Sano mies että tykkäät ja haluat olla tekemisissä?

Anonyymi-ap

Haluan kuulla sen nyt 😭 Valehtele vaikka.

56

808

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä se varmaan susta tykkää ja haluaa olla tekemisissä.

      • Anonyymi

        Bullshit


      • Anonyymi

        Kiitos tuo jo vähän piristi.


    • Anonyymi

      Lopeta tuo , ei kukaan mies jaksa tuollaista itkupilliä.
      Kaikki sun viestit on tuota samaa vollottamista.
      Voi vaan kuvitella mitä se olis irl.
      Ryhdistäydy.
      Tsemppiä elämääsi.

      • Anonyymi

        Itketään yhdessä trollin vedätystä 😭😭


      • Anonyymi

        Minä taas en jaksa tuollaisia mitättömiä kommentteja. Kyllä minua on ennenkin miehen jaksanu ihan hyvin.


      • Anonyymi

        Ei tarvi ryhdistäytyä, keskittää vaan katseensa tiukasti johonkin kauempana olevaan kohteeseen. Tädäm, et ole enää murheen murtama.


      • Anonyymi

        Juuri näin. Ihan kamalaa vonkaamista. Menis äkkiä halut tollasesta ämmästä


      • Anonyymi

        Vastaako kiukkumies taas ite aloitukseensa kenties? En ois taas arvannu


    • Anonyymi

      Kyllä tykkään! ja haluun olla tekemisissä.

      • Anonyymi

        Kiitos kaunis, tuon halusin vaan tietää. Ehkä nyt voin nukkua hetken. Hyvää yötä ja kiitos.


    • Anonyymi

      Luota sydämen ääneen.

      • Anonyymi

        Ei siihen oo luottamista.


      • Anonyymi

        Oikeasti hyvä ohje. Tuo on oikeasti paras ohje, koska sydän tietää. Hyvää yötä .


    • Anonyymi

      Kyllä uskon että haluaa olla kirjoittiko joku jo, että luota sydämen ääneen…

      • Anonyymi

        Noin joku kirjoitti jo ja se oli hyvin sanottu.


    • Anonyymi

      Tykkään susta T-nainen ja haluun olla tekemisissä ja tutustua.

      • Anonyymi

        Ai tää on joltain t naiselta?


      • Anonyymi

        Minä en ole T enkä aio vuoksesi sellaiseksi muuttua.


      • Anonyymi

        Etkä tykkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai tää on joltain t naiselta?

        Ei tod ole aloitus t naiselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tod ole aloitus t naiselta.

        Mistä sää sen tiedät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sää sen tiedät?

        Siitä että olen aloittaja. Nyt menen oikeasti nukkumaan en klikkaa enää kertaakaan. Rakastan miestä enkä ole t.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä että olen aloittaja. Nyt menen oikeasti nukkumaan en klikkaa enää kertaakaan. Rakastan miestä enkä ole t.

        Olet t niin kuin trolli.


      • Anonyymi

        Niin kuka tykkää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet t niin kuin trolli.

        Kerro hei tästä lisää tahtoo lukea😂 sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole T enkä aio vuoksesi sellaiseksi muuttua.

        This is lit


    • Anonyymi

      Yhdelle nais3lle voisin tuon sanoa, eikä tarvitsisi edes valehdella..

    • Anonyymi

      Halyan olla kanssasi tekemisissä enkä nyt valehtele vaan ihan tosi haluan nyt rauhoittua ja miettiä asioita mutta laita minulle viestiä en ole vihainen mistään

    • Anonyymi

      Ehkä kannattaisi puhua suoraan. Varmasti haluaisi olla tekemisissä.

    • Anonyymi

      No haluan haluan jo se on totta... Olen niin lähellä kuin lähin puhelin.

      • Anonyymi

        Jos olet hän niin kurkin tänään whatsappiasi. Kyllä siitä yksi sydän lähtisi helposti, mutta olisiko se jo ahdistelua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olet hän niin kurkin tänään whatsappiasi. Kyllä siitä yksi sydän lähtisi helposti, mutta olisiko se jo ahdistelua?

        Ei vaan normaalia tunteiden paljastamista tai esille tuontia ja lähestymistä... Ei siinä mitään väärää ole! Minä tykkäisin ihan super paljon ja rupeais faksia tulemaan mutta ei liikaa kumminkaan enkä mitenkään ahdistelisi tai painostaisi mitään vaan voisin pari kivaa viestiä laittaa takaisin... Niissä voisi kans olla merkkejä hellyyden osoituksestani ja siitä miten tykkäsin kun lähestyit... Valinta on sinun haluatko lähestyä vai käydä vaan wasappi kuvaa kattelemassa 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan normaalia tunteiden paljastamista tai esille tuontia ja lähestymistä... Ei siinä mitään väärää ole! Minä tykkäisin ihan super paljon ja rupeais faksia tulemaan mutta ei liikaa kumminkaan enkä mitenkään ahdistelisi tai painostaisi mitään vaan voisin pari kivaa viestiä laittaa takaisin... Niissä voisi kans olla merkkejä hellyyden osoituksestani ja siitä miten tykkäsin kun lähestyit... Valinta on sinun haluatko lähestyä vai käydä vaan wasappi kuvaa kattelemassa 😊

        Puhut vähän mutta asiaa 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut vähän mutta asiaa 🙂

        No kiitos 😊 ei se vaan taida johtaa kuitenkaan suoraan yhteydenottoon. Kunhan vaan täällä vähän höpötellään... Kivaa viikonloppua sinulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kiitos 😊 ei se vaan taida johtaa kuitenkaan suoraan yhteydenottoon. Kunhan vaan täällä vähän höpötellään... Kivaa viikonloppua sinulle

        Kyllä se auttoi. On vaan raskas viikko takana enkä jaksa tänään mitään. Mutta susta oli ihan apua uskaltamisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kiitos 😊 ei se vaan taida johtaa kuitenkaan suoraan yhteydenottoon. Kunhan vaan täällä vähän höpötellään... Kivaa viikonloppua sinulle

        Sullekin kivaa viikonloppua.


    • Anonyymi

      Miten olet tehnyt rahasi? Olet elänyt etuoikeutettuna, et järjelläsi. Mut on laitettu epäoikeudenmukaiseen tilanteeseen, jossa tyhmemmät ihmiset tulevat neuvomaan kuin yksinkertaisesta. Järjelläsi et ole rahojasi tehnyt.

      • Anonyymi

        Täh? En ole elänyt etuoikeutettuna, olen köyhästä perheestä, jokainen penni on omaa tienestiä, järjelläni ansaittua. Mutta sinua en tunne, hus siitä.


    • Anonyymi

      Toiset saa vailla katetta etuoikeutettuna oli se mitä tahansa, toiset menettää alistettuna ja epäoikeudenmukaisuudessa.

      • Anonyymi

        Ei liity aloittajaan etuoikeudet. Olen vaan sua fiksumpi ja tienannut omalla päällä pientä taskurahaa😄


      • Anonyymi

        Okej


    • Anonyymi

      Miehet yleensä rakastaa naisen salaperäistä hymyä ja ajatusta että nainen saattaa osata lukea miestä enemmän kuin sallittua.
      https://youtu.be/S6XaX1TfwwQ

    • Anonyymi

      Olet kaverina ihan jees.

      • Anonyymi

        Tuokin varmaan olisi parempi kertoa irl, kuin täällä laittaa jonkun randomin postauksen alle aiheuttamaan sekaannusta kaikissa lukijoissa?


      • Anonyymi

        Noin minä olettaisin sen miehenkin vastaavan. Ihmetyttäisi kyllä miksi hän kuvittelisi tällaisten juttujen sekaan tunnisteettomaan aloitukseen jonkun ihan jees kaverin eikä jotain ketä kaipaa oikeasti 😄 Ei, kyllä sen on pakko olla troIIin vastaus.


    • Anonyymi

      No sittenhän sinun olisi pitänyt käyttää suoraa viestintää eikä massavistintäkanavaa.
      Eli suoraan miehen kännykkään viestiä!

      • Anonyymi

        Ei se oikeasti musta tykkää siksi olen täällä nyt.


    • Anonyymi

      Jakuinkas meinasit että valheelle pohjautuvalla suhteella on pienintäkään mahdollisuutta olla edes toimiva

      • Anonyymi

        Miksi te omitte näitä? En ole hänelle valehdellut koskaan mitään.


    • Anonyymi

      Haluan haluan olla tekemisissä koko ajan

      • Anonyymi

        Huijaatko? Ai niin käskin valehdella.


    • Anonyymi

      Please

    • Hoh hoh.. ..noi tarvii kuuleppas syyn ensin….ja tulevat ihan itsestään sitten kun se on ansaittua ensin…

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      599
      16475
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      52
      14808
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      381
      9301
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      45
      5389
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      11
      4572
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      171
      3109
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      118
      1875
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      57
      1359
    9. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      94
      1282
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1237
    Aihe