Koirapuiston toiminnasta Suomussalmella. Huolettaa, huolettaa niin pirusti homma. Koirapuistoon menevällä pihatiellä on liikennemerkki, mikä ilmaisee, että vain huoltoajo sallittu aidatun koirapuiston läheisyyteen. Kuitenkin koiratarhalle ajetaan omin luvin, aivan tarhan oven eteen. Päästetään rakki tarhaan paskomaan, eikä itse vaivauduta edes käymään häkin sisällä, paskamaista hommaa.
Kun näkee kyseistä hommaa, niin pitäisikö soittaa hätänumeroon, vai mitä tehrä.
Neuvoton
Koirapuiston toiminnasta Suomussalmella
42
1337
Vastaukset
- Anonyymi
Ei varmaan hätänumeroon kannata soittaa..
Ota kuva tarhan eteen pysäköidystä autosta ja linkitä kuva tälle suoli24 -palstalle!- Anonyymi
Näinpä sitten vissiin...
Neuvoton
- Anonyymi
Mene seisomaan portille ja anna selvät ohjeet. Elä täällä valita.
- Anonyymi
Lain mukaan koiran ulkoiluttavan on kerättävä ulosteen kadulta ja koirapuistosta. Ei muuta kuin keruupussit taskuun ja toimeksi.
Sitähän jääpi auton alle jos alakaa koirankakkaa noukkimaan katulta. Empä oo nähny että koirat tekkeevät tarpeensa kavulle.
- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Sitähän jääpi auton alle jos alakaa koirankakkaa noukkimaan katulta. Empä oo nähny että koirat tekkeevät tarpeensa kavulle.
Sokeako oot! Kaikki kadut täynnä koiran paskaa.
- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Minäpä oon nähnyt ja ihmettelen suuresti, miksi omistaja ei voi esim. potkaista niitä pientareelle. Syväyksenkadulla usein pökäleet keskellä kävelytietä. Koirat pois tällaisilta omistajilta.
Anonyymi kirjoitti:
Autot lyttää ne kakat jos niitä on katuja täönnä.
Anonyymi kirjoitti:
Minäpä oon nähnyt ja ihmettelen suuresti, miksi omistaja ei voi esim. potkaista niitä pientareelle. Syväyksenkadulla usein pökäleet keskellä kävelytietä. Koirat pois tällaisilta omistajilta.
Kävelyteillä niitä kakkoja on näkyny. Voepi olla ihmisten jeännöksiäki seassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jalkakäytävät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jalkakäytävät.
Eikä tämä ongelma ole yksin taajamassa.
Kyllä sitä itseään on perukassa ja yksityisteillä myös.
Vaikka minulla ei ole koiraa.
- Anonyymi
Kerrotko, että missä tämä puisto täällä on?
Olen aivan ulalla tästä.
Olen harkinnut koiran hankkimista, mutta kuulostaa huonolle.
On ihmisiä, jotka hädin tuskin itse pääsevät ulos, mutta silti heillä on koiria. Se on väärin! - Anonyymi
Pitäsi tehä laki että ei koiria saa pitää kaupungeissa ja asutuskeskuksissa. Ei olisi koiranpaska ongelmaa kaduilla.
- Anonyymi
Koiravero, oisko 1000€/rakki sopiva.
- Anonyymi
Sama koskee sinua. Et sais kulkea ilman avustajaa. Etkä paskosi kaduille.
- Anonyymi
Jos on vara pitää koiraa, on euroja ostaa kakkapussejakin.
- Anonyymi
Aivan, juuri näin.
Jos otetaan koira, niin myös pussit mukaan!
- Anonyymi
Kyllä on Neuvottomalla nyt ongelma. Täytyy elämän olla Neuvottomalla todella hyvin raiteillaan kun ei enää muuta miettimistä ole kuin koirahäkin käyttäjien autojen parkkeeraus.
- Anonyymi
Kyllä pahempaa on, kun on puristettuja kaljatölkkejä kadut täynnä. Jotka ei kelpaa pullonpalautus automaattiin. Tai joitain viron tuliaisia. Onneksi ei ole enää lasipulloja. Ja sirpaleita kadun pielet täynnä.
Ja on grilliruoka törkyjä pitkin toria, vaikka roskis vieressä. Valittakaa niistäkin. Ennen juoksenteli koirat vappaana kylällä. Empä muista että oesivat tehneet tarpeensa kävelyteille. Kusasivat kuitenki valopylyväesiin ja talavisin oli aurattu tienvarsi keltasennaan niin näki liikkua iliman valoja piimmeelläki.
- Anonyymi
Missä tämä puisto on?
- Anonyymi
Kävele kohti räksytystä
- Anonyymi
Ämmän palolaitoksen takana. Ämmänsaaren puoleisessa päässä, ennen emäjokea.
Opasteet sinne puuttuvat vieläkin.
Opastaja- Anonyymi
Kiitos!
Sitähän minäkin, että ei ole opasteita.
Siltoihin on varaa😃😉🙃 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos!
Siltoihin on varaa😃😉🙃Kiitos kiittämisestä. Outoo hommoo kaikkinensa.
Opastaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos!
Siltoihin on varaa😃😉🙃Ompaha opastukset...
- Anonyymi
Näkisittäpä Siikarannan suoralla miten paljon on koiria ja miten paljon paskovat siihen kävelytien/kevyenliikenteen väylän pientareelle..Eikä kukaan koiranomistaja siivoa niitä paskoja!!
Oon kiinnittäny vuosi vuosia sitten siihen huomioni kävellessäni ilman koiraa sitä väliä!! Että silleen….- Anonyymi
Jos niin häiritsee. Tee hyvän miehen työ ja kerää ne paskat. Vaikka et ite ois sinne paskonutkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos niin häiritsee. Tee hyvän miehen työ ja kerää ne paskat. Vaikka et ite ois sinne paskonutkaan.
Kusi kuivaa ja paska murenoo! On teillä pienet ympyrät, kun koeran paska soapi nuin kiihyksiin!!
- Anonyymi
Jos sitä siltaa ei olisi tehty, niin kunnalla olisi ollut varaa palkata kokoaikainen paskankerääjä koirapuistoon.
Taloustieteilijä- Anonyymi
Kun kävelette niin kerätkää ulosteet.
Anonyymi kirjoitti:
Kun kävelette niin kerätkää ulosteet.
Tosiaan...kävelijät ottakkee kakkapusseja mukkaan ja noukikkaa poekkeen kakat teiltä.
- Anonyymi
Kukahan tuon ammatinimikkeen haluaisi itselleen??
- Anonyymi
Poroille kans vero. Oisko 1200 per poro sopiva. On meinaa poron paskaa uimarannat täynnä ja tien pientareet kans. Poromiehet pussittamaan paskaa pusseihin.
- Anonyymi
Just löysin kadulta kassillisen poronpaskaa. Kuka on omistaja kelle voin lähettää ne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just löysin kadulta kassillisen poronpaskaa. Kuka on omistaja kelle voin lähettää ne?
Keneltä lie kassi unohtunut?
- Anonyymi
Juu, minäkin olen sen huomannut. Ei se niin saa olla...
- Anonyymi
Mie oon hyvillään, ku jokin muukin on huomannut assiin.
Neuvoton Anonyymi kirjoitti:
Mie oon hyvillään, ku jokin muukin on huomannut assiin.
NeuvotonHyvä että oot hyvilläsi.
- Anonyymi
..kovasti tärkiä se lemmikki on joillekin , myönnetään... vaan kun 98 % koiranomistajista pilaa kaikkien maineen , lienee oikeudenmukaista ja demokraattista hieman tasata kustannuksia ja nostaa se koiravero takaisin ja sille tasolle että tuntuu .. siirtykööt hoivaamistarvetta kokevat vaikka undulaattien tai akvaariokalojen passailuun ...
- Anonyymi
Eihän koira tarhasta tarvi paskoja kerätä, nehän maatuu sinne!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389