Transihminen

Anonyymi-ap

Jos nainen, joka luulee olevansa mies, on transmies ja mies, joka luulee olevansa nainen on transnainen, niin onko transihminen jokin eläin, joka luulee olevansa ihminen?

Jos on ongelmia muistaa, mitä transmies tai transnainen tarkoittikaan, niin hyvä nyrkkisääntö on: vaihda sanan 'trans' tilalle 'leikki'. Siinä on asian ydin!

5

531

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olin ajatellut tehdä aloituksen aiheesta, mutta ehkä sitä voisi jatkaa tähän, voitaisko lopettaa transtaustaisten pitäminen transihmisinä? Woket mussuttaa minulle jatkuvasti, kuinka olen valkoinen heteromies ja niin olenkin, en voi mitenkään prosessin jälkeen perustella olevani joku ihmeen trans? Transhan on sellainen, joka on jotenkin poikkeava ja josta näkee, että tuo on nyt kahta eri sukupuolta. Eli voitaisko me normaalit prosessin läpikäyneet olla vaan ihan taviksia?

• Anonyymi

Noinhan se järjellä ajateltuna menisi, mutta tosiasiassa vaatii stealthin. Ja koska kaikki ns.normaalit miehet ja naiset elää huomaamatta heitä ei ole, vähän kuten maskuliinisia homoja ja ennakkoluulot on ja pysyy.

• Anonyymi

Kun korjausprosessi on ohi, on vain mies tai nainen jolla on transtausta.

• Anonyymi

Transihminen on ns. sateenvarjonimike jota on käytetty kaikista eri transvaihtoehdoista.

• Anonyymi

Minusta on hienoa, että sukupuoli-identiteettejä ja seksuaalisen suuntautumisen lokeroita on nykyään jo noin 50 ja lisää kehitellään kaiken aikaa. Itse olen tällä hetkellä autoromanttinen sapioseksuaali. Ihmisen on niin tärkeää asettaa itsensä tiettyyn ahtaaseen lokeroon voidakseen vapaasti kokea ja ilmaista seksuaalisuuttaan. Omaan lokeroon ahtautuminen ja muiden lokeroiden halveksinta on tärkeä osa nuoren henkistä hyvinvointia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      80
      3529
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1792
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      106
      1102
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1075
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      923
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      164
      840
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      836
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      791
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      59
      769
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      735
    Aihe