Mikä olisi halvin keino minulle?

Anonyymi-ap

Minulla kaksi sim korttia, toinen tablettiin ja toinen kännykkään. Kännykällä en juuri soita, tekstiviestejä käytän reilummin. Käyttö kuitenkin hyvin vähäistä. Kännyn liittymästä en viitsisi paljoa maksaa. Tuntuu vaan maksavan kun kaikissa liittymäpaketeissa on se netin käyttö ja kaiken maailman viisgeet mukana. Tabletilla käytän nettiä kevyesti, iltalehdet, youtube yms... Ei mitään striimailuja, spotifyä tms... Olen siis melkoinen digiseniori. Nyt maksan 35e näistä kahdesta liittymästä. Ois vissiin joku hotspot jolla pystyis kikkaileen, mutta kun ei sitäkään viittis opetella. Easy going. Tarjotkaa neuvoa viisaamnat digiasioihin perehtyneet...

15

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ... Ja vielä lisäyksenä etten kännyyni halua nettiä. Ois kai sekin yksi vaihtoehto että luopuisin tabletista ja nettiä käyttäisin puhelimellani sitten vaan...

      • Anonyymi

        ... Eikä prepaidkään kiinnosta, kun tarttis sit kaikille ilmoittaa uusi numeroni...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ... Eikä prepaidkään kiinnosta, kun tarttis sit kaikille ilmoittaa uusi numeroni...

        Omamoka sitten! Pidä kallis liittymäsi ja jopa kaksi kun yksikin riittää?
        Olet jaksanut ilmoitella aikoinaan numerosi mutta nyt se onkin hankalaa???


    • Anonyymi

      Kännykkään Moi rajaton 18 euroa/kk liittymä ja sen jakaa tablettimeen. Ei ole mitään järkeä pitää kahta liittymää kun yhden voi helposti jakaa tablettimeen..

      • Anonyymi

        Kallis MOI perii 4e/kk jos tayttää puheluihin tai tekstareihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kallis MOI perii 4e/kk jos tayttää puheluihin tai tekstareihin

        Niin maxsimissaan eli halvaksi tulee.


    • Anonyymi

      Saunalahti latausliittymä voisi sopia sinun käyttöösi. Siinä maksaisit puheluista, tekstareista ja netistä vain omn käyttösi mukaan. Voit myös siirtää nykyisen numerosi joltain toiselta operaattorilta kuin Elisa/Saunalahti siihen.

      https://elisa.fi/kauppa/puheliittymat/latausliittymat

      • Anonyymi

        Kiitos! Tää taitaa olla mulle... Nää digijutut on niitä mihin en aikaani jaksa uhrata, niin ei oo tullut perehdyttyä. Kun ei netit sun muut tietskajutut nappaa sit pskan vertaa. Tarvii marssia elisan myymälään ja löytää tablettiin kans joku pakettitsydeemi. Nyt saa dna rahastus loppua. Niillä on kyllä ollut kusituksen maku toiminnassa ennenkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! Tää taitaa olla mulle... Nää digijutut on niitä mihin en aikaani jaksa uhrata, niin ei oo tullut perehdyttyä. Kun ei netit sun muut tietskajutut nappaa sit pskan vertaa. Tarvii marssia elisan myymälään ja löytää tablettiin kans joku pakettitsydeemi. Nyt saa dna rahastus loppua. Niillä on kyllä ollut kusituksen maku toiminnassa ennenkin...

        Puhut DNA rahastuksesta mutta hankit tablettimeen täysin turhan ja satoja euroja maksavan liittymän.. Ei mitään järkeä moisessa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut DNA rahastuksesta mutta hankit tablettimeen täysin turhan ja satoja euroja maksavan liittymän.. Ei mitään järkeä moisessa..

        No ei oo mitään järkeä tosiaan. Olisivat vaan katsos juurikin sieltä dnasta voineet tämän kertoa minulle, eikä vaan kusettaa ja rahastaa. Katsos nykyisessä yritysfilosofiassa kuuluu palvella asiakasta eikä kusettaa. Mikä tässä nyt oli vaikea käsittää??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei oo mitään järkeä tosiaan. Olisivat vaan katsos juurikin sieltä dnasta voineet tämän kertoa minulle, eikä vaan kusettaa ja rahastaa. Katsos nykyisessä yritysfilosofiassa kuuluu palvella asiakasta eikä kusettaa. Mikä tässä nyt oli vaikea käsittää??

        Ei kannata välittää tuon välihuutelijan palstahäirikön provosoinneista. Sehän on täällä joka paikassa haastamassa vain riitaa. Luulee olevansa joku palstakingi, joka tietää kaikesta kaiken eikä hyväksy mitään, mikä vähänkin poikkeaa sen omista luutuneista tavoista tehdä asioita.

        Suunnitelmasi hankkia latausliittymä kännykkään ja edullinen dataliittymä/-paketti tablettiin on aivan ok, vaikka nyt sitten ehkä pari euroa kuussa voisitkin säästää käyttämällä jotain rajaton-pakettia kännykässä jakaen siitä aina tarvittaessa nettiyhteyden hotspotilla tablettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata välittää tuon välihuutelijan palstahäirikön provosoinneista. Sehän on täällä joka paikassa haastamassa vain riitaa. Luulee olevansa joku palstakingi, joka tietää kaikesta kaiken eikä hyväksy mitään, mikä vähänkin poikkeaa sen omista luutuneista tavoista tehdä asioita.

        Suunnitelmasi hankkia latausliittymä kännykkään ja edullinen dataliittymä/-paketti tablettiin on aivan ok, vaikka nyt sitten ehkä pari euroa kuussa voisitkin säästää käyttämällä jotain rajaton-pakettia kännykässä jakaen siitä aina tarvittaessa nettiyhteyden hotspotilla tablettiin.

        Ei ole ok vaan rahan tuhlaamista täysin turhaan! Ei mitään järkeä siinä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei oo mitään järkeä tosiaan. Olisivat vaan katsos juurikin sieltä dnasta voineet tämän kertoa minulle, eikä vaan kusettaa ja rahastaa. Katsos nykyisessä yritysfilosofiassa kuuluu palvella asiakasta eikä kusettaa. Mikä tässä nyt oli vaikea käsittää??

        Se pitää itse älytä että sen yhteyden voi jakaa puhelimesta ja näin välttää uuden liittymän ostamisen.. Niin tyhmä ei saa olla ettei tätä tajua.


    • Anonyymi

      Puheluiin ja tekstiviesteihin kuukausimaksuton prepaid.
      Alun jälkeen vähällä käytöllä 5e/vuosi.

      Nettiin 15...16 e/kk prepaid (usein 20 e/5viikkoa)

    • Anonyymi

      Olet kahden liittymän moka ja lypsykohde!Omamoka siis kyseessä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      78
      3168
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1962
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1821
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1518
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1375
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1365
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1089
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1008
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      834
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      830
    Aihe