät ketään helpolla elämästä päästä.
      Itse en ole menneisyydestäni kovinkaan ylpeä, ainoastaan siitä ylpeä, että olen edelleen hengissä menneisyydestäni huolimatta.

    • Anonyymi

      Erittäin hyvin sanottu!

    • Anonyymi

      Kehottaisin miettimään päämäärääsi. Jos tässä elämässäsi alkoholi ja päihteet on elämäsi sisältö etkä välitä Jeesuksesta niin kohtalosi kerrotaan Raamatussa. Jeesus voi antaa halun raitistua ja auttaa siinä. Ei välttämättä kertarysäyksellä mutta pikkuhiljaa.
      Jumala rakastaa sinua niin paljon mutta jos sinä et häntä rakasta niin hän oikeudenmukaisena tuomarina lähettää sinut helvettiin

      • Anonyymi

        Miksi vedät raamattua tähän asiaan, luuletko jotenkin että se auttaa ihmistä lopettamaan juomisen
        Se joka lopettaa on ihminen ihanaisen ja se päätös tulee ainoastaan häneltä, taoåpaa olla niin että yhtenä päivänä on niin huonossa kunnossa ettei henikipihise ja viedään sairaalaan missä makaa pari viikkoa hyvin huonossa kunnossa , silloin alkoholisti ykeensä tajuaa mitä viina tekee äjotkut kuolevat alkoholi myrkytykseen toiset ei


    • Anonyymi

      Vasta kun raitistuin niin tajusin, että jokaisen juopon taustalla on tosiaan ne 20 ihmistä, jotka kärsivät sen yhden juomisesta.
      Sen todellisen hinnan siitä juomisesta maksavat ensisijaisesti lapset ja puoliso, ja sitten omat vanhemmat. Nämä syyttävät eniten itseään sen yhden itsekeskeisen juopon juomisesta.
      Ja se juoppo väittää että juominen on ihan vaan sen oma asia.

    • Anonyymi

      Kuvittelet vaan, että naisia ja rahaa riittää. Erehdyt, sinulla pitää olla rahaa, niin naisia saattaa riittää. Riippuu sinusta ja rahoistasi. Tämän päivän naisilla on omat rahat.
      Ota pois alkot ja oluet.
      Pärjäät kyllä Olet osasi valinnut ja seurasi myös.

    • Anonyymi

      Kaikeksi onneksi on vielä yksi ylpeydenaihe sinulla jäljellä. Tulee se hetki, jolloin alkoholismistasi ei enää voi ylpeillä. mutta ei silloin varmaan ole ihailijoitakaan enää kuulolla. Niin että huoli pois.
      Ylpeästi vain päin mäntyä!

    • Anonyymi

      Tämä on myös fundalisti-uskiksen aloituksia.
      Täysinä pyöreinä hän haki Alkosta miedon viinipullon.
      Olisittepa nähneet hänen ilmeensä kun äijä riepotti vinkkupulloa ilman kassia ulos.

    • Anonyymi

      Yksikään alkoholisti ei ole ylpeä ongelmastaan.
      Toki niin voi väittää, se on ainoastaan itsensä huijaamista.
      Mutta jos ajatus rauhoittaa omaa mieltä, niin siitä vaan.

    • Anonyymi

      Tämä on elämäntapa. Säätelen viihdedokaamisen siten etteivät päivittäiset puuhat häiriinny. Olemme eläkeläispariskunta. Minä hoidan taloudessamme likimain kaiken.
      Ennakoin tarpeet kuten kuljetukset jolloin edellisenä päivän pidän huolen, että olen ajamaan lähtiessäni puhalluskunnossa.
      Aamujanoon saatan juoda yhden oluen mutta muuten naukkailen brandyä, brandyn ja Amareton yhdistelmää, rommia, jotain valittua likööriä kuten esimerkiksi Black Velvet karameloa, harvemmin viskiä.
      Kerran vuodessa laboratoriossa. Kaikki arvot, ml maksa, kunnossa.

      • Anonyymi

        Labrat ok, mutta onko pääsi kunnossa ?
        Siis onko ahdistuksia, masennusta, mielialojen heittelyä ?
        Oletko tyytyväinen käytökseesi ja elämäntapaasi ?
        Onko vaimo tyytyväinen juomiseesi ?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sä kuulut päivään jokaiseen" - mikäs siinä; jonkinlainen valintahan se viinan etäpesäkkeenä eläminenkin on.

        https://www.youtube.com/watch?v=u93u_At-hr8

        Tuo on kyllä totta, itsehän ne valinnat kukin tekee.
        Mitäs siihen muut sanomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Labrat ok, mutta onko pääsi kunnossa ?
        Siis onko ahdistuksia, masennusta, mielialojen heittelyä ?
        Oletko tyytyväinen käytökseesi ja elämäntapaasi ?
        Onko vaimo tyytyväinen juomiseesi ?

        Päästä on vaikea itse sanoa uskottavasti mitään.
        Syksyllä uusittavan 80v ajokortin saamista en epäile.
        Kaksi keskimmäistä kohtaa? En ole havainnut häiriöitä.
        Toistan. Minä hoidan taloudessamme likimain kaiken!
        Läpi elämänsä täysraitis vaimoni ei ole huomauttanut kuin kerran, kymmeniä vuosia sitten.
        Espanjan asunnollamme huomautti kerran, että lounaan voisi tehdä täysin selvin päin. Jotain maustetta oli lipsahtanut hänen mielestään turhan paljon.
        Muovinen kitalakeni eliminoi osan makuaististani.


    • Anonyymi

      Oma valinta.

    • Et tiedä alkoholismista mitään. Kymmenen vuoden päästä ehkä tiedät. Ehkä.

      • Anonyymi

        Kyllä ryyppäämisen helposti kestää , toista se on kun rapula tärisyttää ja hikoiluttaa y.m.


    • Anonyymi

      Mikä on sellaista "täysillä elämistä"?
      Ainakin itse koen yksinäisyyttä eikä toisten alkoholia juovien kanssa synny ystävyyssuhteita eikä myöskään mitään mielekästä ajanviettoa.
      Pyörin vain asunnon sisällä enkä keksi mitään muuta ajanviettoa kuin istua tietokoneen ääressä.

      • Anonyymi

        Miksei voisi mennä jonnekin ihmisten ilmoille, jonnekin missä porukka on selvin päin ?
        Onko se täysi mahdottomuus ?
        Olen toipunut alkoholisti itse, ja tykkään osallistua selväpäiseen, järkevään toimintaan muiden ihmisten kanssa.


    • Anonyymi

      Otan osaa :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11154
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3113
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2964
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2167
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1928
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1765
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1704
    9. 85
      1678
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe