Gynegologilla transsuilu

Anonyymi-ap

Ihanaa on laittaa kaikki transsuiluvarusteet eli kukkapaita, stringhousut, avohalkiosukkahousut, minihame, korkokengät ja grapehedelmillä täytetyt rintaliivit päälle ja lähteä kikuli reisien välissä gynegologille. Usein komea gynegologi oikein huokaa onnesta kun kikuli karkaa tutkimustuolissa esiin ja tarkastus tehdäänkin takapimppiin🥰🥰

19

555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinkö? Itse kun menin gynekologille, kun en vielä vuodenkaan jälkeen tullut raskaaksi, hän sanoi hyvin tylysti, että he eivät hoida trans-naisia!
      Käsittämätöntä sortoa! Olen nainen! ja minulla on parasta laatua oleva pimpsa, jonka muotoilun olen maksanut omasta pussistani alan parhaalle plastiikkakirurgille!
      Kyllä nykyään gynekologin koulutukseen PITÄISI kuulua myös trans-naisten hoito siinä missä cis-naistenkin!

      • Anonyymi

        Tuo kirjoitus oli näitä sekopääjuttuja, mutta gynekologit hoitavat myös transnaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kirjoitus oli näitä sekopääjuttuja, mutta gynekologit hoitavat myös transnaisia.

        Niinkö? papakokeitako ottavat vai munasarjojen ultraamista???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö? papakokeitako ottavat vai munasarjojen ultraamista???

        Olen ollut papa-kokeessa ja sisätutkimuksia on tehty kun tuli tulehduksia.

        Järkikin sanoo ettei munasarjoja tai kohtua tarvitse tutkia, koska ne puuttuu (kuten joiltakin cis-naisiltakin).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut papa-kokeessa ja sisätutkimuksia on tehty kun tuli tulehduksia.

        Järkikin sanoo ettei munasarjoja tai kohtua tarvitse tutkia, koska ne puuttuu (kuten joiltakin cis-naisiltakin).

        Älä valehtele kultapieni. Transilla ei ole kohdunkaulaa josta ottaa papakoe.
        Jotkut gynekologit ovat aatepohjalta erikoistuneet myös trans-naisten tutkimuksiin, mikä tarkoittaa lähinnä yleislääkärin osaamista ja lähetettä urologille tai antibiootteja pissatulehdukseen, mutta trans-naisten eli tieteellisesti miesten hoito ei kuulu gynekologian tai naistetautien osaamiseen.

        Ehkä tulevaisuudessa, heillä on vankempi tietotaito eturauhassyövistä ja eturauhasen liikakasvusta ym.
        Itse suosittelen että vaikka leikit kuinka naista niin vakavissa terveyttäsi uhkaavissa tapauksissa unohda identifioitumisesi ja menet alan asiantuntevalle lääkärille, koska et ole biologisesti nainen vaan mies.
        Voit olla sosiaalisesti nainen ja virallisesti lakien mukaan nainen, mikä on ihan ok. Mutta älyä silti, että kehosi on miehen.
        Älä aiheuta itsellesi hallaa, menemällä gynekologille. Hän on erikoistunut naisten sukuelimiin, joita sinulla ei ole.
        Ethän halua, että esim. eturauhassyöpädiagnoosisi viivästyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut papa-kokeessa ja sisätutkimuksia on tehty kun tuli tulehduksia.

        Järkikin sanoo ettei munasarjoja tai kohtua tarvitse tutkia, koska ne puuttuu (kuten joiltakin cis-naisiltakin).

        On paljon naisia joilta on poistettu munasarjat ja kohtu mutta he joutuu käymään silti papakokeessa lopunikää.
        näyte otetaan heillä vain emättimen pohjasta joten ihmettelen suuresti, miksi trans-naisilta otetais moinen koe, kun heillä ei ole emätintä? Onko se joku tasa-arvojuttu? Ihan pelleilyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On paljon naisia joilta on poistettu munasarjat ja kohtu mutta he joutuu käymään silti papakokeessa lopunikää.
        näyte otetaan heillä vain emättimen pohjasta joten ihmettelen suuresti, miksi trans-naisilta otetais moinen koe, kun heillä ei ole emätintä? Onko se joku tasa-arvojuttu? Ihan pelleilyä?

        Tiedät sentään jotain, mutta transnainen ei ole eunukki joten otapa selvää vielä lisää transnaisten fysiologiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät sentään jotain, mutta transnainen ei ole eunukki joten otapa selvää vielä lisää transnaisten fysiologiasta.

        Ok. riippuu trans-naisesta, onko hänet kuohittu.
        Tietenkin on trans-naisia, joilla on sen verran järkeä päässä, etteivät he mene ottamaan kosmeettista alapääleikkausta, joista puolet epäonnistuu enemmän tai vähemmän, eli tulee tulehduksia ja verenmyrkytyksiä koska peräaukko on siinä "naapurissa" ulostebakteereineen.
        Värkki voi mennä myös kuolioon.
        Kirurgi voi myös sohaista peräsuolta ja kakkabakteereita voi levitä ympäriinsä.
        Moni joutuu käyttämään useita vuosia, ehkä lopun elämää kakkapussia vyötäröllään, kun suoli on vahingoittunut.
        Vatsaonteloon porattu "reikä" vaatii jatkuvaa dilataatiota koska se on haava, jota keho yrittää "parantaa" eli kuroa umpeen.
        Jokut antavat sen umpeutua koska dilataatio sattuu liikaa.
        Aito emätin puhdistaa ja voitelee itse itsensä. Emätin sisältä, on yhtä steriili ja puhdas kuin paras leikkaussali.
        keinotekoinen "emätin" ei puhdista itse itseään ja on hyvä bakteerialusta.
        hormonit sitten: testosteronin puute miehillä aiheuttaa ahdistusta ja masennusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. riippuu trans-naisesta, onko hänet kuohittu.
        Tietenkin on trans-naisia, joilla on sen verran järkeä päässä, etteivät he mene ottamaan kosmeettista alapääleikkausta, joista puolet epäonnistuu enemmän tai vähemmän, eli tulee tulehduksia ja verenmyrkytyksiä koska peräaukko on siinä "naapurissa" ulostebakteereineen.
        Värkki voi mennä myös kuolioon.
        Kirurgi voi myös sohaista peräsuolta ja kakkabakteereita voi levitä ympäriinsä.
        Moni joutuu käyttämään useita vuosia, ehkä lopun elämää kakkapussia vyötäröllään, kun suoli on vahingoittunut.
        Vatsaonteloon porattu "reikä" vaatii jatkuvaa dilataatiota koska se on haava, jota keho yrittää "parantaa" eli kuroa umpeen.
        Jokut antavat sen umpeutua koska dilataatio sattuu liikaa.
        Aito emätin puhdistaa ja voitelee itse itsensä. Emätin sisältä, on yhtä steriili ja puhdas kuin paras leikkaussali.
        keinotekoinen "emätin" ei puhdista itse itseään ja on hyvä bakteerialusta.
        hormonit sitten: testosteronin puute miehillä aiheuttaa ahdistusta ja masennusta.

        Joo, lähinnä vaan ihmetyttää nuo käsittämättömät pilkkuvirheet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. riippuu trans-naisesta, onko hänet kuohittu.
        Tietenkin on trans-naisia, joilla on sen verran järkeä päässä, etteivät he mene ottamaan kosmeettista alapääleikkausta, joista puolet epäonnistuu enemmän tai vähemmän, eli tulee tulehduksia ja verenmyrkytyksiä koska peräaukko on siinä "naapurissa" ulostebakteereineen.
        Värkki voi mennä myös kuolioon.
        Kirurgi voi myös sohaista peräsuolta ja kakkabakteereita voi levitä ympäriinsä.
        Moni joutuu käyttämään useita vuosia, ehkä lopun elämää kakkapussia vyötäröllään, kun suoli on vahingoittunut.
        Vatsaonteloon porattu "reikä" vaatii jatkuvaa dilataatiota koska se on haava, jota keho yrittää "parantaa" eli kuroa umpeen.
        Jokut antavat sen umpeutua koska dilataatio sattuu liikaa.
        Aito emätin puhdistaa ja voitelee itse itsensä. Emätin sisältä, on yhtä steriili ja puhdas kuin paras leikkaussali.
        keinotekoinen "emätin" ei puhdista itse itseään ja on hyvä bakteerialusta.
        hormonit sitten: testosteronin puute miehillä aiheuttaa ahdistusta ja masennusta.

        Olet kaivanut esiin kaikki mahdolliset komplikaatiot, jotka voivat osua kohdalle. Kyseiset komplikaatiot ovat kuitenkin harvinaisia.

        Niin ja Suomessa tehtyjen leikkausten ja asianmukaisen jälkihoidon jälkeen ei tarvita säännöllistä dilatointia emättimen auki pitämiseen. On sitten asia erikseen, jos henkilöllä on voimakas arpeutumistaipumus, se voi kuroa emätintäkin.

        Jos ei käytä estrogeeneja sen jälkeen kun testosteronit on blokattu, tai tuotanto päättynyt kivesten poiston vuoksi, siitä seuraa menopaussioireet. Tietenkin miehillä testosteronin puute aiheuttaa oireita, mutta tästähän ei ole kyse transnaisen tapauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. riippuu trans-naisesta, onko hänet kuohittu.
        Tietenkin on trans-naisia, joilla on sen verran järkeä päässä, etteivät he mene ottamaan kosmeettista alapääleikkausta, joista puolet epäonnistuu enemmän tai vähemmän, eli tulee tulehduksia ja verenmyrkytyksiä koska peräaukko on siinä "naapurissa" ulostebakteereineen.
        Värkki voi mennä myös kuolioon.
        Kirurgi voi myös sohaista peräsuolta ja kakkabakteereita voi levitä ympäriinsä.
        Moni joutuu käyttämään useita vuosia, ehkä lopun elämää kakkapussia vyötäröllään, kun suoli on vahingoittunut.
        Vatsaonteloon porattu "reikä" vaatii jatkuvaa dilataatiota koska se on haava, jota keho yrittää "parantaa" eli kuroa umpeen.
        Jokut antavat sen umpeutua koska dilataatio sattuu liikaa.
        Aito emätin puhdistaa ja voitelee itse itsensä. Emätin sisältä, on yhtä steriili ja puhdas kuin paras leikkaussali.
        keinotekoinen "emätin" ei puhdista itse itseään ja on hyvä bakteerialusta.
        hormonit sitten: testosteronin puute miehillä aiheuttaa ahdistusta ja masennusta.

        Transmiehillä aiheuttaa kyllä, jos injektio jostain syystä myöhästyy, mutta naisilla on sitten omat hormonit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet kaivanut esiin kaikki mahdolliset komplikaatiot, jotka voivat osua kohdalle. Kyseiset komplikaatiot ovat kuitenkin harvinaisia.

        Niin ja Suomessa tehtyjen leikkausten ja asianmukaisen jälkihoidon jälkeen ei tarvita säännöllistä dilatointia emättimen auki pitämiseen. On sitten asia erikseen, jos henkilöllä on voimakas arpeutumistaipumus, se voi kuroa emätintäkin.

        Jos ei käytä estrogeeneja sen jälkeen kun testosteronit on blokattu, tai tuotanto päättynyt kivesten poiston vuoksi, siitä seuraa menopaussioireet. Tietenkin miehillä testosteronin puute aiheuttaa oireita, mutta tästähän ei ole kyse transnaisen tapauksessa.

        Sullahan se tehtiin Ruotsissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sullahan se tehtiin Ruotsissa.

        Niin tehtiin, mitä sitten. Asun yksin ja elän yksinäistä elämääni. Tällä ulkonäöllä en saa kumppania ja arvaapa miltä peruukki tuntuu heinäkuussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sullahan se tehtiin Ruotsissa.

        Ehei! Ihan Töölössä tehty Sinikan käsialaa.


    • Anonyymi

      Itseasiassa, testosteronin puutos aiheuttaa ahdistusta sekä miehillä että naisilla!
      Tämän takia trans-naiset käyttävät enemmän psyykelääkkeitä kuin trans-miehet.
      Trans-miehet eli naiset, kokevat moninverroin enemmän olevansa "sinut" kehonsa kanssa ja olevansa onnellisempia "miehinä".
      Miksi? koska estrogeeni, joka heillä on blokattu on "masennus- ja lihavuushormoni" ja testosteroni, jota heille on annettu poistaa ahdistusta ja neuroottisuutta ja aiheuttaa lihastenkasvua ja laihtumista.
      Trans miehet ovat rentoja ja iloisia ja trans naiset ahdistuneita itkupillejä.
      Testosteroni tosin voi aiheuttaa syöpää ja sydänvaivoja niin suurina annoksina mitä trans-hoitoihin käytetään.
      Kohdun varhainen poisto aiheuttaa nuoruusiän dementiaa.
      Jos sinulta poistetaan kohtu parikymppisenä, sinulla on kasvava riski saada dementia viiskymppisenä.
      Eikä vain dementiaa vaan myös osteoporoosi.

      Trans naisilla eli biologisilla miehillä, estrogeeni "kutistaa" aivoja.
      Olen katsellut näitä tiktok-avautumisia aiheista ja olen järkyttynyt mitä nuoret typerät ihmiset ovat valmiita tekemään itselleen!
      Nuori trans-nainen ulostepussi vyötäröllä julistaa, että en kadu leikkaustani vaikka tulikin näitä komplikaatioita. "Mä olen niiiiiin onnellinen, kun mä voin nyt käyttää legginssejä ilman että mun täytyy huolehtia että etumus "pullottaa"... Mielummin kakkapussi vyötäröllä kuin pullotus haaroissa???.
      Käydään läpi raskaita leikkauksia ja komplikaatioiden jälkeisiä uusintaleikkauksia, joita tervejärkinen henkilö kävisi läpi vain ääritilanteissa jos olisi kyse jonkin henkeä uhkaavan sairauden hoidosta.
      Joillain on katetri kun tapahtui komplikaatioita virtsaputkessa.
      Joillain tekopenis ei toimi odotetusti vaan on roikkuva lihanpala.
      Joillain on "uusiovehje" mennyt kuolioon.
      Hirveitä tragedioita, missä nuori terve ihminen joutuu leikkaus- ja sairaalakierteeseen.
      Sairastuttaa itsensä blokkaamalla oman terveen kehonsa luonnolliset hormonit ja kyllästää elimistönsä keinotekoisilla mömmöillä.
      Mutiloi terveen kehonsa radikaaleilla kosmeettisilla leikkauksilla, joista toipumiseen menee paras osa nuoruutta.
      Vielä kun nuo henkilöt ovat suurinpiirtein teinejä, jotka elävät vielä nuoruuden kaikkivoipaisuusharhoissa, jossa kaikki surkea ja paha tapahtuu vain muille tyypeille.
      Heillä ei myöskään vielä ole rohkeutta syyttää kirurgeja jos jotain menee pieleen.
      Sitten kun jotain menee pahasti pieleen, niin ensimmäinen lause on: "en päivääkään ole katunut", koska jos noissa piireissä katuu avoimesti transistoitumistaan, niin tulee kanseloiduksi ja saa vihaviestejä.
      Kannustusta, rakkautta ja hyväksyntää tuli oikealta ja vasemmalta ennen leikkauksia mutta sitten jää hyvin yksin kun jotain menee pieleen ja tunnustaa, että nyt kaduttaa.
      Tukea ei saa mistään, koska trans-aate on kultti tai uskonto.

      • Anonyymi

        Yritätkö kauhuteksteilläsi saada kaikki transsukupuoliset perumaan prosessinsa? Onneksi se ei onnistu.


      • Anonyymi

        Ja tätä on siis tutkittu nimenomaan transmiehillä, jotka saavat tilalle korvaavat hormonit, että aiheuttaa dementiaa ja osteoporoosia?

        Katua saa tietysti jos kaduttaa, lähinnä ne henkilöt, jotka alkavat katumisen myötä vaatia hoitojen lopettamista kaikilta ovat ne, joista ei juuri pidetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tätä on siis tutkittu nimenomaan transmiehillä, jotka saavat tilalle korvaavat hormonit, että aiheuttaa dementiaa ja osteoporoosia?

        Katua saa tietysti jos kaduttaa, lähinnä ne henkilöt, jotka alkavat katumisen myötä vaatia hoitojen lopettamista kaikilta ovat ne, joista ei juuri pidetä.

        se mistä olen tietoinen, niin kohdunpoistoa on tutkittu naisilla, joilta on erinäisten syiden takia poistettu kohtu nuorena.
        Hekin saavat hormonihoitoa mutta silti on selkeä yhteys nuorena tehdyn kohdunpoiston ja nuoruusiän dementian välillä havaittavissa.
        Kohtu ei ilmeisesti ole vain joku elin, jossa vaavi kasvaa vaan sillä on muitakin funktioita kehossa.
        On jopa väläytelty kohdunsiirtoa elinsiirtojen tapaan, kohtunsa menettäneille naisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se mistä olen tietoinen, niin kohdunpoistoa on tutkittu naisilla, joilta on erinäisten syiden takia poistettu kohtu nuorena.
        Hekin saavat hormonihoitoa mutta silti on selkeä yhteys nuorena tehdyn kohdunpoiston ja nuoruusiän dementian välillä havaittavissa.
        Kohtu ei ilmeisesti ole vain joku elin, jossa vaavi kasvaa vaan sillä on muitakin funktioita kehossa.
        On jopa väläytelty kohdunsiirtoa elinsiirtojen tapaan, kohtunsa menettäneille naisille.

        En nyt osaa nähdä 5-kymppisyyttä sentään nuoruusikänä. Oma muistini on nyt yli 40-vuotiaana edelleen hyvä mutta sillehän ei mitään sitten voi, jos sattuisi dementoitumaan. Jos olisin säilyttänyt kohtuni olisin todennäköisesti sairastunut syöpään tai kohtu olisi käpristynyt. Ilman testoa taas näyttäisin naiselta, mikä on aika masentavaa ja musertavaa miehenä, koko elämäni olisi jäänyt elämättä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4903
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe