Taas tapahtui kummia. (?)

Mulla oli Adobe Photoshop auki tässä näytöllä ja olin sohvalla viereisessä huoneessa. Nukuin vähän aikaa ja kun tulin takaisin koneelle, 2 auki olleista kuvista oli suljettu. (?) Voisiko kenties olla joku talon entinen asukas, joka ei ole käyttänyt tietokonetta mutta haluaisi opetella? Tokihan tietokonekin itse voi tehdä vähän mitä sattuu, mutta ihmettelempä silti. Kun kaikkea ihmeellistä on tässä viimeaikoinakin tapahtunut.

Toivoisin kuitenkin, ettette haukkuisi mua ihan maan tasalle jos olen teistä väärässä tai tämä on tyhmää. Kommentit ja mahdolliset muut selitykset olisi ihan kivoja.

4

1202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 99G1

Heh, eka laitoit kuvan aaveratsastajasta ja sitten selität photoshopista...Sori ny vaan.

• Näin se ny vaan o. Saanen kysyä, että mitä pahaa?

• kukkumaija
        Dreamy kirjoitti:

Näin se ny vaan o. Saanen kysyä, että mitä pahaa?

mutta... otikkosikin sen sanoo. taas...
        Nyt saattaa olla, että elät jonkin näköistä "kuherruskuukautta" näiden kummitteluasioiden kanssa, ja näet mielelläsi outoja asioita sielläkin, missä niitä ei välttämättä ole.

En ota kantaa tuohon tapaukseesi, tietämykseni tietokoneista on niin vähäinen, mutta kummttelusivustosi on mielestäni hieno. (Aaveratsastajan "maakasvot" ovat joka kerta hieman erillaiset, tänään esim. epäselvemmät kuin eilen, mielenkiintoista.)

Äläkä nuori ihminen nuku siellä keskellä päivää :)

Mukavaa kuitenkin kun olet ystäväsi kanssa seuraamme tullut, nyt jos vähän rauhoitut, ettei käy niin kuin aluksi varoitin, nukut kohta yösi huonosti :)

• kukkumaija kirjoitti:

mutta... otikkosikin sen sanoo. taas...
        Nyt saattaa olla, että elät jonkin näköistä "kuherruskuukautta" näiden kummitteluasioiden kanssa, ja näet mielelläsi outoja asioita sielläkin, missä niitä ei välttämättä ole.

En ota kantaa tuohon tapaukseesi, tietämykseni tietokoneista on niin vähäinen, mutta kummttelusivustosi on mielestäni hieno. (Aaveratsastajan "maakasvot" ovat joka kerta hieman erillaiset, tänään esim. epäselvemmät kuin eilen, mielenkiintoista.)

Äläkä nuori ihminen nuku siellä keskellä päivää :)

Mukavaa kuitenkin kun olet ystäväsi kanssa seuraamme tullut, nyt jos vähän rauhoitut, ettei käy niin kuin aluksi varoitin, nukut kohta yösi huonosti :)

Itselläni oli sellainen ja kaikki tapahtumat liittyivät jotenkin kummituksiin. Joka päivä olin kirjoittamassa jotain aivan sekavaa lässytystä. Yksi aamu koulussa alko tietokoneet käynnistymään itsestään ja viivana olin tällä palstalla kertomassa asiasta. En kuitenkaan koskaan painanut "Lähetä viesti", koska lopulta tuntui omat jutut niin tyhmiltä. Olisikohan siinä jotain yliluonnollista? :F

Lopulta rauhoituin kun en jaksanut välittää mistään ja nyt käyn joka viikonloppu kattomassa kaupasta, jos olisi jotain mielenkiintoisia elokuvia (ei kauhu vaan äksönii)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      173
      6634
    2. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      79
      3680
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      113
      3580
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      76
      2878
    5. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      44
      2440
    6. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      65
      2273
    7. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      121
      1829
    8. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
      Ikävä
      54
      1308
    9. Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin

Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta
      Maailman menoa
      376
      1303
    10. Miksi suorittamisesta tulee

Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a
      Sinkut
      53
      1116
    Aihe