Otan joka päivä alkoo olutta ym. Miten sontasepot kommentoi tätä?
Kuolo korjaa kun aika on. Mutta elän täysillä! Huumeita viina naisia ja rahaa, maailma on täynnä kaikenlaista pahaa....? Lauloi Popedan Pate💟
Olen ylpeästi alkoholisti!
21
999
Vastaukset
- Anonyymi
Minusta mainstream-räppipoppiasenne tarkoittaa, että voin koska vaan vaikka tappaa kenet vaan, ainakin epäsuorasti, koska olen Voittaja Elämässä, Ja se on hullun siistiä. Kuka muu muka?
- Anonyymi
Valitettavasti ennen kuolon korjaamista voi olla edessä pitempikin tuskallinen ja rankka vaihe sairastamisineen.
Päihteet kun eivät ketään helpolla elämästä päästä.
Itse en ole menneisyydestäni kovinkaan ylpeä, ainoastaan siitä ylpeä, että olen edelleen hengissä menneisyydestäni huolimatta. - Anonyymi
Erittäin hyvin sanottu!
- Anonyymi
Kehottaisin miettimään päämäärääsi. Jos tässä elämässäsi alkoholi ja päihteet on elämäsi sisältö etkä välitä Jeesuksesta niin kohtalosi kerrotaan Raamatussa. Jeesus voi antaa halun raitistua ja auttaa siinä. Ei välttämättä kertarysäyksellä mutta pikkuhiljaa.
Jumala rakastaa sinua niin paljon mutta jos sinä et häntä rakasta niin hän oikeudenmukaisena tuomarina lähettää sinut helvettiin- Anonyymi
Miksi vedät raamattua tähän asiaan, luuletko jotenkin että se auttaa ihmistä lopettamaan juomisen
Se joka lopettaa on ihminen ihanaisen ja se päätös tulee ainoastaan häneltä, taoåpaa olla niin että yhtenä päivänä on niin huonossa kunnossa ettei henikipihise ja viedään sairaalaan missä makaa pari viikkoa hyvin huonossa kunnossa , silloin alkoholisti ykeensä tajuaa mitä viina tekee äjotkut kuolevat alkoholi myrkytykseen toiset ei
- Anonyymi
Vasta kun raitistuin niin tajusin, että jokaisen juopon taustalla on tosiaan ne 20 ihmistä, jotka kärsivät sen yhden juomisesta.
Sen todellisen hinnan siitä juomisesta maksavat ensisijaisesti lapset ja puoliso, ja sitten omat vanhemmat. Nämä syyttävät eniten itseään sen yhden itsekeskeisen juopon juomisesta.
Ja se juoppo väittää että juominen on ihan vaan sen oma asia. - Anonyymi
Kuvittelet vaan, että naisia ja rahaa riittää. Erehdyt, sinulla pitää olla rahaa, niin naisia saattaa riittää. Riippuu sinusta ja rahoistasi. Tämän päivän naisilla on omat rahat.
Ota pois alkot ja oluet.
Pärjäät kyllä Olet osasi valinnut ja seurasi myös. - Anonyymi
Kaikeksi onneksi on vielä yksi ylpeydenaihe sinulla jäljellä. Tulee se hetki, jolloin alkoholismistasi ei enää voi ylpeillä. mutta ei silloin varmaan ole ihailijoitakaan enää kuulolla. Niin että huoli pois.
Ylpeästi vain päin mäntyä! - Anonyymi
Tämä on myös fundalisti-uskiksen aloituksia.
Täysinä pyöreinä hän haki Alkosta miedon viinipullon.
Olisittepa nähneet hänen ilmeensä kun äijä riepotti vinkkupulloa ilman kassia ulos. - Anonyymi
Yksikään alkoholisti ei ole ylpeä ongelmastaan.
Toki niin voi väittää, se on ainoastaan itsensä huijaamista.
Mutta jos ajatus rauhoittaa omaa mieltä, niin siitä vaan. - Anonyymi
Tämä on elämäntapa. Säätelen viihdedokaamisen siten etteivät päivittäiset puuhat häiriinny. Olemme eläkeläispariskunta. Minä hoidan taloudessamme likimain kaiken.
Ennakoin tarpeet kuten kuljetukset jolloin edellisenä päivän pidän huolen, että olen ajamaan lähtiessäni puhalluskunnossa.
Aamujanoon saatan juoda yhden oluen mutta muuten naukkailen brandyä, brandyn ja Amareton yhdistelmää, rommia, jotain valittua likööriä kuten esimerkiksi Black Velvet karameloa, harvemmin viskiä.
Kerran vuodessa laboratoriossa. Kaikki arvot, ml maksa, kunnossa.- Anonyymi
Labrat ok, mutta onko pääsi kunnossa ?
Siis onko ahdistuksia, masennusta, mielialojen heittelyä ?
Oletko tyytyväinen käytökseesi ja elämäntapaasi ?
Onko vaimo tyytyväinen juomiseesi ? - Anonyymi
"Sä kuulut päivään jokaiseen" - mikäs siinä; jonkinlainen valintahan se viinan etäpesäkkeenä eläminenkin on.
https://www.youtube.com/watch?v=u93u_At-hr8 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sä kuulut päivään jokaiseen" - mikäs siinä; jonkinlainen valintahan se viinan etäpesäkkeenä eläminenkin on.
https://www.youtube.com/watch?v=u93u_At-hr8Tuo on kyllä totta, itsehän ne valinnat kukin tekee.
Mitäs siihen muut sanomaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Labrat ok, mutta onko pääsi kunnossa ?
Siis onko ahdistuksia, masennusta, mielialojen heittelyä ?
Oletko tyytyväinen käytökseesi ja elämäntapaasi ?
Onko vaimo tyytyväinen juomiseesi ?Päästä on vaikea itse sanoa uskottavasti mitään.
Syksyllä uusittavan 80v ajokortin saamista en epäile.
Kaksi keskimmäistä kohtaa? En ole havainnut häiriöitä.
Toistan. Minä hoidan taloudessamme likimain kaiken!
Läpi elämänsä täysraitis vaimoni ei ole huomauttanut kuin kerran, kymmeniä vuosia sitten.
Espanjan asunnollamme huomautti kerran, että lounaan voisi tehdä täysin selvin päin. Jotain maustetta oli lipsahtanut hänen mielestään turhan paljon.
Muovinen kitalakeni eliminoi osan makuaististani.
- Anonyymi
Oma valinta.
Et tiedä alkoholismista mitään. Kymmenen vuoden päästä ehkä tiedät. Ehkä.
- Anonyymi
Kyllä ryyppäämisen helposti kestää , toista se on kun rapula tärisyttää ja hikoiluttaa y.m.
- Anonyymi
Mikä on sellaista "täysillä elämistä"?
Ainakin itse koen yksinäisyyttä eikä toisten alkoholia juovien kanssa synny ystävyyssuhteita eikä myöskään mitään mielekästä ajanviettoa.
Pyörin vain asunnon sisällä enkä keksi mitään muuta ajanviettoa kuin istua tietokoneen ääressä.- Anonyymi
Miksei voisi mennä jonnekin ihmisten ilmoille, jonnekin missä porukka on selvin päin ?
Onko se täysi mahdottomuus ?
Olen toipunut alkoholisti itse, ja tykkään osallistua selväpäiseen, järkevään toimintaan muiden ihmisten kanssa.
- Anonyymi
Otan osaa :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289