Jos nainen, joka luulee olevansa mies, on transmies ja mies, joka luulee olevansa nainen on transnainen, niin onko transihminen jokin eläin, joka luulee olevansa ihminen?
Jos on ongelmia muistaa, mitä transmies tai transnainen tarkoittikaan, niin hyvä nyrkkisääntö on: vaihda sanan 'trans' tilalle 'leikki'. Siinä on asian ydin!
Transihminen
5
556
Vastaukset
- Anonyymi
Olin ajatellut tehdä aloituksen aiheesta, mutta ehkä sitä voisi jatkaa tähän, voitaisko lopettaa transtaustaisten pitäminen transihmisinä? Woket mussuttaa minulle jatkuvasti, kuinka olen valkoinen heteromies ja niin olenkin, en voi mitenkään prosessin jälkeen perustella olevani joku ihmeen trans? Transhan on sellainen, joka on jotenkin poikkeava ja josta näkee, että tuo on nyt kahta eri sukupuolta. Eli voitaisko me normaalit prosessin läpikäyneet olla vaan ihan taviksia?
- Anonyymi
Noinhan se järjellä ajateltuna menisi, mutta tosiasiassa vaatii stealthin. Ja koska kaikki ns.normaalit miehet ja naiset elää huomaamatta heitä ei ole, vähän kuten maskuliinisia homoja ja ennakkoluulot on ja pysyy.
- Anonyymi
Kun korjausprosessi on ohi, on vain mies tai nainen jolla on transtausta.
- Anonyymi
Transihminen on ns. sateenvarjonimike jota on käytetty kaikista eri transvaihtoehdoista.
- Anonyymi
Minusta on hienoa, että sukupuoli-identiteettejä ja seksuaalisen suuntautumisen lokeroita on nykyään jo noin 50 ja lisää kehitellään kaiken aikaa. Itse olen tällä hetkellä autoromanttinen sapioseksuaali. Ihmisen on niin tärkeää asettaa itsensä tiettyyn ahtaaseen lokeroon voidakseen vapaasti kokea ja ilmaista seksuaalisuuttaan. Omaan lokeroon ahtautuminen ja muiden lokeroiden halveksinta on tärkeä osa nuoren henkistä hyvinvointia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset24817355Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"17812333Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El556101Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään694935MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny194930Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.264052Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta843625Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja223593Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1403095NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun312435