Kesä on tullut!

aurinkoinen

Mahtava keli tänään! Hellerajatkin jo rikkoutuneet. Kuinka moni on jo uinut?

5

335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emannuus

      ennen vappua eka kerran, jäiden seassa.
      Kylmä vesi laittaa veren kiertämään.
      Ja töiden jälkeen on pakko lämmittää sauna ja käydä virkistäytymässä.
      Ja on kiva laitella kaikkia istutuksia pihalle ja kukkia amppeleihin...tuli äkkiä tuo kesä sittenkin.
      Toukokuun puolivälissä tuntui, ettei kelit millään lämpiä. Mutta onneksi olemme saaneet nauttia parista ihanasta päivästä.
      Tietty nyt on tämä työkiireiden huippu pahimmillaan, kunnes saa viljat maahan ja heinille lannoitteet sekä eläimet ulos...sitten alkaa oikea kesä.:)

      • emannuus!

        Kirjoitin viestin ihan vain jo sillä, kun täällä ei tunnu olevan muuta kuin riitelyä tästä maatalouden ihannuudesta. Ajattelin panna ikään kuin porukat ällikälle, kun on jotain muutakin juttua täällä. Koko suomenmaa heräämässä kesään talven jäljeltä, nauttikaamme siitä! Vaan ei, kun täällä vain tapellaan samoista asioista jutusta toiseen? Tähän foorumiin ei viitsi kovin enää katsellakaan! HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!


      • emannuus
        emannuus! kirjoitti:

        Kirjoitin viestin ihan vain jo sillä, kun täällä ei tunnu olevan muuta kuin riitelyä tästä maatalouden ihannuudesta. Ajattelin panna ikään kuin porukat ällikälle, kun on jotain muutakin juttua täällä. Koko suomenmaa heräämässä kesään talven jäljeltä, nauttikaamme siitä! Vaan ei, kun täällä vain tapellaan samoista asioista jutusta toiseen? Tähän foorumiin ei viitsi kovin enää katsellakaan! HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!

        vähän arvelinkin.:))
        Jatka vaan tätä positiivisen sanoman tuontia tännekin palstalle...sitä me tarvitsemme.
        Minulla on vähän sama juttu, ei enää viitsi edes paljon kirjoittaa saati lukea noita paskajuttuja.
        Nautitaan tästä kauniista Suomen luonnosta, vaikka vähän myrskyääkin nyt.:)
        Kaunis kesäilta, rantasauna, makkaranpaistoa ja ystävien kanssa oleskelua, elämää kauneimmillaan.:)


      • emannuus kirjoitti:

        vähän arvelinkin.:))
        Jatka vaan tätä positiivisen sanoman tuontia tännekin palstalle...sitä me tarvitsemme.
        Minulla on vähän sama juttu, ei enää viitsi edes paljon kirjoittaa saati lukea noita paskajuttuja.
        Nautitaan tästä kauniista Suomen luonnosta, vaikka vähän myrskyääkin nyt.:)
        Kaunis kesäilta, rantasauna, makkaranpaistoa ja ystävien kanssa oleskelua, elämää kauneimmillaan.:)

        vaikka aamulla töihin joutuu lähtemäänkin.


      • emannuus
        kawasaki250 kirjoitti:

        vaikka aamulla töihin joutuu lähtemäänkin.

        Sitäpä se on, mutta onhan joillakin kuitenkin viikonloppuvapaat, jolloin saa nukkua ja levätä.
        Seitsemänä päivänä viikossa on herättävä aamulypsylle kello 5.30 ja työpäivä päättyy kello 19.00, mitä nyt vielä iltatarkastukset navetalla ja jos poikimisia niin sitten ei nukutakaan yhteen tai kahteen tai jopa pahimmillaan kolmeen yöhön.
        Mutta mikä on se ihanin asia, on kuitenkin vielä jonkinlainen vapaus omasta työstään.
        Ja illat ovat luonnon helmassa järven rannalla todellisia levonhetkiä, se antaa voimia joka aamuiseen heräämiseen ja pitkään päivään.
        Ja kun on oma kulta rinnalla kulkemassa ja ihanat lapset, ei elämältä muuta enää kaipaa.:)
        Ja oma rauha, ei naapureita muutaman metrin päässä.:)
        Eikö elämä olekin ihanaa?:)
        Tämä on sitä idylliä, mitä raha eikä rikkaus korvaa.:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe