Jennifer asui epämääräisessä asuin talossa, jossa mm. sisätyöt ja puutarhatyöt
olivat kesken ja suurin osa asunnoista oli tyhjillään. Suurin osa työntekijöistä, jotka
tekivät töitä myös Jenniferin asunnossa, olivat laittomia siirtolaisia.
Jenniferin auto löydettiin myöhemmin. Jenniferin auton läheiselle parkkipaikalle jättänyt mies tallentui valvontakameraan. Entäs jos Jennifer lavastikin itse oman katoamisensa?Ja mies oli hänen apurinsa? Mitään ei ole löytynyt. Ovatko auton avaimet lojuneet jonkun keittiön tai lipaston laatikossa? Vaikea kuvitella, että
matu työläinen, vaikka välineitä olisi ollut saatavilla, näkis kuitenkaan niin paljoa
vaivaa, että kaivais vartavasten kaivinkoneella kuoppaa, johon laittaa ruumis. Yleensä ruumis tulee jossain vaiheessa esiin. Mitään muutakaan Jenniferille kuuluvaa ei ole löytynyt, ei edes korvakorua, vaateiden riekaleita, kenkiä, käsilaukkua tsm. Ja ne auton avaimetkin ovat kateissa. Kaikki löytymättömyys,kuten
vihjeiden vähyys tsm; kukaan ei ole rehennellyt Jenniferin sieppaamisella/tappamisella. Viittaavat kaikki siihen, että Jennifer katosi itse vapaaehtoisesti.
Jennifer Kesse, Orlando Florida 2006 katosiko itse?
Anonyymi-ap
1
549
Vastaukset
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17911123H
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2936567Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652039- 1801780
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151257- 1191251
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181681163Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71136RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j521025Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411021Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288962