Mahtava keli tänään! Hellerajatkin jo rikkoutuneet. Kuinka moni on jo uinut?
Kesä on tullut!
5
335
Vastaukset
- emannuus
ennen vappua eka kerran, jäiden seassa.
Kylmä vesi laittaa veren kiertämään.
Ja töiden jälkeen on pakko lämmittää sauna ja käydä virkistäytymässä.
Ja on kiva laitella kaikkia istutuksia pihalle ja kukkia amppeleihin...tuli äkkiä tuo kesä sittenkin.
Toukokuun puolivälissä tuntui, ettei kelit millään lämpiä. Mutta onneksi olemme saaneet nauttia parista ihanasta päivästä.
Tietty nyt on tämä työkiireiden huippu pahimmillaan, kunnes saa viljat maahan ja heinille lannoitteet sekä eläimet ulos...sitten alkaa oikea kesä.:)- emannuus!
Kirjoitin viestin ihan vain jo sillä, kun täällä ei tunnu olevan muuta kuin riitelyä tästä maatalouden ihannuudesta. Ajattelin panna ikään kuin porukat ällikälle, kun on jotain muutakin juttua täällä. Koko suomenmaa heräämässä kesään talven jäljeltä, nauttikaamme siitä! Vaan ei, kun täällä vain tapellaan samoista asioista jutusta toiseen? Tähän foorumiin ei viitsi kovin enää katsellakaan! HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!
- emannuus
emannuus! kirjoitti:
Kirjoitin viestin ihan vain jo sillä, kun täällä ei tunnu olevan muuta kuin riitelyä tästä maatalouden ihannuudesta. Ajattelin panna ikään kuin porukat ällikälle, kun on jotain muutakin juttua täällä. Koko suomenmaa heräämässä kesään talven jäljeltä, nauttikaamme siitä! Vaan ei, kun täällä vain tapellaan samoista asioista jutusta toiseen? Tähän foorumiin ei viitsi kovin enää katsellakaan! HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!
vähän arvelinkin.:))
Jatka vaan tätä positiivisen sanoman tuontia tännekin palstalle...sitä me tarvitsemme.
Minulla on vähän sama juttu, ei enää viitsi edes paljon kirjoittaa saati lukea noita paskajuttuja.
Nautitaan tästä kauniista Suomen luonnosta, vaikka vähän myrskyääkin nyt.:)
Kaunis kesäilta, rantasauna, makkaranpaistoa ja ystävien kanssa oleskelua, elämää kauneimmillaan.:) emannuus kirjoitti:
vähän arvelinkin.:))
Jatka vaan tätä positiivisen sanoman tuontia tännekin palstalle...sitä me tarvitsemme.
Minulla on vähän sama juttu, ei enää viitsi edes paljon kirjoittaa saati lukea noita paskajuttuja.
Nautitaan tästä kauniista Suomen luonnosta, vaikka vähän myrskyääkin nyt.:)
Kaunis kesäilta, rantasauna, makkaranpaistoa ja ystävien kanssa oleskelua, elämää kauneimmillaan.:)vaikka aamulla töihin joutuu lähtemäänkin.
- emannuus
kawasaki250 kirjoitti:
vaikka aamulla töihin joutuu lähtemäänkin.
Sitäpä se on, mutta onhan joillakin kuitenkin viikonloppuvapaat, jolloin saa nukkua ja levätä.
Seitsemänä päivänä viikossa on herättävä aamulypsylle kello 5.30 ja työpäivä päättyy kello 19.00, mitä nyt vielä iltatarkastukset navetalla ja jos poikimisia niin sitten ei nukutakaan yhteen tai kahteen tai jopa pahimmillaan kolmeen yöhön.
Mutta mikä on se ihanin asia, on kuitenkin vielä jonkinlainen vapaus omasta työstään.
Ja illat ovat luonnon helmassa järven rannalla todellisia levonhetkiä, se antaa voimia joka aamuiseen heräämiseen ja pitkään päivään.
Ja kun on oma kulta rinnalla kulkemassa ja ihanat lapset, ei elämältä muuta enää kaipaa.:)
Ja oma rauha, ei naapureita muutaman metrin päässä.:)
Eikö elämä olekin ihanaa?:)
Tämä on sitä idylliä, mitä raha eikä rikkaus korvaa.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381