Avoinsuhde.

Anonyymi-ap

Minulla on auto johon miehelläni on avoin suhde,suulinen sellainen.
Minulle lankeaa kaikki käyttö kulut maksettavaksi vuosittain.
Ainoastaan hän käyttää autoa omiin tarkoituksiin.
Mikä on avoimensuhteen tarkoitus,voisko olla tällainen myös muissa
avoimissa suhteissa.Olen kyllä alkanut katsella ,samassa rapussa asuvaa Reinoa sillä
silmällä,hänellä kun on traktori uusi.

7

406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Napit loppu?

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

❤️ ­N­­­y­­­m­­f­o­m­­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17911269b

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Vai on Seppo katselemassa uutta miestä.

• Anonyymi

Eikö tunnu loukkaavalta kun kumppani alkaa lässyttää entisistä avoimista suhteistaan?
      Varsinkin siinä 50 vaihdevuosien kohdalla,kun viisari alkaa pysyä vain ala-sennossa.
      Homoilu ja Lespoilu alkaa vähentyä,samalla riipuvuus toisesta ihmisestä lisääntyä.

• Anonyymi

Minulla oli avovaimo johon minulla oli avoinsuhde.laskut tulivat minun maksettavaksi.
      Vanhetessa irtisanoin suhteen . Omistus-asunnostani. Kalliiksi tuli avoinsuhde.näin jälkikäteen ajatellen.Nyt vietän hoitokodissa täyshoidolla,muiden tyttöjen kanssa
      avointasuhdetta.Meillä kaikilla on niin mukavaa!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi

Minä olen johtava virkamies ja minulla on jalkavaimo ja liuta muita naisia joista jalkavaimo ei tiedä. En halua erota koska vaimo veisi rahani ja varmaan talonkin ja kaikki katsovat olen epäonnistunut luuseri. Aion päästä eläkkeelle niin etten ole eronnut. Olisi huono kohta cv ssä. Minusta on vain alkanut tuntua että monet näkevät kulissini läpi . Jalkavaimon luo pyörämatka panemaan ja matkustamme yhdessä mistä tulee joskus sanomista ulkopuolisilta. Mutta tähän niin tottunut kuitenkin. Vaimolle keksin milloin mitäkin tarinoita työmatkoista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen johtava virkamies ja minulla on jalkavaimo ja liuta muita naisia joista jalkavaimo ei tiedä. En halua erota koska vaimo veisi rahani ja varmaan talonkin ja kaikki katsovat olen epäonnistunut luuseri. Aion päästä eläkkeelle niin etten ole eronnut. Olisi huono kohta cv ssä. Minusta on vain alkanut tuntua että monet näkevät kulissini läpi . Jalkavaimon luo pyörämatka panemaan ja matkustamme yhdessä mistä tulee joskus sanomista ulkopuolisilta. Mutta tähän niin tottunut kuitenkin. Vaimolle keksin milloin mitäkin tarinoita työmatkoista.

Jalkavaimosi kuulemma vanha ja venynyt siis turhaan kehuskelet . Nuorta et enää saa heh heee.. ja Kaikki teidät Vaasassa tietää .

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      72
      4408
    2. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      58
      2955
    3. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      14
      2578
    4. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      16
      2415
    5. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      86
      1761
    6. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1496
    7. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      194
      1312
    8. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      80
      1223
    9. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      86
      1191
    10. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      27
      894
    Aihe