Mahtava keli tänään! Hellerajatkin jo rikkoutuneet. Kuinka moni on jo uinut?
Kesä on tullut!
5
335
Vastaukset
- emannuus
ennen vappua eka kerran, jäiden seassa.
Kylmä vesi laittaa veren kiertämään.
Ja töiden jälkeen on pakko lämmittää sauna ja käydä virkistäytymässä.
Ja on kiva laitella kaikkia istutuksia pihalle ja kukkia amppeleihin...tuli äkkiä tuo kesä sittenkin.
Toukokuun puolivälissä tuntui, ettei kelit millään lämpiä. Mutta onneksi olemme saaneet nauttia parista ihanasta päivästä.
Tietty nyt on tämä työkiireiden huippu pahimmillaan, kunnes saa viljat maahan ja heinille lannoitteet sekä eläimet ulos...sitten alkaa oikea kesä.:)- emannuus!
Kirjoitin viestin ihan vain jo sillä, kun täällä ei tunnu olevan muuta kuin riitelyä tästä maatalouden ihannuudesta. Ajattelin panna ikään kuin porukat ällikälle, kun on jotain muutakin juttua täällä. Koko suomenmaa heräämässä kesään talven jäljeltä, nauttikaamme siitä! Vaan ei, kun täällä vain tapellaan samoista asioista jutusta toiseen? Tähän foorumiin ei viitsi kovin enää katsellakaan! HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!
- emannuus
emannuus! kirjoitti:
Kirjoitin viestin ihan vain jo sillä, kun täällä ei tunnu olevan muuta kuin riitelyä tästä maatalouden ihannuudesta. Ajattelin panna ikään kuin porukat ällikälle, kun on jotain muutakin juttua täällä. Koko suomenmaa heräämässä kesään talven jäljeltä, nauttikaamme siitä! Vaan ei, kun täällä vain tapellaan samoista asioista jutusta toiseen? Tähän foorumiin ei viitsi kovin enää katsellakaan! HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!
vähän arvelinkin.:))
Jatka vaan tätä positiivisen sanoman tuontia tännekin palstalle...sitä me tarvitsemme.
Minulla on vähän sama juttu, ei enää viitsi edes paljon kirjoittaa saati lukea noita paskajuttuja.
Nautitaan tästä kauniista Suomen luonnosta, vaikka vähän myrskyääkin nyt.:)
Kaunis kesäilta, rantasauna, makkaranpaistoa ja ystävien kanssa oleskelua, elämää kauneimmillaan.:) emannuus kirjoitti:
vähän arvelinkin.:))
Jatka vaan tätä positiivisen sanoman tuontia tännekin palstalle...sitä me tarvitsemme.
Minulla on vähän sama juttu, ei enää viitsi edes paljon kirjoittaa saati lukea noita paskajuttuja.
Nautitaan tästä kauniista Suomen luonnosta, vaikka vähän myrskyääkin nyt.:)
Kaunis kesäilta, rantasauna, makkaranpaistoa ja ystävien kanssa oleskelua, elämää kauneimmillaan.:)vaikka aamulla töihin joutuu lähtemäänkin.
- emannuus
kawasaki250 kirjoitti:
vaikka aamulla töihin joutuu lähtemäänkin.
Sitäpä se on, mutta onhan joillakin kuitenkin viikonloppuvapaat, jolloin saa nukkua ja levätä.
Seitsemänä päivänä viikossa on herättävä aamulypsylle kello 5.30 ja työpäivä päättyy kello 19.00, mitä nyt vielä iltatarkastukset navetalla ja jos poikimisia niin sitten ei nukutakaan yhteen tai kahteen tai jopa pahimmillaan kolmeen yöhön.
Mutta mikä on se ihanin asia, on kuitenkin vielä jonkinlainen vapaus omasta työstään.
Ja illat ovat luonnon helmassa järven rannalla todellisia levonhetkiä, se antaa voimia joka aamuiseen heräämiseen ja pitkään päivään.
Ja kun on oma kulta rinnalla kulkemassa ja ihanat lapset, ei elämältä muuta enää kaipaa.:)
Ja oma rauha, ei naapureita muutaman metrin päässä.:)
Eikö elämä olekin ihanaa?:)
Tämä on sitä idylliä, mitä raha eikä rikkaus korvaa.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581