Pitää olla vähintään 3G, ja pieni näppäimillä, koska älypuhelimeni on miniSIM mutta en jaksa aina kantaa tuota hiton jättimäistä raahattavaa läpyskää mukana, koko on liian suuri ja näyttö on liian pieni :F
Ja pitää pystyä helposti vaihtamaaan miniSIM-kortti puhelimestas toiseen.
... hiton raahattavan kokoiset älyläpyskät...
Nyt pitää jostain hyvä peruspuhelin johon käy mini-SIM kortti.
5
475
Vastaukset
- Anonyymi
Näytön pitää olla suurempi kuin puhelimen fyysinen koko.
Itse asiassa Massachusettsin teknologiainstituutti on kehittelemässä tuon kaltaista jotain projektioon perustuvaa näyttöteknologiaa. - Anonyymi
hyvä heti tuli mainos vertaa.fi, keksit eli evästeet auttavat joskus...
- Anonyymi
Mitäpä teet sillä 3G:llä kun operaattorit ovat juuri purkamassa koko tekniikkaa.
- Anonyymi
Käytettynä Nokia vanha peruspuhelin. Hankkaa uudet vastaavanlaiset.
- Anonyymi
Tässä on pari vanhaa vuoden 2019 mallia, joissa on mini-Sim ja 4G - Nokia 220 4G Dual Sim ja Energizer Energy E241s. Saattavat olla nekin hankalia löytää enää nykyään varsinkaan suomenkielisellä valikolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819