Transihminen

Anonyymi-ap

Jos nainen, joka luulee olevansa mies, on transmies ja mies, joka luulee olevansa nainen on transnainen, niin onko transihminen jokin eläin, joka luulee olevansa ihminen?

Jos on ongelmia muistaa, mitä transmies tai transnainen tarkoittikaan, niin hyvä nyrkkisääntö on: vaihda sanan 'trans' tilalle 'leikki'. Siinä on asian ydin!

5

558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olin ajatellut tehdä aloituksen aiheesta, mutta ehkä sitä voisi jatkaa tähän, voitaisko lopettaa transtaustaisten pitäminen transihmisinä? Woket mussuttaa minulle jatkuvasti, kuinka olen valkoinen heteromies ja niin olenkin, en voi mitenkään prosessin jälkeen perustella olevani joku ihmeen trans? Transhan on sellainen, joka on jotenkin poikkeava ja josta näkee, että tuo on nyt kahta eri sukupuolta. Eli voitaisko me normaalit prosessin läpikäyneet olla vaan ihan taviksia?

• Anonyymi

Noinhan se järjellä ajateltuna menisi, mutta tosiasiassa vaatii stealthin. Ja koska kaikki ns.normaalit miehet ja naiset elää huomaamatta heitä ei ole, vähän kuten maskuliinisia homoja ja ennakkoluulot on ja pysyy.

• Anonyymi

Kun korjausprosessi on ohi, on vain mies tai nainen jolla on transtausta.

• Anonyymi

Transihminen on ns. sateenvarjonimike jota on käytetty kaikista eri transvaihtoehdoista.

• Anonyymi

Minusta on hienoa, että sukupuoli-identiteettejä ja seksuaalisen suuntautumisen lokeroita on nykyään jo noin 50 ja lisää kehitellään kaiken aikaa. Itse olen tällä hetkellä autoromanttinen sapioseksuaali. Ihmisen on niin tärkeää asettaa itsensä tiettyyn ahtaaseen lokeroon voidakseen vapaasti kokea ja ilmaista seksuaalisuuttaan. Omaan lokeroon ahtautuminen ja muiden lokeroiden halveksinta on tärkeä osa nuoren henkistä hyvinvointia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      259
      9698
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      176
      5462
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      155
      5075
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      65
      4757
    5. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      189
      2268
    6. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      11
      2175
    7. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      300
      1799
    8. Minkälainen auto

Kaivatullasi on? Väri/Merkki? :)
      Ikävä
      88
      1498
    9. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      21