Koirapuiston toiminnasta Suomussalmella

Anonyymi-ap

Koirapuiston toiminnasta Suomussalmella. Huolettaa, huolettaa niin pirusti homma. Koirapuistoon menevällä pihatiellä on liikennemerkki, mikä ilmaisee, että vain huoltoajo sallittu aidatun koirapuiston läheisyyteen. Kuitenkin koiratarhalle ajetaan omin luvin, aivan tarhan oven eteen. Päästetään rakki tarhaan paskomaan, eikä itse vaivauduta edes käymään häkin sisällä, paskamaista hommaa.

Kun näkee kyseistä hommaa, niin pitäisikö soittaa hätänumeroon, vai mitä tehrä.

Neuvoton

41

1240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei varmaan hätänumeroon kannata soittaa..
      Ota kuva tarhan eteen pysäköidystä autosta ja linkitä kuva tälle suoli24 -palstalle!

      • Anonyymi

        Näinpä sitten vissiin...

        Neuvoton


    • Anonyymi

      Mene seisomaan portille ja anna selvät ohjeet. Elä täällä valita.

    • Anonyymi

      Lain mukaan koiran ulkoiluttavan on kerättävä ulosteen kadulta ja koirapuistosta. Ei muuta kuin keruupussit taskuun ja toimeksi.

      • Sitähän jääpi auton alle jos alakaa koirankakkaa noukkimaan katulta. Empä oo nähny että koirat tekkeevät tarpeensa kavulle.


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        Sitähän jääpi auton alle jos alakaa koirankakkaa noukkimaan katulta. Empä oo nähny että koirat tekkeevät tarpeensa kavulle.

        Sokeako oot! Kaikki kadut täynnä koiran paskaa.


      • Anonyymi
        LumperiA kirjoitti:

        Sitähän jääpi auton alle jos alakaa koirankakkaa noukkimaan katulta. Empä oo nähny että koirat tekkeevät tarpeensa kavulle.

        Minäpä oon nähnyt ja ihmettelen suuresti, miksi omistaja ei voi esim. potkaista niitä pientareelle. Syväyksenkadulla usein pökäleet keskellä kävelytietä. Koirat pois tällaisilta omistajilta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sokeako oot! Kaikki kadut täynnä koiran paskaa.

        Autot lyttää ne kakat jos niitä on katuja täönnä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minäpä oon nähnyt ja ihmettelen suuresti, miksi omistaja ei voi esim. potkaista niitä pientareelle. Syväyksenkadulla usein pökäleet keskellä kävelytietä. Koirat pois tällaisilta omistajilta.

        Kävelyteillä niitä kakkoja on näkyny. Voepi olla ihmisten jeännöksiäki seassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sokeako oot! Kaikki kadut täynnä koiran paskaa.

        Ja jalkakäytävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jalkakäytävät.

        Eikä tämä ongelma ole yksin taajamassa.
        Kyllä sitä itseään on perukassa ja yksityisteillä myös.

        Vaikka minulla ei ole koiraa.


    • Anonyymi

      Kerrotko, että missä tämä puisto täällä on?
      Olen aivan ulalla tästä.

      Olen harkinnut koiran hankkimista, mutta kuulostaa huonolle.

      On ihmisiä, jotka hädin tuskin itse pääsevät ulos, mutta silti heillä on koiria. Se on väärin!

    • Anonyymi

      Pitäsi tehä laki että ei koiria saa pitää kaupungeissa ja asutuskeskuksissa. Ei olisi koiranpaska ongelmaa kaduilla.

      • Anonyymi

        Koiravero, oisko 1000€/rakki sopiva.


      • Anonyymi

        Sama koskee sinua. Et sais kulkea ilman avustajaa. Etkä paskosi kaduille.


    • Anonyymi

      Jos on vara pitää koiraa, on euroja ostaa kakkapussejakin.

      • Anonyymi

        Aivan, juuri näin.
        Jos otetaan koira, niin myös pussit mukaan!


    • Anonyymi

      Kyllä on Neuvottomalla nyt ongelma. Täytyy elämän olla Neuvottomalla todella hyvin raiteillaan kun ei enää muuta miettimistä ole kuin koirahäkin käyttäjien autojen parkkeeraus.

    • Anonyymi

      Kyllä pahempaa on, kun on puristettuja kaljatölkkejä kadut täynnä. Jotka ei kelpaa pullonpalautus automaattiin. Tai joitain viron tuliaisia. Onneksi ei ole enää lasipulloja. Ja sirpaleita kadun pielet täynnä.
      Ja on grilliruoka törkyjä pitkin toria, vaikka roskis vieressä. Valittakaa niistäkin.

    • Ennen juoksenteli koirat vappaana kylällä. Empä muista että oesivat tehneet tarpeensa kävelyteille. Kusasivat kuitenki valopylyväesiin ja talavisin oli aurattu tienvarsi keltasennaan niin näki liikkua iliman valoja piimmeelläki.

    • Anonyymi

      Missä tämä puisto on?

      • Anonyymi

        Kävele kohti räksytystä


    • Anonyymi

      Ämmän palolaitoksen takana. Ämmänsaaren puoleisessa päässä, ennen emäjokea.

      Opasteet sinne puuttuvat vieläkin.

      Opastaja

      • Anonyymi

        Kiitos!
        Sitähän minäkin, että ei ole opasteita.

        Siltoihin on varaa😃😉🙃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos!
        Sitähän minäkin, että ei ole opasteita.

        Siltoihin on varaa😃😉🙃

        Kiitos kiittämisestä. Outoo hommoo kaikkinensa.

        Opastaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos!
        Sitähän minäkin, että ei ole opasteita.

        Siltoihin on varaa😃😉🙃

        Ompaha opastukset...


    • Anonyymi

      Näkisittäpä Siikarannan suoralla miten paljon on koiria ja miten paljon paskovat siihen kävelytien/kevyenliikenteen väylän pientareelle..Eikä kukaan koiranomistaja siivoa niitä paskoja!!
      Oon kiinnittäny vuosi vuosia sitten siihen huomioni kävellessäni ilman koiraa sitä väliä!! Että silleen….

      • Anonyymi

        Jos niin häiritsee. Tee hyvän miehen työ ja kerää ne paskat. Vaikka et ite ois sinne paskonutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos niin häiritsee. Tee hyvän miehen työ ja kerää ne paskat. Vaikka et ite ois sinne paskonutkaan.

        Kusi kuivaa ja paska murenoo! On teillä pienet ympyrät, kun koeran paska soapi nuin kiihyksiin!!


    • Anonyymi

      Jos sitä siltaa ei olisi tehty, niin kunnalla olisi ollut varaa palkata kokoaikainen paskankerääjä koirapuistoon.

      Taloustieteilijä

      • Anonyymi

        Kun kävelette niin kerätkää ulosteet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun kävelette niin kerätkää ulosteet.

        Tosiaan...kävelijät ottakkee kakkapusseja mukkaan ja noukikkaa poekkeen kakat teiltä.


      • Anonyymi

        Kukahan tuon ammatinimikkeen haluaisi itselleen??


    • Anonyymi

      Poroille kans vero. Oisko 1200 per poro sopiva. On meinaa poron paskaa uimarannat täynnä ja tien pientareet kans. Poromiehet pussittamaan paskaa pusseihin.

      • Anonyymi

        Just löysin kadulta kassillisen poronpaskaa. Kuka on omistaja kelle voin lähettää ne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just löysin kadulta kassillisen poronpaskaa. Kuka on omistaja kelle voin lähettää ne?

        Keneltä lie kassi unohtunut?


    • Anonyymi

      Juu, minäkin olen sen huomannut. Ei se niin saa olla...

      • Anonyymi

        Mie oon hyvillään, ku jokin muukin on huomannut assiin.

        Neuvoton


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mie oon hyvillään, ku jokin muukin on huomannut assiin.

        Neuvoton

        Hyvä että oot hyvilläsi.


    • Anonyymi

      ..kovasti tärkiä se lemmikki on joillekin , myönnetään... vaan kun 98 % koiranomistajista pilaa kaikkien maineen , lienee oikeudenmukaista ja demokraattista hieman tasata kustannuksia ja nostaa se koiravero takaisin ja sille tasolle että tuntuu .. siirtykööt hoivaamistarvetta kokevat vaikka undulaattien tai akvaariokalojen passailuun ...

    • Anonyymi

      Eihän koira tarhasta tarvi paskoja kerätä, nehän maatuu sinne!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6059
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      519
      3709
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      186
      3550
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2754
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2489
    6. 283
      2182
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1573
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      108
      1480
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1419
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1210
    Aihe