Mulla oli Adobe Photoshop auki tässä näytöllä ja olin sohvalla viereisessä huoneessa. Nukuin vähän aikaa ja kun tulin takaisin koneelle, 2 auki olleista kuvista oli suljettu. (?) Voisiko kenties olla joku talon entinen asukas, joka ei ole käyttänyt tietokonetta mutta haluaisi opetella? Tokihan tietokonekin itse voi tehdä vähän mitä sattuu, mutta ihmettelempä silti. Kun kaikkea ihmeellistä on tässä viimeaikoinakin tapahtunut.
Toivoisin kuitenkin, ettette haukkuisi mua ihan maan tasalle jos olen teistä väärässä tai tämä on tyhmää. Kommentit ja mahdolliset muut selitykset olisi ihan kivoja.
Taas tapahtui kummia. (?)
4
1188
Vastaukset
- 99G1
Heh, eka laitoit kuvan aaveratsastajasta ja sitten selität photoshopista...Sori ny vaan.
- kukkumaija
Dreamy kirjoitti:
Näin se ny vaan o. Saanen kysyä, että mitä pahaa?
mutta... otikkosikin sen sanoo. taas...
Nyt saattaa olla, että elät jonkin näköistä "kuherruskuukautta" näiden kummitteluasioiden kanssa, ja näet mielelläsi outoja asioita sielläkin, missä niitä ei välttämättä ole.
En ota kantaa tuohon tapaukseesi, tietämykseni tietokoneista on niin vähäinen, mutta kummttelusivustosi on mielestäni hieno. (Aaveratsastajan "maakasvot" ovat joka kerta hieman erillaiset, tänään esim. epäselvemmät kuin eilen, mielenkiintoista.)
Äläkä nuori ihminen nuku siellä keskellä päivää :)
Mukavaa kuitenkin kun olet ystäväsi kanssa seuraamme tullut, nyt jos vähän rauhoitut, ettei käy niin kuin aluksi varoitin, nukut kohta yösi huonosti :) kukkumaija kirjoitti:
mutta... otikkosikin sen sanoo. taas...
Nyt saattaa olla, että elät jonkin näköistä "kuherruskuukautta" näiden kummitteluasioiden kanssa, ja näet mielelläsi outoja asioita sielläkin, missä niitä ei välttämättä ole.
En ota kantaa tuohon tapaukseesi, tietämykseni tietokoneista on niin vähäinen, mutta kummttelusivustosi on mielestäni hieno. (Aaveratsastajan "maakasvot" ovat joka kerta hieman erillaiset, tänään esim. epäselvemmät kuin eilen, mielenkiintoista.)
Äläkä nuori ihminen nuku siellä keskellä päivää :)
Mukavaa kuitenkin kun olet ystäväsi kanssa seuraamme tullut, nyt jos vähän rauhoitut, ettei käy niin kuin aluksi varoitin, nukut kohta yösi huonosti :)Itselläni oli sellainen ja kaikki tapahtumat liittyivät jotenkin kummituksiin. Joka päivä olin kirjoittamassa jotain aivan sekavaa lässytystä. Yksi aamu koulussa alko tietokoneet käynnistymään itsestään ja viivana olin tällä palstalla kertomassa asiasta. En kuitenkaan koskaan painanut "Lähetä viesti", koska lopulta tuntui omat jutut niin tyhmiltä. Olisikohan siinä jotain yliluonnollista? :F
Lopulta rauhoituin kun en jaksanut välittää mistään ja nyt käyn joka viikonloppu kattomassa kaupasta, jos olisi jotain mielenkiintoisia elokuvia (ei kauhu vaan äksönii)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 302895
- 951606
- 1211424
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa371254- 781179
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo261079- 53992
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270961MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil225937Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall119906