Kesä on tullut!

aurinkoinen

Mahtava keli tänään! Hellerajatkin jo rikkoutuneet. Kuinka moni on jo uinut?

5

335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emannuus

      ennen vappua eka kerran, jäiden seassa.
      Kylmä vesi laittaa veren kiertämään.
      Ja töiden jälkeen on pakko lämmittää sauna ja käydä virkistäytymässä.
      Ja on kiva laitella kaikkia istutuksia pihalle ja kukkia amppeleihin...tuli äkkiä tuo kesä sittenkin.
      Toukokuun puolivälissä tuntui, ettei kelit millään lämpiä. Mutta onneksi olemme saaneet nauttia parista ihanasta päivästä.
      Tietty nyt on tämä työkiireiden huippu pahimmillaan, kunnes saa viljat maahan ja heinille lannoitteet sekä eläimet ulos...sitten alkaa oikea kesä.:)

      • emannuus!

        Kirjoitin viestin ihan vain jo sillä, kun täällä ei tunnu olevan muuta kuin riitelyä tästä maatalouden ihannuudesta. Ajattelin panna ikään kuin porukat ällikälle, kun on jotain muutakin juttua täällä. Koko suomenmaa heräämässä kesään talven jäljeltä, nauttikaamme siitä! Vaan ei, kun täällä vain tapellaan samoista asioista jutusta toiseen? Tähän foorumiin ei viitsi kovin enää katsellakaan! HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!


      • emannuus
        emannuus! kirjoitti:

        Kirjoitin viestin ihan vain jo sillä, kun täällä ei tunnu olevan muuta kuin riitelyä tästä maatalouden ihannuudesta. Ajattelin panna ikään kuin porukat ällikälle, kun on jotain muutakin juttua täällä. Koko suomenmaa heräämässä kesään talven jäljeltä, nauttikaamme siitä! Vaan ei, kun täällä vain tapellaan samoista asioista jutusta toiseen? Tähän foorumiin ei viitsi kovin enää katsellakaan! HYVÄÄ KESÄÄ KAIKILLE!

        vähän arvelinkin.:))
        Jatka vaan tätä positiivisen sanoman tuontia tännekin palstalle...sitä me tarvitsemme.
        Minulla on vähän sama juttu, ei enää viitsi edes paljon kirjoittaa saati lukea noita paskajuttuja.
        Nautitaan tästä kauniista Suomen luonnosta, vaikka vähän myrskyääkin nyt.:)
        Kaunis kesäilta, rantasauna, makkaranpaistoa ja ystävien kanssa oleskelua, elämää kauneimmillaan.:)


      • emannuus kirjoitti:

        vähän arvelinkin.:))
        Jatka vaan tätä positiivisen sanoman tuontia tännekin palstalle...sitä me tarvitsemme.
        Minulla on vähän sama juttu, ei enää viitsi edes paljon kirjoittaa saati lukea noita paskajuttuja.
        Nautitaan tästä kauniista Suomen luonnosta, vaikka vähän myrskyääkin nyt.:)
        Kaunis kesäilta, rantasauna, makkaranpaistoa ja ystävien kanssa oleskelua, elämää kauneimmillaan.:)

        vaikka aamulla töihin joutuu lähtemäänkin.


      • emannuus
        kawasaki250 kirjoitti:

        vaikka aamulla töihin joutuu lähtemäänkin.

        Sitäpä se on, mutta onhan joillakin kuitenkin viikonloppuvapaat, jolloin saa nukkua ja levätä.
        Seitsemänä päivänä viikossa on herättävä aamulypsylle kello 5.30 ja työpäivä päättyy kello 19.00, mitä nyt vielä iltatarkastukset navetalla ja jos poikimisia niin sitten ei nukutakaan yhteen tai kahteen tai jopa pahimmillaan kolmeen yöhön.
        Mutta mikä on se ihanin asia, on kuitenkin vielä jonkinlainen vapaus omasta työstään.
        Ja illat ovat luonnon helmassa järven rannalla todellisia levonhetkiä, se antaa voimia joka aamuiseen heräämiseen ja pitkään päivään.
        Ja kun on oma kulta rinnalla kulkemassa ja ihanat lapset, ei elämältä muuta enää kaipaa.:)
        Ja oma rauha, ei naapureita muutaman metrin päässä.:)
        Eikö elämä olekin ihanaa?:)
        Tämä on sitä idylliä, mitä raha eikä rikkaus korvaa.:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe