Taas tapahtui kummia. (?)

Mulla oli Adobe Photoshop auki tässä näytöllä ja olin sohvalla viereisessä huoneessa. Nukuin vähän aikaa ja kun tulin takaisin koneelle, 2 auki olleista kuvista oli suljettu. (?) Voisiko kenties olla joku talon entinen asukas, joka ei ole käyttänyt tietokonetta mutta haluaisi opetella? Tokihan tietokonekin itse voi tehdä vähän mitä sattuu, mutta ihmettelempä silti. Kun kaikkea ihmeellistä on tässä viimeaikoinakin tapahtunut.

Toivoisin kuitenkin, ettette haukkuisi mua ihan maan tasalle jos olen teistä väärässä tai tämä on tyhmää. Kommentit ja mahdolliset muut selitykset olisi ihan kivoja.

4

1224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 99G1

      Heh, eka laitoit kuvan aaveratsastajasta ja sitten selität photoshopista...Sori ny vaan.

      • Näin se ny vaan o. Saanen kysyä, että mitä pahaa?


      • kukkumaija
        Dreamy kirjoitti:

        Näin se ny vaan o. Saanen kysyä, että mitä pahaa?

        mutta... otikkosikin sen sanoo. taas...
        Nyt saattaa olla, että elät jonkin näköistä "kuherruskuukautta" näiden kummitteluasioiden kanssa, ja näet mielelläsi outoja asioita sielläkin, missä niitä ei välttämättä ole.

        En ota kantaa tuohon tapaukseesi, tietämykseni tietokoneista on niin vähäinen, mutta kummttelusivustosi on mielestäni hieno. (Aaveratsastajan "maakasvot" ovat joka kerta hieman erillaiset, tänään esim. epäselvemmät kuin eilen, mielenkiintoista.)

        Äläkä nuori ihminen nuku siellä keskellä päivää :)

        Mukavaa kuitenkin kun olet ystäväsi kanssa seuraamme tullut, nyt jos vähän rauhoitut, ettei käy niin kuin aluksi varoitin, nukut kohta yösi huonosti :)


      • kukkumaija kirjoitti:

        mutta... otikkosikin sen sanoo. taas...
        Nyt saattaa olla, että elät jonkin näköistä "kuherruskuukautta" näiden kummitteluasioiden kanssa, ja näet mielelläsi outoja asioita sielläkin, missä niitä ei välttämättä ole.

        En ota kantaa tuohon tapaukseesi, tietämykseni tietokoneista on niin vähäinen, mutta kummttelusivustosi on mielestäni hieno. (Aaveratsastajan "maakasvot" ovat joka kerta hieman erillaiset, tänään esim. epäselvemmät kuin eilen, mielenkiintoista.)

        Äläkä nuori ihminen nuku siellä keskellä päivää :)

        Mukavaa kuitenkin kun olet ystäväsi kanssa seuraamme tullut, nyt jos vähän rauhoitut, ettei käy niin kuin aluksi varoitin, nukut kohta yösi huonosti :)

        Itselläni oli sellainen ja kaikki tapahtumat liittyivät jotenkin kummituksiin. Joka päivä olin kirjoittamassa jotain aivan sekavaa lässytystä. Yksi aamu koulussa alko tietokoneet käynnistymään itsestään ja viivana olin tällä palstalla kertomassa asiasta. En kuitenkaan koskaan painanut "Lähetä viesti", koska lopulta tuntui omat jutut niin tyhmiltä. Olisikohan siinä jotain yliluonnollista? :F

        Lopulta rauhoituin kun en jaksanut välittää mistään ja nyt käyn joka viikonloppu kattomassa kaupasta, jos olisi jotain mielenkiintoisia elokuvia (ei kauhu vaan äksönii)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe